„Apple“ – brangiausias prekės ženklas trečius metus iš eilės

prekės ženklai

Kompanija „Apple“ trečius metus iš eilės yra išrinkta brangiausiu prekės ženklu. „Interbrand“ sudaromame sąraše JAV technologijų milžinė nurungė kitas didžiausias pasaulio korporacijas, tarp kurių – „Microsoft“, „Google“ bei „Samsung“.

Kasmet vykdomi rinkimai yra paremti daugeliu prekės ženklo vertei įtaką darančių kriterijų, pavyzdžiui, finansiniai rodikliai ir vartotojų pasirinkimui daroma įtaka.

Trečius metus iš eilės šiame sąraše pirmą ir antrą vietas atitinkamai užima „Apple“ ir „Google“. Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 170,28 mlrd. JAV dol. Per metus savo prekės ženklo vertę „Apple“ padidino 43 procentais.

Tuo tarpu „Google“ prekės ženklo vertė augo 12 procentų – iki 120,31 mlrd. JAV dolerių.

Visą pagal vertę išdėstytų prekės ženklų sąrašą galite rasti čia.

prekės ženklai

Ausinės „Earpods“ ateityje gali būti bevielės?

apple_earpods

Kompanija „Apple“ galimai užregistravo pavadinimą „AirPods“, kuris reikštų, kad JAV technologijų gigantė ateityje gali išleisti bevielę ausinių „EarPods“ versiją.

Tiesa, kol kas tai tik spėjimai, nes JAV šį prekės ženklą užregistravo niekam negirdėta, vos rugsėjo mėnesio pradžioje įsteigta įmonė.

Tačiau manoma, kad tai gali būti „Apple“ įregistruota įmonė, nes tai būtų jau ne pirmas kartas, kaip kompanija prisidengia naujomis įmonėmis registruojant jai reikalingus prekės ženklus ar patentus.

Ir nors „Apple“ po savo sparnu yra priglaudusi „Beats“, kurios produktų linijoje yra gausu bevieliu ausinių, kompanija gali siekti turėti bevieles ausines su jos prekiniu ženklu ir stiliumi.

Dalis interneto komentatorių spėlioja, kad „Apple“ ateityje netgi gali atsisakyti ausinių jungties ir taip priversti vartotojus naudotis bevieliais ryšiais, pavyzdžiui, „Bluetooth“.

Reklamos agentūra maldauja „Apple“, kad ši atsisakytų „iPhone 6S“ pavadinimo

iPhone 6S

Viena amerikiečių reklamos agentūra viešai prašo kompanijos „Apple“ nepavadinti savo sekančio išmaniojo telefono „iPhone 6S“ pavadinimu. O priežastis to labai paprasta – agentūra vadinasi „6S Marketing“.

Agentūra išleido reklaminė kampaniją, kuria bando priversti persigalvoti Kupertine įsikūrusią kompaniją dėl jau visai netrukus pasirodysiančio savo naujausio produkto pavadinimo. „Apple“ yra išsiųstas ir oficialus laiškas, „Times Square“ aikštėje iškabinti reklaminiai skydai.

Be to, šalia garsiosios „Apple“ parduotuvės Penktojoje Aveniu yra pastatytas gana nemažas sunkvežimis, ant kurio taip pat yra užrašytas prašymas „Apple“.

„Mes nepykstame, – teigia „6S Marketing“ įkūrėjas ir prezidentas Chrisas Breikssas. – Mūsų prekės ženklas nebuvo sugriautas todėl, kad aš abejoju, jog kas nors sumaišys išmaniųjų telefonų gamintoją su reklamos agentūra, tačiau mūsų prekės ženklas šiek tiek prarado žavesio.“

Breikssas teigia, kad kompaniją pavadino „6S“ dėl to, kad tai skamba panašiai į žodį „sėkmė“ (angl. – success). Tačiau kai „Apple“ pradėjo ruoštis išleisti „iPhone“ su tokiu pačiu pavadinimu, tai gerokai pakeitė agentūros padėtį paieškos sistemos „Google“ rezultatuose.

„iPhone 6S“, tikimasi, bus pristatytas per rugsėjo 9 dieną San Franciske, JAV vyksiantį „Apple“ pristatymą.

Brangiausias prekinis ženklas pasaulyje – jau nebe „Apple“

„Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ jau nebeturi brangiausio prekinio ženklo pasaulyje vardo – ją šiemet aplenkė interneto paieškos milžinė „Google“.

Tai paaiškėjo po paskelbto kasmetinio „BrandZ“ sąrašo, kuriame pagal vertę išrikiuojami brangiausi pasaulio prekiniai ženklai. Įdomu yra tai, kad „Apple“ šio sąrašo viršūnėje išbuvo net tris metus iš eilės.

Anot „Millward Brown“ sudaromo sąrašo, „Apple“ prekinis ženklas per metus prarado 20 procentų savo vertės, t.y. vertė nuo 185 mlrd. JAV dol. krito iki 147 mlrd. JAV dol.

Viena didžiausių „Apple“ konkurenčių „Google“ šiemet tikrai turi kuo pasigirti: jos prekinio ženklo vertė kilo 40 procentų, nuo 113 mlrd. JAV dol. iki 158 mlrd. JAV dol.

Kita „Apple“ konkurentė, Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ šių metų sąraše pakilo vienu laipteliu aukščiau – į 29-ąją vietą. Jos prekės ženklo vertė siekia 25 mlrd. JAV dol.

Visą sąrašą galite pamatyti čia.

Brangiausias prekinis ženklas pasaulyje - jau nebe „Apple“

„Apple“ prekės ženklas pripažintas brangiausiu JAV

„Apple“

Kompanijos „Apple“ prekės ženklas ir vėl pripažintas brangiausiu. Šįkart tokį titulą amerikiečių technologijų kompanijai skyrė prekinių ženklų tyrimų bendrovė „Brand Finance“, skelbia „Silicon Valley Business Journal“.

Bendrovė sudarė brangiausių prekinių ženklų Jungtinėse Amerikos Valstijose reitingą, kuriame „Apple“ užėmė pirmąją vietą, o jos prekės ženklo vertė siekia 104,6 mlrd. JAV dolerių.

Toliau reitinge rikiuojasi kitos technologijų kompanijos, įskaitant „Google“, „Microsoft“ ir „Verizon“, kurių prekinių ženklų vertė atitinkamai siekia 68,6 mlrd. JAV dol., 62,8 mlrd. JAV dol. ir 53,5 mlrd. JAV dol.

Per pastaruosius metus daugelis kitų kompetetingų rinkos tyrimų agentūrų pripažino „Apple“ kaip vertingiausią prekės ženklą pasaulyje. Visai neseniai bendrovė „Interbrand“ įvertino „Apple“ prekės ženklą brangiau už „Coca-Cola“.

Beje, įdomus faktas yra tai, kad šiandieninė „Apple“ prekės ženklo vertė yra didesnė už visos „Apollo“ misijos į kosmosą vertę.

„Forbes“: „Apple“ ir vėl brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

„Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“. Į brangiausiųjų sąrašo pirmąjį penketuką patenka tokios kompanijos, kaip „Microsoft“, „Coca-Cola“, „IBM“ ir „Google“.

„Trečią kartą iš eilės brangiausiojo titulą pelniusio „Apple“ prekinio ženklo vertė siekia 104,3 mlrd. JAV dol. Lyginant praėjusių metų rezultatą, šių metų „Apple“ prekės ženklo vertė pakilo 20 procentų“, – pažymi „Forbes“.

Antroje sąrašo vietoje – „Apple“ konkurentė „Microsoft“, kurios prekinis ženklas įvertintas 56,7 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (54,9 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (50,7 mlrd. JAV dol.) bei „Google“ (47,3 mlrd. JAV dol.).

Brangiausiai įvertintų prekinių ženklų dešimtuke dominuoja technologijų kompanijos, kurių čia – net šešios.

„Apple“ – brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

Kompanija „Apple“

Naujausiais „Interbrand“ prekinių ženklų reitingo duomenimis, kompanijos „Apple“ prekinis ženklas yra vertingiausias pasaulyje. „Apple“ prekinis ženklas vertinamas 98,3 milijardais JAV dol., praneša portalas Mashable.com.

JAV technologijų milžinės prekinis ženklas „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą užėmė pirmąją vietą. Iki šiol reitingo viršūnėje karaliavo „Coca-Cola“ prekės ženklas, net trylika metų iš eilės neužleisdamas lyderio pozicijos.

Įdomu tai, kad dar 2011-aisiais „Apple“ prekės ženklas buvo vertas „vos“ 33 mlrd. JAV dol. ir užėmė aštuntą vietą.

Antroje šių metų „Interbrand“ reitingo vietoje yra „Google“, kurios  prekinis ženklas vertas 93,3 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (79,2 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (78,8 mlrd. JAV dol.), „Microsoft“ (59,5 mlrd. JAV dol.). Į dešimtuką brangiausiųjų patenka „General Electric“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Intel“ ir „Toota“ prekiniai ženklai.

Visą šių metų „Interbrand“ prekinių ženklų reitingą galite peržiūrėti čia.