„Mercedes“ netaps „Apple“ automobilio gamintoja

Mercedes_F_015-780x438

Nors Steve’as Jobsas ir vairavo „Mercedes-Benz SL55 AMG“ automobilį, kuris neturėjo jokio valstybinio numerio, neverta manyti, kad automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“ gali tapti gandais apipinto „Apple“ elektromobilio surinkėja.

Bent jau taip teigia kompanijos „Daimler“, gaminančios „Mercedes“ automobilius, vadovas Dieteris Zetsche, pasisakęs šią savaitę vykstančios tarptautinės automobilių parodos Frankfurte metu. „Mes neplanuojame tapti „Foxconn“ (didžiausia „Apple“ produktų surinkėja – red.past.)“, – savo nuomonę išdėstė D. Zetsche.

Kaip skelbia „New York Times“, Frankfurto parodos metu didžiausias dėmesys ir yra skiriamas „Apple“ elektromobiliui bei žmogaus nevaldomam „Google“ automobiliui, nepaisant to, kad nei vienas gamintojas dar negali pasiūlyti automobilio su šiomis sistemomis.

Tai jau ne pirmas kartas, kai „Mercedes-Benz“ meta šešėlį ant „Apple“ elektromobilio planų. Kiek anksčiau šiais metais „Daimler“ vadovas teigė, kad jis nerimauja dėl „Apple“ automobilio tiek pat, kiek „Apple“ turėtų nerimauti dėl „Mercedes-Benz“ išmaniojo telefono. Be to, „Apple“ visai neseniai nuviliojo dirbti prie paslaptingo projekto vieną svarbesnių „Mercedes“ inžinierių Johanną Jungwirthą.

Jau kurį laiką sklinda kalbos, kad „Apple“ savo elektromobilio projekte į partnerių gretas gali priimti „BMW“, kurios modelis „i3“ gali tapti technologijų kompanijos naujojo kūrinio pagrindu.

Pamatykite, kaip „Range Rover“ visureigis valdomas su „iPhone“

„iPhone“ valdomas „Range Rover“

Automobilių gamintojas „Land Rover“ paskelbė apie savo planus kurti naują automobilių nuotolinio valdymo technologiją, kuri taps rimtu ir dideliu kompanijos žingsniu į savarankiškai vairuojančių automobilių rinką.

Norėdami parodyti savo pastangas, „Land Rover“ paviešino naują vaizdo įrašą, kuriame demonstruoja su išmaniuoju telefonu „iPhone“ nuotoliniu būdu valdomą visureigį „Range Rover Sport“.

Kompanijos kuriama sistema, kuri turėtų paversti automobilį visapusiškai autonominiu, leidžia manevruoti automobilį sudėtingose situacijose, kai, pavyzdžiui, norint įveikti trasą reikalinga matyti kelio reljefą, esantį po automobiliu.

Technologija leidžia automobilį manevruoti 180 laipsnių kampu, riboti arba didinti greitį, stabdyti.

Tiesa, kol kas nėra aišku, kada ši technologija pasieks į masinę gamybą leidžiamus modelius.

„Porsche“ tapo oficialiu „CarPlay“ partneriu

„CarPlay“ sąsaja

Technologijų kompanija „Apple“ pranešė, kad automobilių gamintojas „Porsche“ tapo oficialiu „CarPlay“ partneriu. „CarPlay“ – tai „Apple“ sukurtas standartas, kuris leidžia automobilio salone esantį valdymo pultą susieti su „iOS“ įrenginiu, pavyzdžiui, išmaniuoju telefonu „iPhone“.

Daugiausiai prabangius automobilius gaminanti „Porsche“ priklauso automobilius gaminančiam koncernui „Volkswagen AG“, kuris „CarPlay“ sąsają jau siūlo „Audi“, „SEAT“, „Skoda“, „Suzuki“ ir „Volkswagen“ markių automobiliuose.

Tarp jau esamų „CarPlay“ partnerių – ir „BMW“, „Mercedes-Benz“, „Peugeot“, „Subaru“, „Volvo“ ir kt.

„CarPlay“ vartotojui suteikia galimybę prijungti savo turimą „iOS“ įrenginį, t.y. „iPhone“, „iPad“ arba „iPod touch“ prie automobilio valdymo panelės ir per automobilyje įmontuotą ekraną valdyti tokias funkcijas kaip žinučių rašymas/skaitymas balsu, atsiliepimas ir skambinimas, muzikos valdymas bei naudojimasis žemėlapiais.

„Ferrari“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, kuris pristatė modelį su pilnai funkcionuojančia „CarPlay“ sąsaja. Tai įvyko 2014 metų rugsėjo 8 dieną. Kiti gamintojai žada išleisti pirmuosius modelius su „CarPlay“ palaikymu jau šiemet.