„AppleCare“ aptarnaus įrenginių baterijas, kurių talpa nesieks 80 procentų originaliosios talpos

„AppleCare“

Per pastarąją savaitę kompanija „Apple“ atnaujino visiems pagrindiniams savo produktams skirtos garantijos pratęsimo paslaugos „AppleCare+“ sąlygas, kurių svarbiausia apibrėžia įrenginio aptarnavimą, jei jo baterija įsikrauna tik iki 80 procentų ar mažiau originaliosios talpos.

Ši sąlyga taikoma visiems „iPhone“, „iPad“, „iPod“, „Apple Watch“ ir nešiojamųjų kompiuterių „Mac“ modeliams, kuriems papildomai yra įsigyta „AppleCare+“ paslauga.

Tai reiškia, kad jei vieno iš aukščiau išvardinto įrenginio baterija neįsikrauna daugiau kaip 80 procentų originaliosios talpos, „Apple“ ją pakeis nemokamai be jokių papildomų mokesčių.

Kitu atveju, t.y. be „AppleCare“, bus taikomas tarp 129-199 eurų svyruojantis naujos baterijos keitimo mokestis.

„Consumer Reports“: „Apple“ techninis aptarnavimas yra pats efektyviausias

Techninis aptarnavimas „Genius Bar“

Jeigu ieškote kompiuterio, kuriam sunegalavus aplink jus į pagalbą sušoktų gausybė kvalifikuotų specialistų, jums reikia rinktis „Apple“, skelbia leidinys „Consumer Reports“, atlikęs tyrimą, kuriuo siekta išsiaiškinti geriausią techninį aptarnavimą turintį prekinį ženklą.

Anot leidinio, „Apple“ techninis aptarnavimas yra efektyviausias iš visų kompiuterių gamintojų. Įdomu yra tai, kad apklausus 3,2 tūkst. kompiuterių vartotojų paaiškėjo, jog techninis aptarnavimas tik 50 proc. visų atvejų sugebėdavo išspręsti su „Windows“ kompiuteriu kilusias problemas. Tuo tarpu „Apple“ vartotojams su kompiuteriu kilusios problemos būdavo išsprendžiamos 80 proc. atvejų.

„Nenuostabu, kad „Apple“ turi aukščiausią vartotojų pasitenkinimo balą. Faktas tas, kad „Apple“ yra pirmoje vietoje nuo tada, kai mes nuo 2007 metų pradėjome vartotojų klausinėti apie techninį aptarnavimą“, – teigia „Consumer Reports“.

Skelbiama, kad net tais metais „Apple“ iš esmės turėjo nusileisti savo konkurentams, teikdama tik 90 dienų techninį aptarnavimą telefonu ir internetu, kai „Windows“ sistemą savo kompiuteriuose diegdavę gamintojai tai darė vienus metus.

Rezultatai rodo, kad geriausią kompiuterių su „Windows“ sistema techninį aptarnavimą suteikia „Lenovo“ ir „Dell“, pasiekę 61 proc. ribą.

Pažymima, kad daugumai vartotojų, anot tyrimo, telefoninis techninis aptarnavimas buvo kur kas efektyvesnis už internetinį, el. pašto ar pokalbio.

„Consumer Reports“ taip pat pabrėžė, kad „Apple“ parduotuvėse esantis „Genius Bar“ siūlo nemokamą ir laiku neapribotą techninį aptarnavimą.

„Apple Watch“ baterija sukurta atlaikyti 1000 pilnų įkrovimo ciklų

Išmanusis laikrodis „Apple Watch“

Kompanija „Apple“ pranešė, kad išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ baterija turėtų atlaikyti 1 tūkst. ciklų, o po pasiekto ciklų skaičiaus baterija vis vien turėtų turėti 80 proc. savo gyvybingumo.

„Vienerių metų garantija (skirta „Apple Watch“ ir „Apple Watch Sport“) ir dviejų metų garantija (skirta „Apple Watch Edition“) apima garantinį aptarnavimą defektuotai baterijai. Jei garantija pasibaigusi, „Apple“ siūlo mokamą baterijos keitimą. Kainos ir terminai gali skirtis“, – rašoma oficialioje „Apple“ svetainėje.

Tai reiškia, kad jei „Apple Watch“ baterija bus priartėjusi prie savo veikimo pabaigos ir garantija bus pasibaigusi, „Apple“ ją galės pakeisti už 79 JAV dolerių mokestį, nesvarbu, kokį „Apple Watch“ modelį naudojate. Europoje ši keitimo kaina gali siekti 79 eurus.

Štai tokie bus „Apple Watch“ pogarantinio serviso mokesčiai

„Apple“ vykdys programą, kuria remontuos „iPhone 5“ su sugedusiais užrakinimo mygtukais

„iPhone 5“ užrakinimo mygtukas / flickr.com nuotr.
„iPhone 5“ užrakinimo mygtukas / flickr.com nuotr.

„Apple“ penktadienį paskelbė pradėsianti vykdyti programą, pagal kurią nemokamai taisys išmaniuosius telefonus „iPhone 5“ su sugedusiais arba galimai sugesiančiais užrakinimo (ang. – lock) mygtukais.

Kompanija atidarė specialią svetainę, kurioje „iPhone 5“ vartotojai gali įvesti savo naudojamo telefono serijinį numerį ir sužinoti, ar jų įrenginiai patenka į „mažą dalį“ galimai brokuotų „iPhone 5“, pagamintų iki 2013 metų kovo mėnesio.

Tokiu atveju, jei įrenginys patenka į brokuotojų grupę ir yra pasireiškęs užrakinimo mygtuko gedimas, patariama įrenginį pristatyti į artimiausią „Apple“ parduotuvę arba autorizuoto serviso teikėją. Čia taisymo darbai būtų atliekami nemokamai, tačiau įrenginys būtų „atimtas“ maždaug savaitei.

Tiesa, jei gedimas nėra pasireiškęs, pristatyti įrenginio nereikia. Gedimo atveju įrenginys būtų taisomas, bet ne keičiamas nauju.

„Apple“ pataria, kad prieš pateikiant įrenginį taisymui jame būtų įdiegta naujausia „iOS 7“ versija ir būtų padaryta asmeninė vartotojo duomenų kopija.