„Apple“ – brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

Kompanija „Apple“

Naujausiais „Interbrand“ prekinių ženklų reitingo duomenimis, kompanijos „Apple“ prekinis ženklas yra vertingiausias pasaulyje. „Apple“ prekinis ženklas vertinamas 98,3 milijardais JAV dol., praneša portalas Mashable.com.

JAV technologijų milžinės prekinis ženklas „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą užėmė pirmąją vietą. Iki šiol reitingo viršūnėje karaliavo „Coca-Cola“ prekės ženklas, net trylika metų iš eilės neužleisdamas lyderio pozicijos.

Įdomu tai, kad dar 2011-aisiais „Apple“ prekės ženklas buvo vertas „vos“ 33 mlrd. JAV dol. ir užėmė aštuntą vietą.

Antroje šių metų „Interbrand“ reitingo vietoje yra „Google“, kurios  prekinis ženklas vertas 93,3 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (79,2 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (78,8 mlrd. JAV dol.), „Microsoft“ (59,5 mlrd. JAV dol.). Į dešimtuką brangiausiųjų patenka „General Electric“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Intel“ ir „Toota“ prekiniai ženklai.

Visą šių metų „Interbrand“ prekinių ženklų reitingą galite peržiūrėti čia.