„Forbes“: „Apple“ ir vėl brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

„Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“. Į brangiausiųjų sąrašo pirmąjį penketuką patenka tokios kompanijos, kaip „Microsoft“, „Coca-Cola“, „IBM“ ir „Google“.

„Trečią kartą iš eilės brangiausiojo titulą pelniusio „Apple“ prekinio ženklo vertė siekia 104,3 mlrd. JAV dol. Lyginant praėjusių metų rezultatą, šių metų „Apple“ prekės ženklo vertė pakilo 20 procentų“, – pažymi „Forbes“.

Antroje sąrašo vietoje – „Apple“ konkurentė „Microsoft“, kurios prekinis ženklas įvertintas 56,7 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (54,9 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (50,7 mlrd. JAV dol.) bei „Google“ (47,3 mlrd. JAV dol.).

Brangiausiai įvertintų prekinių ženklų dešimtuke dominuoja technologijų kompanijos, kurių čia – net šešios.