Operacinė sistema El Capitan

Po „El Capitan“ atnaujinimo „Mac“ vartotojai susiduria su problema prisijungiant prie „iMessage“ ir „FaceTime“

Šios savaitės pradžioje išleistas operacinės sistemos „OS X El Capitan“ atnaujinimas 10.11.4 ne visiems vartotojams sukėlė maloniausius įspūdžius. Dalis jų skundžiasi, kad po atnaujinimo nepavyksta prisijungti prie „iMessage“ ir „FaceTime“ paslaugų.

„Apple“ diskusijų forume galima rasti nemažai sukurtų temų apie tai, kai bandant prisijungti prie minėtų paslaugų pasirodo klaida ir informuojama, kad nepavyko autentifikuoti mėginamos prijungti paskyros.

Tiesa, regis, kad su šia problema susiduria tie vartotojai, kurie atliko „švarų“ operacinės sistemos perrašymą, t.y. nenaujino, o įdiegė visiškai naujai.

Keli internautai teigia, kad susisiekė su „Apple“ dėl šios problemos ir ji patikino, kad yra informuota apie ją bei ieško sprendimo būdų. „Apple“ svetainėje, kurioje matomas visų kompanijos teikiamų internetinių paslaugų aktyvumas trečiadienį buvo užfiksuotas prisijungimo prie „iMessage“ ir „FaceTime“ sutrikimas.