iPhone 6S

Reklamos agentūra maldauja „Apple“, kad ši atsisakytų „iPhone 6S“ pavadinimo

iPhone 6S

Viena amerikiečių reklamos agentūra viešai prašo kompanijos „Apple“ nepavadinti savo sekančio išmaniojo telefono „iPhone 6S“ pavadinimu. O priežastis to labai paprasta – agentūra vadinasi „6S Marketing“.

Agentūra išleido reklaminė kampaniją, kuria bando priversti persigalvoti Kupertine įsikūrusią kompaniją dėl jau visai netrukus pasirodysiančio savo naujausio produkto pavadinimo. „Apple“ yra išsiųstas ir oficialus laiškas, „Times Square“ aikštėje iškabinti reklaminiai skydai.

Be to, šalia garsiosios „Apple“ parduotuvės Penktojoje Aveniu yra pastatytas gana nemažas sunkvežimis, ant kurio taip pat yra užrašytas prašymas „Apple“.

„Mes nepykstame, – teigia „6S Marketing“ įkūrėjas ir prezidentas Chrisas Breikssas. – Mūsų prekės ženklas nebuvo sugriautas todėl, kad aš abejoju, jog kas nors sumaišys išmaniųjų telefonų gamintoją su reklamos agentūra, tačiau mūsų prekės ženklas šiek tiek prarado žavesio.“

Breikssas teigia, kad kompaniją pavadino „6S“ dėl to, kad tai skamba panašiai į žodį „sėkmė“ (angl. – success). Tačiau kai „Apple“ pradėjo ruoštis išleisti „iPhone“ su tokiu pačiu pavadinimu, tai gerokai pakeitė agentūros padėtį paieškos sistemos „Google“ rezultatuose.

„iPhone 6S“, tikimasi, bus pristatytas per rugsėjo 9 dieną San Franciske, JAV vyksiantį „Apple“ pristatymą.