„Apple“ prekės ženklas pripažintas brangiausiu JAV

„Apple“

Kompanijos „Apple“ prekės ženklas ir vėl pripažintas brangiausiu. Šįkart tokį titulą amerikiečių technologijų kompanijai skyrė prekinių ženklų tyrimų bendrovė „Brand Finance“, skelbia „Silicon Valley Business Journal“.

Bendrovė sudarė brangiausių prekinių ženklų Jungtinėse Amerikos Valstijose reitingą, kuriame „Apple“ užėmė pirmąją vietą, o jos prekės ženklo vertė siekia 104,6 mlrd. JAV dolerių.

Toliau reitinge rikiuojasi kitos technologijų kompanijos, įskaitant „Google“, „Microsoft“ ir „Verizon“, kurių prekinių ženklų vertė atitinkamai siekia 68,6 mlrd. JAV dol., 62,8 mlrd. JAV dol. ir 53,5 mlrd. JAV dol.

Per pastaruosius metus daugelis kitų kompetetingų rinkos tyrimų agentūrų pripažino „Apple“ kaip vertingiausią prekės ženklą pasaulyje. Visai neseniai bendrovė „Interbrand“ įvertino „Apple“ prekės ženklą brangiau už „Coca-Cola“.

Beje, įdomus faktas yra tai, kad šiandieninė „Apple“ prekės ženklo vertė yra didesnė už visos „Apollo“ misijos į kosmosą vertę.