Naujausias bendrovės „Consumer Intelligence Research Partners“ atliktas tyrimas rodo, kad dauguma išmaniųjų telefonų „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų jau yra „Apple“ vartotojai ir turi bent vieną šios kompanijos įrenginį.
Tyrimo rezultatai atskleidė, kad beveik du trečdaliai (64 proc.) naujausių flagmanų pirkėjai iki pirkimo naudojosi „iPhone“. Lyginant su praėjusių metų rezultatu, „iPhone 5“ pirkėjų ratą sudarė 55 proc. jau esami „iPhone“ vartotojai.
„Išskirtina tai, kad „Apple“ kur kas labiau pritraukia savo esamus vartotojus, nei tą daro „Android“, – pažymi „Consumer Intelligence Research Partners“ įkūrėjas Mike‘as Levinas.
Tiesa, tyrimas parodė, kad „iPhone 5“ vartotojai vangia skuba atsinaujinti savo turimą modelį į naujesnį. Vos 6 proc. „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų prieš tai naudojosi ankstesnės versijos modeliu. Tai parodo, jog dalies vartotojų nesudomino naujų išmaniųjų telefonų galimybės.