Vidutiniškai „iPhone“ naudotojas atrakina įrenginį 80 kartų per dieną

Kartu su saugumo raportu apie savo gaminamus įrenginius kompanija „Apple“ atskleidė, kad vidutinis telefono „iPhone“ naudotojas per dieną įrenginį atrakina 80 kartų. 

Anot „Apple“, 89 proc. įrenginių, kuriuose yra „Touch ID“ sensorius, savininkų naudojasi šia funkcija, kuri leidžia atrakinti įrenginį su piršto antspaudu. Šis būdas leidžia išvengti kartais sudėtingais tampančių ilgų kodų vedimo.

Taip pat paskaičiuota, kad aktyviau „iPhone“ besinaudojantys vartotojai įrenginį per dieną atrakina apie 130 kartų.

Saugumo raporte „Apple“ atskleidė, kad kompanijos sukurta saugumo organizacija yra efektyviausia pasaulyje bei įvairias detales, kurios padeda apsaugoti vartotojų duomenis jų naudojamuose įrenginiuose.

Išleista septinta bandomoji „iOS 9.3“ versija

Kompanija „Apple“ pirmadienį vakare išleido septintą bandomąją „iOS 9.3“ versiją. Ji skirta vartotojams, dalyvaujantiems bandomųjų versijų testavimo programoje, ir oficialiai patvirtintiems „Apple“ programuotojams.

Ši bandomoji versija greičiausiai yra paskutinė prieš galutinės „iOS 9.3“ versijos, skirtos visiems vartotojams, išleidimą, kuris yra numatomas jau kitą savaitę vyksiančio „Apple“ pristatymo metu.

Septintą bandomąją „iOS 9.3“ versiją galima atsisiųsti iš oficialios „Apple“ programuotojų svetainės arba per įrenginio nustatymus.

„iOS 9.3“ bus svarbus atnaujinimas vartotojams, nes pasižymės keliomis pastebimomis funkcijas, įskaitant nakties režimą „Night Shift“, kuris tamsiu paros metu leis pailsinti akis, pritaikydamas specialų ekrano ryškumo ir spalvų efektą.

Be to, „iOS 9.3“ pasižymės galimybe apsaugoti užrašus su „Touch ID“ apsauga ir naujais „3D Touch“ greitojo meniu pasirinkimais.

Bandomąsias „iOS“ versijas galima įsidiegti visiems vartotojams, kurie „Apple“ svetainėje yra pateikę prašymą dalyvauti bandomųjų versijų programoje.

„iOS 9.3“ bandomoji versija

„Apple“ atsiprašė dėl „klaidos 53“ ir išleido „iOS“ pataisymą

Kompanija „Apple“ ketvirtadienį galiausiai paskelbė sprendimą vartotojams, kurių išmanieji telefonai „iPhone“ tapo nebenaudojami po „klaidos 53“. 

Pastaroji klaida pasireiškė tiems vartotojams, kurie bandė atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą ir kurių įrenginiams neautorizuotame servise buvo atliktas „Home“ mygtuko ar su „Touch ID“ susijusių kabelių remontas.

Ketvirtadienio vakarą „Apple“ išleido tik per programą „iTunes“ prieinamą „iOS“ versijos 9.2.1 atnaujinimą, kuris turėtų „prikelti“ beveik visus įrenginius, paveiktus šios klaidos.

„Mes atsiprašome už bet kokius nepatogumus. Ši apsauga buvo sukurta kaip gamyklos testas ir nebuvo skirtas paveikti vartotojus. Vartotojai, kurie dėl šios klaidos mokėjo už negarantinį aptarnavimą, turėtų kreiptis į „Apple“ dėl kompensacijos“, – teigiama oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje.

iTouch.lt primena, kad skandalas, kuomet neautorizuoto serviso paslaugomis pasinaudoti sumanę vartotojai negalėjo pilnavertiškai naudotis įrenginiais, kilo dar vasario pradžioje. Prieš kiek daugiau nei savaitę dar buvo pasirodę pranešimų, kad dėl šios klaidos ketinama „Apple“ iškelti ieškinį.

„Error 53“: „Apple“ gali tekti keliauti į teismą

Viena JAV advokatų kontora svarsto parengti ieškinį prieš „Apple“ dėl klaidos „Error 53“, kurią išvysta bene kiekvienas vartotojas, nutaręs pasinaudoti ne „Apple“, o trečių šalių serviso paslaugomis remontuoti telefonui „iPhone“.

Kontraversiškai vertinamas skandalas, kuomet telefonai „iPhone“, kurių remontas susijęs su „Touch ID“ sensoriumi, gali būti nepataisomai sugadinti, prasidėjo praėjusią savaitę.

„Apple“ suskubo paskelbti, kad „Error 53“ yra sudedamoji operacinės sistemos „iOS“ funkcija, tačiau daugelis mano, kad tai yra JAV technologijų kompanijos įrankis apsisaugoti nuo „iPhone“ remontavimo niekur kitur, tik „Apple’ parduotuvėse.

JAV mieste Sietle įsikūrusi advokatų kontora PCVA teigia, kad „Apple galėjo pažeisti vartotojų apsaugos įstatymą, praneša „The Guardian“. Kontora taip pat paskelbė nemokamai ginsianti visus nuo „Error 53“ nukentėjusius vartotojus.

„Mes manome, kad „Apple“ tyčia verčia vartotojus naudotis jų taisymo paslaugomis, kurios kainuoja kur kas daugiau nei trečių šalių“, – teigiama kontoros pranešime.

Pažymima, kad „Apple“ su panašiu ieškiniu gali susidurti ir Jungtinėje Karalystėje.

Kol kas „Apple“ nepateikė oficialaus atsakymo į šį skandalą, išskyrus pranešimą, kuriuo teigiama, kad „Error 53“ yra „iOS 9“ saugumo savybė, kuri apsaugo nuo neautorizuotos prieigos prie „Touch ID“ ir kitų komponentų, kuriuose saugomi pirštų antspaudai ir kiti duomenys.

Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria susisiekti su jų palaikymo tarnyba. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės, tačiau jau pasirodė pranešimų, kad „Apple“ darbuotojai tiesiog parodo klientams duris – garantinis ar pogarantinis aptarnavimas neautorizuoto remonto paveiktiems įrenginiams negalioja.

Norvegijos policija privers sulaikytą nusikaltėlį atrakinti „iPhone“ su „Touch ID“ antspaudu

Norvegijos policija privers sulaikytą 27 metų narkotikų prekeivį atrakinti jo turėtą išmanųjį telefoną „iPhone“ su „Touch ID“ antspaudu, skelbia vietinis leidinys „Bergensavisen“.

Anot leidinio, policija mano, kad konfiskuotas telefonas gali turėti svarbios informacijos, iš kur nusikaltėlis gaudavo narkotinių medžiagų.

Vyras, kuris, teigiama, pripažino savo kaltę, atsisakė atrakinti savo „iPhone“ vos tik jam buvo pateikti kaltinimai, tačiau Norvegijos teismas nutarė leisiantis policijai priversti pridėti nusikaltėlį savo pirštą prie „iPhone“ įmontuoto „Touch ID“ sensoriaus.

Tačiau vis dar lieka neaišku, ar Norvegijos policija yra susipažinusi su tuo, kad telefonas reikalauja iš skaitmenų sudaryto slaptažodžio, jei „Touch ID“ antspaudas nebuvo naudotas per paskutines 48 valandas, telefonas buvo perkrautas arba tris iš eilės kartus buvo nesėkmingai bandoma atrakinti telefoną su „Touch ID“ apsauga.

Svarbu žinoti: neautorizuotas pagrindinio „iPhone“ mygtuko keitimas gali sugadinti telefoną

Kompanija „Apple“ patvirtino pasklidusią informaciją, kad keičiant išmaniojo telefono „iPhone“ pagrindinį „Home“ mygtuką su „Touch ID“ sensoriumi neautorizuotame servise galima nepataisomai sugadinti įrenginį, skelbia „The Guardian“.

Teigiama, kad vartotojai susiduria su problemomis tada, kai pagrindinis „iPhone“ mygtukas su pirštų antspaudų sensoriumi yra pakeičiamas neoficialaus techniko, o įrenginio operacinė sistema po to yra naujinama į „iOS 9“ versiją. Tuomet vartotojai susiduria su „iTunes“ rodoma klaida numeriu „53“.

Profesionalių įrenginių ardytojų „iFixit“ vadovas Kyle’as Wiensas teigia, kad, sprendžiant iš jų svetainės lankomumo dėl su šiuo atveju susijusių problemų, „Apple“ vartotojams tai sukelia daug nemalonumų.

„Problema atsiranda, jei taisytojas pakeičia pagrindinį mygtuką arba kabelį. Po programinės įrangos atnaujinimo telefonas tikrina, ar vis dar yra naudojami originalūs komponentai. Jei ne, telefonas tiesiog užrakinamas. Nėra jokių įspėjimų ir nėra jokių man žinomų būdų, kaip prikelti telefoną gyvenimui“, – teigė didelę patirtį turinčios „iFixit“ komandos vadovas.

„Apple“ atstovė patvirtino tokį reiškinį ir pridūrė, kad tik autorizuoti „Apple“ serviso centrai ir technikai turi galimybę atlikti su „Touch ID“ sensoriumi susijusius darbus, nepažeidžiant visos sistemos veikimo.

Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria susisiekti su jų palaikymo tarnyba. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės.

„iPhone 6S“ vartotojai skundžiasi per gerai veikiančia „Touch ID“ funkcija

iPhone 6S Touch ID

Viena iš naujovių, kurią kompanija „Apple“ pristatė kartu su išmaniuoju telefonu „iPhone 6S“, yra kur kas jautresnis nei ankstesniame „iPhone“ modelyje esantis pirštų antspaudų sensorius „Touch ID“. Ir nors tokia naujovė laikoma geru atnaujinimu, kai kuriems vartotojams tai pasirodė per gerai.

Dalis pirmųjų „iPhone 6S“ vartotojų per pastarąsias kelias dienas socialiniuose tinkluose prirašė gausybę pranešimų, kuriais skelbia, kad „Touch ID“ sensorius yra toks jautrus, kad jie net nespėja perskaityti užrakinimo lange vaizduojamų pranešimų, o telefonas jau atsirakina.

Ir išties, didžioji dalis naujojo „iPhone“ apžvalgininkų savo apžvalgose pažymi, kad „Touch ID“ sensorius nebereikalauja tiek daug laiko piršto antspaudo nuskaitymui, kaip būdavo iki šiol. Vienas vartotojas netgi juokauja, kad jam nebereikia uždėti ir laikyti piršto ant pagrindinio mygtuko, kuriame yra įmontuotas „Touch ID“ sensorius – užtenka paspausti ir telefonas atsirakina.

Todėl dabar vartotojams tenka keisti savo naudojimosi „iPhone“ įpročius ir vietoje pagrindinio mygtuko tenka spausti telefono įjungimo mygtuką, kai norima pasitikrinti laiką ar pranešimus, o ne atrakinti telefoną.