Kaip aktyvuoti „iPhone“ ar „iPad“ po „iOS 9.3“ atnaujinimo?

Atnaujinant kai kurių „iOS“ įrenginių operacinės sistemos versiją į „iOS 9.3“, gali kilti nesklandumų bandant užbaigti įrenginio aktyvaciją po įdiegto atnaujinimo. Dažniausiai šis nesklandumas yra reikalavimas įvesti žinomos arba nežinomos „Apple ID“ paskyros prisijungimo duomenis.

Kartais gali atsitikti taip, kad „Apple ID“ užuomina nesutampa su tikrąja paskyra. Tam, kad įsitikinti, ar vedama „Apple ID“ informacija yra teisinga, reikia:

  1. Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
  2. Atidarykite nustatymus („Settings“).
  3. Įsitikinkite, kad įrenginių sąraše yra įrenginys, kurį bandote aktyvuoti.

„iPhone“ aktyvacijos užraktas

Jei įvedamas „Apple ID“ vis vien netinka, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Prijunkite įrenginį prie kompiuterio.
  2. Kompiuteryje atidarykite programą „iTunes“. Įsitikinkite, kad naudojatės naujausia „iTunes“ versija.
  3. Pasirinkite savo įrenginį. Turėtumėte išvysti aktyvacijos langą, kuriame reikia suvesti „Apple ID“ prisijungimo duomenis.
  4. Suveskite juos ir spauskite „Continue“.

Arba prisijunkite prie iCloud.com ir panaikinkite įrenginio aktyvacijos užraktą (angl. – Activation Lock).

  1. Išjunkite įrenginį arba atjunkite nuo interneto ryšio.
  2. Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
  3. Pasirinkite „Find My iPhone“.
  4. Spauskite ant „All Devices“ ir pasirinkite savo įrenginį.
  5. Palaukite iki 1 minutės, kol atsiras užrašas „Remove from Account“. Jei po šio laiko vis dar matote žemėlapį su įrenginio buvimo vieta, dar kartą spauskite ant „All Devices“, šalia įrenginio pavadinimo spauskite ⓧ, po to – „Remove“.

Po šio veiksmo perkraukite įrenginį arba perrašykite įrenginio operacinę sistemą. Tokiu atveju neturėtų būti prašoma prisijungti prie „Apple ID“. Svarbu paminėti, kad telefono operacinės sistemos perrašymas panaikins visus duomenis iš telefono negrįžtamai.

Jei problema ir toliau išlieka, rekomenduojame kreiptis į „Apple“ palaikymo tarnybą telefonu +370 800 30772 (anglų k., darbo laikas: darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00).

Kaip atrasti „Apple TV“ skirtas aplikacijas kompiuterio pagalba?

Ketvirtos kartos televizijos priedėlis „Apple TV“ vartotojams suteikia galimybę į jo atmintį atsisiųsti nemažą kiekį žaidimų ar aplikacijų iš specialiai šiam priedėliui skirtos parduotuvės „App Store“. Bėda ta, kad įrenginiui pritaikytos parduotuvės versija yra prieinama tik per patį „Apple TV“, todėl sunku patogiai atrasti naujausias ar geriausias programas ir žaidimus.

Tačiau svetainė „TwivelStats“ išsprendžia šią problemą. Joje galime ne tik pasinaudoti paieškos langeliu ir atrasti dominančią ir „Apple TV“ jau sukurtą aplikaciją, bet ir matytų siunčiamiausių sąrašus, statistiką bei ką tik sukurtas ir „App Store“ pasirodžiusias aplikacijas.

„TwivelStats“ yra kompanijos „Twivel“ projektas. Ši kompanija jau greitai pradės teikti „Apple TV“ aplikacijų kūrimo platformos paslaugą, kuria naudojantis galima bus sukurti šiam priedėliui skirtą aplikaciją su minimaliomis programavimo žiniomis.

Mums naudingiausia „TwivelStats“ funkcija pasirodė naujausių aplikacijų sąrašas. Nors „App Store“ priedėlio ekrane suteikia panašią alternatyvą, deja, ji tiksliai nerodo pačių naujausių ir ką tik į „Apple TV“ aplikacijų parduotuvių atkeliavusių programų.

Kviečiame apsilankyti „TwivelStats“ svetainėje.

„Apple“ patarimai: kaip su „iPhone“ kurti kokybiškesnes nuotraukas?

Kompanija „Apple“ socialiniame tinkle „Twitter“ vartotojams ne tik teikia pagalbą naudojantis „Apple“ produktais bei atsako į jų klausimus, bet ir dalinasi patarimais, kaip patogiau naudotis „Apple“ produkcija ir įvairiomis funkcijomis.

Fotografuoti mėgstantiems ar ketinantiems tai daryti „iPhone“ vartotojams „Apple“ turi patarimų, kaip kurti kokybiškesnes nuotraukas. Pateikiame juos žemiau.

• Įjunkite HDR (High Dynamic Range). Lietuviškai tai skambėtų kaip platus dinaminis diapozonas. Tai reiškia, kad nuotraukos pasižymi didesniu šviesumo skirtumu tarp šviesiausių ir tamsiausių nuotraukos zonų. Fotografuojant gamtą ar šviečiant saulei, patartina naudoti šią funkciją, kurią galima aktyvuoti kameros programos viršutinėje meniu juostoje.

• Užfiksuokite sufokusuotą objektą. „iPhone“ kameros aplikacija leidžia užfiksuoti norimą sufokusuoti objektą. Tai reiškia, kad net ir pasikeitus įrenginio pozicijai ar sudrebėjus rankai norimas objektas išliks sufokusuotas. Norint tai padaryti, prieš fotografavimą reikia paspausti ir palaikyti ant norimo sufokusuoti objekto.

• Nustatykite nuotraukos šviesumą. Nors „iPhone“ kamera fokusuodama nusistato optimaliausią nuotraukos šviesumą, jis ne visada būna tikslus ir tinkamas. Todėl kameros aplikacija leidžia keisti šį šviesumą. Norint tai padaryti, reikia kartą paspausti ant ekrano ir pasinaudoti šviesumo slankikliu.

Norėdami gauti daugiau patarimų iš „Apple“, kaip naudotis tam tikromis jų produktų funkcijomis, kviečiame sekti „Apple“ pagalbos paskyrą „Twitter“ tinkle. Taip pat, kviečiame dalintis savo su „Apple“ įrenginiais sukurtomis nuotraukomis projekte „iFotografija“.

„Apple“ viceprezidentas patvirtino: aplikacijų uždarymas neprailgina baterijos veikimo laiko

Kompanijos „Apple“ kuriamų išmaniųjų telefonų „iPhone“ ir planšetinių kompiuterių „iPad“ vartotojai kažkodėl yra įsitikinę, kad dažnas aplikacijų pašalinimas iš daugiaprogramio režimo (angl. – multitasking) pagerina įrenginio baterijos veikimą ir paspartina sistemos darbą.

Vienas internautas nutarė parašyti „Apple“ vadovui Timui Cookui elektroninį laišką, kuriame paklausė, ar jis pašalina aplikacijas iš aktyviųjų sąrašo ir ar tai yra būtina.

Nors T. Cookas neatsakė į šį laišką, tai sumanė padaryti „Apple“ viceprezidentas ir programinės įrangos padalinio vadovas Craigas Federighis (ar bent jau jo padėjėjai), kuris yra atsakingas ir už „iOS“ sistemą. Jo atsakymai į abu klausimus buvo vienareikšmiški ir trumpi: ne ir ne.

Oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje yra skelbiama, kad visiškai pilnai pašalinti aplikaciją iš daugiaprogramio režimo reikia tada, kai ši pasidaro neveiksni, užstringa ar netinkamai atlieka savo funkcijas.

iTouch.lt anksčiau jau rašė, kad aplikacijos daugiaprograminiame režime neveikia pilnu pajėgumu, yra „užšaldytos“, todėl neeikvoja įrenginio resursų. Dažnas jų priverstinis pašalinimas iš aktyvių programų sąrašo sunaudoja daugiau baterijos energijos, nes kitą kartą jas įjungus, aplikacijos turi būti ir vėl iš naujo užkrautos į operatyviąją RAM atmintį.

Craig FederighiCraig Federighi

Kaip preciziškai nustatyti „Mac“ ekrano ryškumą ir garsą?

Ar kada susidūrėte su situacija, kai nustatinėdami kompiuterio „Mac“ garso lygį vienas iš jų buvo per aukštas, o kitas – per žemas? Tokiose situacijose būtų puiku turėti galimybę pasirinkti vidurį tarp šių dviejų lygių.

Nedaugelis žino, kad yra būdas, kaip nustatyti ekrano ryškumą ir garsumą su kur kas daugiau lygių pasirinkimų. Pasidalinsime su jumis instrukcija, kaip tai padaryti.

Ekrano ryškumo ir garso nustatymas su daugiau pasirinkimų

Įprastai, kad kai norime pakeisti ekrano ryškumo ar garso lygį, spaudžiame specialiai tam skirtus „Mac“ klaviatūros mygtukus. Tačiau ką daryti, jei duoti ryškumo ar garso lygiai netenkina?

„Mac“ ekrano ryškumas
Naudojantis šia kombinacija, padalos bus padalintos į ketvirčius. / iTouch.lt nuotr.

Tokiu atveju speciali klaviatūros kombinacija jums suteikia galimybę keisti lygį, kuris būna padalintas į ketvirčius. Tai reiškia, kad vienas garso ar ekrano ryškumo lygis patampa keturiais lygiai.

Norint tai padaryti, reikia nuspausti Shift (⇧) + Option (alt) mygtukų kombinaciją ir ją spaudžiant reguliuoti garsą ar ekrano ryškumą.

Ši funkcija nėra žymi, tačiau naudinga. Ji gera tuo, kad nereikia diegti jokių papildomų programų bei nustatyti labiausiai tinkamą garsumą klausant muzikos.

Ką daryti, jei po sistemos atnaujinimo sulėtėjo „iPhone“?

Jei jūsų naudojamas išmanusis telefonas „iPhone“ sulėtėjo po operacinės sistemos atnaujinimo ar tiesiog pajutote, kad jis veikia netinkamai, yra keletas būdų, kaip paspartinti telefono veikimą. Dalinamės keturiais populiariausiais būdais, kaip tą padaryti.

Pastaba: šie patarimai tinka „iPhone“, „iPad“ ir „iPod touch“.

Perkraukite savo „iPhone“

Daugeliu atvejų naudojimąsi stabdantis „iPhone“ gali būti sutaisytas paprasčiausiu sistemos perkrovimu. Tai galima padaryti vienu metu spaudžiant ir laikant pagrindinį namų (Home) mygtuką kartu su įjungimo/išjungimo mygtuku. Laikykite tol, kol telefono ekranas išsijungs ir atsiras „Apple“ logotipas. Tada atleiskite mygtukus.

Aktyvuokite „Reduce Motion“ funkciją

Jei naudojatės „iPhone 5“, „iPad 4“ ar senesniu įrenginiu ir esate įdiegę naujausią operacinę sistemą „iOS 9“, galite susidurti su lėtesniu sistemos veikimu. Tačiau net ir tokiu atveju yra būdų, padėsiančių šiek tiek pagreitinti įrenginį.

„iOS“ turi nemažai sistemos animacijų, kurios yra naudojamos, pavyzdžiui, perjungti vieną aplikaciją į kitą. Tačiau šios animacijos naudoja pakankamai daug įrenginio resursų, todėl taip pat gali sukelti lėtesnį sistemos veikimą.

Gera žinia yra ta, kad šias animacijas galima išjungti. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Keliaukite į įrenginio nustatymus: Settings – General.
  2. Pasirinkite „Accessibility“.
  3. Spauskite ant „Reduce Motion“ ir kitame lange aktyvuokite čia funkciją.

„Reduce Motion“

Ši funkcija išjungs animacijas, naudojamas atidarant ir uždarant aplikacijas. Taip pat bus deaktyvuotas „Parallax“ efektas, kuris sukuria aplikacijų ir fono paveikslėlių judėjimą rankose vartant įrenginį.

Peržiūrėkite vietos nustatymo ir aplikacijų atsinaujinimo nustatymus

Norint sumažinti įrenginio sistemos apkrovą ir sutaupyti baterijos energijos, labai verta peržiūrėti įrenginio vietos nustatymo ir aplikacijų atsinaujinimo fone nustatymus. Jei turite įdiegę gausybę aplikacijų, jų visų veikimas fone, kai nėra atidarytos, gali turėti nemažai įtakos.

Norėdami apriboti aplikacijų atsinaujinimą fone, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Keliaukite į įrenginio nustatymus: Settings – General.
  2. Pasirinkite „Background App Refresh“.
  3. Išjunkite šią funkciją prie aplikacijų, kurioms nenorite leisti atsinaujinti ir siųstis duomenis fone.

„Background App Refresh“

Norėdami apriboti vietos nustatymo funkciją, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Keliaukite į įrenginio nustatymus: Settings – Privacy.
  2. Pasirinkite „Location Services“.
  3. Kiekvienai aplikacijai nustatykite, kada jai galima naudoti vietos nustatymą.

„Location Services“

Rekomenduojame leisti visada nustatyti vietą tik toms aplikacijoms, kurios jums yra svarbiausios, pavyzdžiui, orų ar žemėlapių aplikacijoms. Visoms kitoms siūlome nustatyti parinktį „while using the app“. Tai reiškia, kad vieta bus nustatoma tik tada, kai bus įjungta aplikacija.

Perrašykite „iOS“ operacinę sistemą su „iTunes“

„iOS“ atnaujinimai per įrenginio nustatymus yra patogūs, tačiau jie dažnai perneša nereikalingus ir „blogus“ duomenis iš versijos į versiją. Todėl kartais yra gerai „švariai“ perrašyti įrenginio operacinę sistemą per programą „iTunes“.

Kadangi šis būdas iš įrenginio ištrina visus asmeninius duomenis ir netgi operacinę sistemą, rekomenduojame prieš tai sukurti atsarginę įrenginio duomenų kopiją per programą „iTunes“. Siūlome pasinaudoti mūsų sukurtu gidu apie atsargines kopijas ir kaip jas sukurti.

Sukūrę įrenginio atsarginę kopiją, sekite šiuos žingsnius:

  1. Prijunkite įrenginį USB kabeliu prie kompiuterio ir įjunkite jame programą „iTunes“.
  2. Atidarykite įrenginio informacijos puslapį, paspausdami mažą telefono piktogramą kairiame viršutiniame kampe.
  3. Spauskite ant „Restore iPhone“ (arba „Restore iPad“) mygtuko ir sekite nurodymus.
  4. Jei įrenginyje yra aktyvuota „Find My iPhone“ funkcija, būsite paprašyti pirmiausiai ją išjungti.

„iOS“ perrašymas per „iTunes“

Po operacinės sistemos perrašymo būsite paprašyti aktyvuoti įrenginį kaip naują arba atkurti iš atsarginės kopijos. Tai yra etapas, kuriame galite pasirinkti atsarginę kopiją, sukurtą prieš perrašymą. Tačiau jei norite išgauti maksimalią naudą įrenginio spartai, patartina aktyvuoti įrenginį kaip naują.

Jei jūsų „iPhone“ ar „iPad“ po šių veiksmų išlieka vis dar lėtas, pasidalinkite komentaruose, kas tiksliai neveikia arba veikia prastai – pasistengsime padėti.

Išbandėme: „Apple“ pagalbos teikimas vartotojams „Twitter“ tinkle susilaukė pasisekimo

Nauja kompanijos „Apple“ palaikymo tarnybos paskyra socialiniame tinkle „Twitter“ vos per parą nuo sukūrimo spėjo įgauti pagreitį. Ketvirtadienio rytą sukurta paskyra jau turi per 140 tūkst. sekėjų.

Šiuo metu @AppleSupport paskyra jau yra parašiusi virš 4 tūkst. atsakymų į vartotojų klausimus. O tai reiškia, kad per valandą „Apple“ palaikymo tarnyba atsako į beveik 100 žinučių.

Nors daugelis technologijų kompanijų jau seniai teikia palaikymą ir pagalbą vartotojams per „Twitter“ platformą, „Apple“ sugalvojo tai įgyvendinti tik dabar. Vartotojai gali rašyti žinutes @AppleSupport kanale, o „Apple“ konsultantai tipiškai paprašo pateikti daugiau informacijos asmeninėse žinutėse.

Paskyroje besikreipiantys sulauks atsakymų kiekvieną darbo dieną, be to, „Apple“ taip pat dalinsis patarimais ir pamokomis, kaip naudotis tam tikromis jų produktų funkcijomis.

Mes jau spėjome išbandyti naują susisiekimo su „Apple“ būdą, užklausdami pagalbos tarnybos dėl galimybės gauti naujas garantinio nešiojamo kompiuterio „MacBook Pro“ kojeles, skirtas pakeisti nusidėvėjusioms. Teigiamas atsakymas buvo gautas vos per tris valandas, paprašius adreso ir kitų duomenų.

Ši nauja galimybė susisiekti su „Apple“ pagalbos tarnyba yra lengviausias ir greičiausias būdas išspręsti kilusias problemas su „Apple“ įrenginiais. Žinoma, žinutes ir atsakymus „Apple“ kol kas reikia pateikti anglų kalba.

„Twitter“ susirašinėjimas su @AppleSupport
@AppleSupport atsako greitai ir konkrečiai, todėl netenka ilgai laukti. / iTouch.lt nuotr.