„Consumer Reports“: „Apple“ techninis aptarnavimas yra pats efektyviausias

Techninis aptarnavimas „Genius Bar“

Jeigu ieškote kompiuterio, kuriam sunegalavus aplink jus į pagalbą sušoktų gausybė kvalifikuotų specialistų, jums reikia rinktis „Apple“, skelbia leidinys „Consumer Reports“, atlikęs tyrimą, kuriuo siekta išsiaiškinti geriausią techninį aptarnavimą turintį prekinį ženklą.

Anot leidinio, „Apple“ techninis aptarnavimas yra efektyviausias iš visų kompiuterių gamintojų. Įdomu yra tai, kad apklausus 3,2 tūkst. kompiuterių vartotojų paaiškėjo, jog techninis aptarnavimas tik 50 proc. visų atvejų sugebėdavo išspręsti su „Windows“ kompiuteriu kilusias problemas. Tuo tarpu „Apple“ vartotojams su kompiuteriu kilusios problemos būdavo išsprendžiamos 80 proc. atvejų.

„Nenuostabu, kad „Apple“ turi aukščiausią vartotojų pasitenkinimo balą. Faktas tas, kad „Apple“ yra pirmoje vietoje nuo tada, kai mes nuo 2007 metų pradėjome vartotojų klausinėti apie techninį aptarnavimą“, – teigia „Consumer Reports“.

Skelbiama, kad net tais metais „Apple“ iš esmės turėjo nusileisti savo konkurentams, teikdama tik 90 dienų techninį aptarnavimą telefonu ir internetu, kai „Windows“ sistemą savo kompiuteriuose diegdavę gamintojai tai darė vienus metus.

Rezultatai rodo, kad geriausią kompiuterių su „Windows“ sistema techninį aptarnavimą suteikia „Lenovo“ ir „Dell“, pasiekę 61 proc. ribą.

Pažymima, kad daugumai vartotojų, anot tyrimo, telefoninis techninis aptarnavimas buvo kur kas efektyvesnis už internetinį, el. pašto ar pokalbio.

„Consumer Reports“ taip pat pabrėžė, kad „Apple“ parduotuvėse esantis „Genius Bar“ siūlo nemokamą ir laiku neapribotą techninį aptarnavimą.

„Apple“ prekės ženklas pripažintas brangiausiu JAV

„Apple“

Kompanijos „Apple“ prekės ženklas ir vėl pripažintas brangiausiu. Šįkart tokį titulą amerikiečių technologijų kompanijai skyrė prekinių ženklų tyrimų bendrovė „Brand Finance“, skelbia „Silicon Valley Business Journal“.

Bendrovė sudarė brangiausių prekinių ženklų Jungtinėse Amerikos Valstijose reitingą, kuriame „Apple“ užėmė pirmąją vietą, o jos prekės ženklo vertė siekia 104,6 mlrd. JAV dolerių.

Toliau reitinge rikiuojasi kitos technologijų kompanijos, įskaitant „Google“, „Microsoft“ ir „Verizon“, kurių prekinių ženklų vertė atitinkamai siekia 68,6 mlrd. JAV dol., 62,8 mlrd. JAV dol. ir 53,5 mlrd. JAV dol.

Per pastaruosius metus daugelis kitų kompetetingų rinkos tyrimų agentūrų pripažino „Apple“ kaip vertingiausią prekės ženklą pasaulyje. Visai neseniai bendrovė „Interbrand“ įvertino „Apple“ prekės ženklą brangiau už „Coca-Cola“.

Beje, įdomus faktas yra tai, kad šiandieninė „Apple“ prekės ženklo vertė yra didesnė už visos „Apollo“ misijos į kosmosą vertę.

Kiek iš tikrųjų jūsų išmanusis telefonas turi ekrano?

Išmanieji telefonai „Galaxy S4“ ir „iPhone 5S“

Daugelis išmaniųjų telefonų aplink juose įmontuotus ekranus turi apvadą, dar vadinamą rėmeliu. Socialinio tinklo „Twitter“ vartotojas „somospostpc“ nutarė išsiaiškinti, kokią dalį tiksliai sudaro ekranas populiariausių išmaniųjų telefonų priekinėse dalyse.

Paaiškėjo, kad didžiausius ekranus, bet mažiausius rėmelius aplink juos turi šie flagmanai: „LG G2“, „Note 3“, „LG G Pro“, „Galaxy S4“ ir „Nexus 5“.

Į didžiausius rėmelius turinčių išmaniųjų sąrašą pateko tokie modeliai: „iPhone 5c“, „Galaxy S“, „iPhone 4S“, „iPhone 4“ ir „iPhone 3GS“.

Išmaniųjų telefonų „iPhone 5“ ir „iPhone 5S“ priekinę dalį sudaro 60,6 procento ekrano, „iPhone 5C“ – 59,7 proc. Palyginimui, „LG G2“ ekranas užima 75,7 proc. priekinės telefono dalies.

Kiek iš tikrųjų jūsų išmanusis telefonas turi ekrano?

„Apple“ vadovas priminė, kokia nesaugi yra „Android“ sistema

„Cisco“

Kaip pernai, taip ir šiemet „Apple“ rinkodaros skyriaus vadovas Philas Schilleris savo „Twitter“ paskyroje pasidalino kompanijos „Cisco“ sudaryta kasmetine saugumo ataskaita. Naujausi tyrimai rodo, jog kenkėjiškų programų aktyvumas yra didžiausias nuo 2000-ųjų, o 99 procentai jų yra nukreiptos į „Android“ sistemą.

Į kenkėjiškų programų ratą įeina sukčiavimas ir pinigų išviliojimas bei netikros socialinių tinklų paskyros.

Tiesa, realūs vartotojų susidūrimų su kenkėjiškomis programomis skaičiai kiek mažesni. „Android“ atveju, net 71 proc. šios sistemos vartotojų susiduria su kekėjiškomis programomis, „iPhone“ – 14 proc.

Visą „Cisco“ 2014 metų saugumo ataskaitą galite rasti čia.

Tyrimas atskleidė, kad „iPhone“ vartotojai yra protingesni už kitus

Tyrimas atskleidė, kad „iPhone“ vartotojai yra protingesni už kitus

Viena Didžiosios Britanijos lažybų bendrovė nutarė išsiaiškinti, kokio išmaniojo telefono vartotojai yra protingesni už kitus. Tyrimas parodė, jog tai – „iPhone“ vartotojai.

Bendrovė „Ladbrokes“ sukūrė internetinę apklausą, kurioje įvairių gamintojų flagmanų savininkai turėjo atsakinėti į 7 klausimus, pavyzdžiui, kiek mėnesių turi 28 dienas arba kiek devynetų yra tarp 1 ir 100.

Į kiekvieną klausimą buvo pateikta po keturis atsakymus, iš kurių pasirinkus teisingąjį respondentui buvo pateikiamas naujas klausimas.

Susumavus rezultatus paaiškėjo, kad greičiausiai į šiuos klausimus atsakinėjo „iPhone“ vartotojai. Vidutinis atsakymo į 7 klausimus greitis – 94 sekundės. Toliau rikiuojasi „Google“ išmaniųjų telefonų savininkai su 99 sek., „Samsung“ – 103 sek., „HTC“ – 105 sek., „Nokia“ – 109 sek., „BlackBerry“ – 118 sek.

Kviečiame išbandyti savo mąstymo greitį paspaudus čia.

Dauguma telefonų „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų – jau esami „Apple“ vartotojai

Išmanieji telefonai „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“

Naujausias bendrovės „Consumer Intelligence Research Partners“ atliktas tyrimas rodo, kad dauguma išmaniųjų telefonų „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų jau yra „Apple“ vartotojai ir turi bent vieną šios kompanijos įrenginį.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad beveik du trečdaliai (64 proc.) naujausių flagmanų pirkėjai iki pirkimo naudojosi „iPhone“. Lyginant su praėjusių metų rezultatu, „iPhone 5“ pirkėjų ratą sudarė 55 proc. jau esami „iPhone“ vartotojai.

„Išskirtina tai, kad „Apple“ kur kas labiau pritraukia savo esamus vartotojus, nei tą daro „Android“, – pažymi „Consumer Intelligence Research Partners“ įkūrėjas Mike‘as Levinas.

Tiesa, tyrimas parodė, kad „iPhone 5“ vartotojai vangia skuba atsinaujinti savo turimą modelį į naujesnį. Vos 6 proc. „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų prieš tai naudojosi ankstesnės versijos modeliu. Tai parodo, jog dalies vartotojų nesudomino naujų išmaniųjų telefonų galimybės.