Išleistas „iOS 9.3“ atnaujinimas, skirtas išspręsti „iPad 2“ ir senesnių įrenginių aktyvacijos problemą

Kompanija „Apple“ penktadienį išleido operacinės sistemos „iOS 9.3“ perleidimą, skirtą planšetiniams kompiuteriams „iPad 2“. Teigiama, kad šis atnaujinimas išspręs problemas, kilusias bandant aktyvuoti įrenginį po operacinės sistemos atnaujinimo.

„iOS 9.3“ galima įdiegti per įrenginio nustatymus: Settings → General → Software Update arba kompiuterio ir programos „iTunes“ pagalba. Prieš atnaujinant operacinę sistemą, rekomenduojame sukurti įrenginio atsarginę kopiją.

„Apple“ ketvirtadienį patvirtino, kad kai kuriems senesnių „iOS“ įrenginių vartotojams kilo nesklandumų bandant atnaujinti įrenginio sistemos versiją į 9.3.

Oficialiame atnaujinimo aprašyme skelbiama, kad šis atnaujinimas galimas „iPhone 5s“, „iPad Air“ ir už juos senesniems įrenginiams.

Po „El Capitan“ atnaujinimo „Mac“ vartotojai susiduria su problema prisijungiant prie „iMessage“ ir „FaceTime“

Šios savaitės pradžioje išleistas operacinės sistemos „OS X El Capitan“ atnaujinimas 10.11.4 ne visiems vartotojams sukėlė maloniausius įspūdžius. Dalis jų skundžiasi, kad po atnaujinimo nepavyksta prisijungti prie „iMessage“ ir „FaceTime“ paslaugų.

„Apple“ diskusijų forume galima rasti nemažai sukurtų temų apie tai, kai bandant prisijungti prie minėtų paslaugų pasirodo klaida ir informuojama, kad nepavyko autentifikuoti mėginamos prijungti paskyros.

Tiesa, regis, kad su šia problema susiduria tie vartotojai, kurie atliko „švarų“ operacinės sistemos perrašymą, t.y. nenaujino, o įdiegė visiškai naujai.

Keli internautai teigia, kad susisiekė su „Apple“ dėl šios problemos ir ji patikino, kad yra informuota apie ją bei ieško sprendimo būdų. „Apple“ svetainėje, kurioje matomas visų kompanijos teikiamų internetinių paslaugų aktyvumas trečiadienį buvo užfiksuotas prisijungimo prie „iMessage“ ir „FaceTime“ sutrikimas.

„iPhone“ vartotojai skundžiasi gaunantys kelių dešimtmečių senumo elektroninius laiškus

Operacinėje sistemoje „iOS“, regis, pastebėta dar viena keista klaida, kuri priverčia vartotojus gauti elektroninius laiškus iš 1969 ir 1970 metų. Šių laiškų, pranešama, nepavyksta ištrinti.

Kaip teigia vienas „Reddit“ vartotojas, tokie laiškai atsiranda dėl to, kad sistemai nepavyksta atsiųsti tikrųjų laiškų antraščių. Todėl telefonų vartotojams yra atsiunčiami netikri, tušti laiškai su sena datą, kurių neįmanoma ištrinti.

Vis dar nėra aišku, ar ši „iOS“ klaida kaip nors yra susijusi su taip vadinamu 1970 metų skandalu, kai nustačius tokią „iPhone“ datą, telefonas po perkrovimo užstringa. Tiesa, „Apple“ pažadėjo šią klaidą išspręsti su „iOS 9.3“ atnaujinimu.

Tinklaraštis „iDownloadBlog“ susisiekė su „Apple“ dėl šios el. laiškų klaidos, tačiau atsakymas dar nepateiktas.

Teigiama, kad laikinai išspręsti šią „iOS“ problemą galima deaktyvavus ir iš naujo įjungus el. pašto dėžutę, kurioje yra šie netikri el. laiškai. Pažymima, kad tai yra susiję tik su gamykline „iOS“ pašto programa ir, galbūt, keičiant įrenginio laiko zonas.

„iPhone“ pašto programa

„Apple“ atsiprašė dėl „klaidos 53“ ir išleido „iOS“ pataisymą

Kompanija „Apple“ ketvirtadienį galiausiai paskelbė sprendimą vartotojams, kurių išmanieji telefonai „iPhone“ tapo nebenaudojami po „klaidos 53“. 

Pastaroji klaida pasireiškė tiems vartotojams, kurie bandė atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą ir kurių įrenginiams neautorizuotame servise buvo atliktas „Home“ mygtuko ar su „Touch ID“ susijusių kabelių remontas.

Ketvirtadienio vakarą „Apple“ išleido tik per programą „iTunes“ prieinamą „iOS“ versijos 9.2.1 atnaujinimą, kuris turėtų „prikelti“ beveik visus įrenginius, paveiktus šios klaidos.

„Mes atsiprašome už bet kokius nepatogumus. Ši apsauga buvo sukurta kaip gamyklos testas ir nebuvo skirtas paveikti vartotojus. Vartotojai, kurie dėl šios klaidos mokėjo už negarantinį aptarnavimą, turėtų kreiptis į „Apple“ dėl kompensacijos“, – teigiama oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje.

iTouch.lt primena, kad skandalas, kuomet neautorizuoto serviso paslaugomis pasinaudoti sumanę vartotojai negalėjo pilnavertiškai naudotis įrenginiais, kilo dar vasario pradžioje. Prieš kiek daugiau nei savaitę dar buvo pasirodę pranešimų, kad dėl šios klaidos ketinama „Apple“ iškelti ieškinį.

„Apple“ pripažino „iPhone“ datos klaidą, žada ištaisyti su sekančiu „iOS“ atnaujinimu

Kompanija „Apple“ oficialiai patvirtino praėjusią savaitę atrastą ir plačiai nuskambėjusią operacinės sistemos „iOS“ problemą, kuomet, pakeitus įrenginio datą į 1970-ųjų sausio 1 dienos, įrenginys po perkrovimo yra „užlaužiamas“ ir tampa nebenaudojamu.

Oficialiame šiai problemai skirtame „Apple“ palaikymo puslapyje teigiama, kad ši problema bus išspręsta su sekančiu „iOS“ atnaujinimu. Anot gandų, jis turėtų pasirodyti kovo mėnesį.

iTouch.lt dar ketvirtadienį paskelbė žinią, kad specifinės datos nustatymas gali užstrigdinti įrenginį po jo perkrovimo. Paaiškėjo, kad ši problema yra išsprendžiama atjungus ir iš naujo prijungus įrenginio bateriją, kuomet yra anuliuojama prieš tai įrenginyje nustatyta data.

Atsitikus tokiam atvejui, kuomet vartotojas nustatė šią specifinę datą ir negali sėkmingai atlikti įrenginio operacinės sistemos perkrovimo, „Apple“ rekomenduoja kreiptis į artimiausią „Apple“ serviso centrą.

Rimta saugumo spraga: „iPhone“ tampa nebenaudojamas po tam tikros datos nustatymo

Ketvirtadienį interneto forumuose pradėjo plisti pranešimai, kad išmaniuosius telefonus „iPhone“ įmanoma „užlaužti“ tiesiog pakeičiant telefono datą į specifinę.

Nors patys nedrįsome išmėginti šios atrastos operacinės sistemos „iOS“ spragos, dešimtys internautų svetainėje „Reddit“ pasisakė, kad jiems taip nutiko, kai telefoną datą pakeitė į 1970 metų sausio 1-osios.

Įdomu tai, kad būtent šia data yra laikoma operacinės sistemos „Unix“ epochos pradžia.

Teigiama, kad nustačius specifinę datą ir perkrovus sistemą, įrenginys tampa nebenaudojamas ir jo nepavyksta „prikelti“ net perrašius operacinę sistemą ar pasitelkus kitokių gudrybių.

Manoma, kad tai galioja visiems „Apple“ mobiliesiems įrenginiams su 64 bitų architektūros procesoriai, pradedant „iPhone 6s“ ir „iPad mini 3“, baigiant šeštos kartos „iPod touch“.

Vienas „Reddit“ vartotojas skelbia, kad „Apple“ parduotuvėse esančio pagalbos skyriaus „Genius Bar“ darbuotojas negalėjo patikėti tokios spragos egzistavimu, kai klientas atnešė dėl šios priežasties sugedusį telefoną garantiniam aptarnavimui.

„Jis pabandė atkartoti problemą savo paties telefonui, o rezultatas toks, kad jis turėjo siųsti remontui savo ir kliento telefonus“, – teigiama komentare.

Nors ši problema, spėjama, pasireikšti gali ne visose laiko zonose gyvenantiems vartotojams, iTouch.lt rekomenduoja neatlikti datos pakeitimo į nurodytą.

„Apple“ kol kas nekomentuoja šios situacijos.

Svarbu žinoti: neautorizuotas pagrindinio „iPhone“ mygtuko keitimas gali sugadinti telefoną

Kompanija „Apple“ patvirtino pasklidusią informaciją, kad keičiant išmaniojo telefono „iPhone“ pagrindinį „Home“ mygtuką su „Touch ID“ sensoriumi neautorizuotame servise galima nepataisomai sugadinti įrenginį, skelbia „The Guardian“.

Teigiama, kad vartotojai susiduria su problemomis tada, kai pagrindinis „iPhone“ mygtukas su pirštų antspaudų sensoriumi yra pakeičiamas neoficialaus techniko, o įrenginio operacinė sistema po to yra naujinama į „iOS 9“ versiją. Tuomet vartotojai susiduria su „iTunes“ rodoma klaida numeriu „53“.

Profesionalių įrenginių ardytojų „iFixit“ vadovas Kyle’as Wiensas teigia, kad, sprendžiant iš jų svetainės lankomumo dėl su šiuo atveju susijusių problemų, „Apple“ vartotojams tai sukelia daug nemalonumų.

„Problema atsiranda, jei taisytojas pakeičia pagrindinį mygtuką arba kabelį. Po programinės įrangos atnaujinimo telefonas tikrina, ar vis dar yra naudojami originalūs komponentai. Jei ne, telefonas tiesiog užrakinamas. Nėra jokių įspėjimų ir nėra jokių man žinomų būdų, kaip prikelti telefoną gyvenimui“, – teigė didelę patirtį turinčios „iFixit“ komandos vadovas.

„Apple“ atstovė patvirtino tokį reiškinį ir pridūrė, kad tik autorizuoti „Apple“ serviso centrai ir technikai turi galimybę atlikti su „Touch ID“ sensoriumi susijusius darbus, nepažeidžiant visos sistemos veikimo.

Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria susisiekti su jų palaikymo tarnyba. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės.