Kaip išspręsti „iOS 9.1“ problemą, kai neveikia kontaktų paieška

Vis daugiau „iOS“ naudotojų, atnaujinę savo įrenginių operacinės sistemos versiją į 9.1, susiduria su problema, kai kontaktų ar skambinimo aplikacijose neveikia kontaktų paieška, aplikacijos užstringa. iTouch.lt dalinasi patarimu, kaip šią problemą išspręsti.

Norint įveikti šią dar plačiai nepaplitusią problemą, reikia atstatyti įrenginio parametrus į gamyklinius. Tai galima padaryti nukeliavus į įrenginio nustatymus: Settings – General – Reset – Reset All Settings.

Šis patarimas galioja ne tik „iOS 9.1“, bet ir ankstesnėms „iOS 9“ versijoms.

Tiesa, svarbu paminėti, kad nustatymų atstatymas privers iš naujo nusistatyti tokius parametrus kaip skambėjimo tonas, žinučių signalas ir kt.

iTouch.lt primena, kad visuomet yra svarbu reguliariai kurti įrenginio atsargines kopijas. Išsamų gidą apie „iPhone“ ir „iPad“ atsargines kopijas galite rasti čia.

„iOS 9“ saugumo spraga leidžia peržiūrėti telefono nuotraukas ir kontaktus be užrakto kodo

14369-9863-150923-Security-l

Naujausia aptikta operacinės sistemos „iOS 9“ saugumo spraga leidžia bet kam, atlikusiam nesudėtingą veiksmų seką, prieiti prie skaičių užraktu apsaugoto įrenginio nuotraukų bei kontaktų.

Internauto Jose Rodriguezo aptikta ir vaizdo įrašu įamžinta „iOS 9“ saugumo spraga jau nėra pirmoji aptikta „iOS“ klaida. Dar prieš kelis metus jis pademonstravo „iOS 6.1.3“ užrakinimo kodo apėjimą.

Vaizdo įraše rodoma, kaip keturis kartus suvedus neteisingą telefono atrakinimo kodą ir pasinaudojus virtualaus balso asistento „Siri“ pagalba, buvo įsigauta į telefono su „iOS 9“ operacine sistema vidų ir prieita prie funkcijų, kurias minėtas užrakinimo kodas turėtų apsaugoti.

„AppleInsider“, tiesiogiai bendravusi su J. Rodriguezu, patvirtino šią „iOS 9“ klaidą po g

gausybės atliktų testų. Portalas pažymi, kad ši saugumo spraga liečia tik tuos įrenginius su „iOS 9“, kurie yra apsaugoti keturių arba šešių skaitmenų kodais. Tekstinių slaptažodžių naudotojai gali jaustis ramūs.

Ir nors „Apple“ visiems vartotojams išleido „iOS 9.0.1“ atnaujinimą, o patvirtinti programuotojai sulaukė ir „iOS 9.1“, nei viena versija nepasižymi šios saugumo spragos ištaisymu.

Kol „Apple“ nėra sugalvojusi sprendimo šiai problemai, geriausias pasiūlymas yra apriboti „Siri“ veikimą užrakintame įrenginyje. Tai galima padaryti nukeliavus į įrenginio nustatymus – Settings > Touch ID & Passcode – ir ten išjungus „Siri“ funkciją „Allow access when locked“.

„Apple“ paskelbė sąrašą aplikacijų, kurias nedelsiant turėtumėte atnaujinti

25-XcodeGhost-Apps-800x658

Kompanija „Apple“ paskelbė 25 aplikacijų sąrašą, kurios buvo paliestos šią savaitę atrasto kenkėjiško kodo. Sąraše yra ir keletas populiarių aplikacijų, pavyzdžiui, „WeChat“ ar Kinijos rinkai pritaikytas „Angry Birds 2“.

„Apple“ pataria vartotojams atnaujinti iš šio sąrašo atsisiųstas aplikacijas. Daugeliui jų jau yra išleisti atnaujinimai, o toms, kurioms dar neišleista, turėtų būti sukurta jau artimiausiu metu.

Į šį aplikacijų sąrašą patenka:

  • WeChat
  • DiDi Taxi
  • 58 Classified – Job, Used Cars, Rent
  • Gaode Map – Driving and Public Transportation
  • Railroad 12306
  • Flush
  • China Unicom Customer Service (Official Version)*
  • CarrotFantasy 2: Daily Battle*
  • Miraculous Warmth
  • Call Me MT 2 – Multi-server version
  • Angry Birds 2 – Yifeng Li’s Favorite*
  • Baidu Music – Music Player with Downloads, Ringtones, Music Videos, Radio & Karaoke
  • DuoDuo Ringtone
  • NetEase Music – An Essential for Radio and Song Download
  • Foreign Harbor – The Hottest Platform for Oversea Shopping*
  • Battle of Freedom (The MOBA mobile game)
  • One Piece – Embark (Officially Authorized)*
  • Let’s Cook – Receipes
  • Heroes of Order & Chaos – Multiplayer Online Game*
  • Dark Dawn – Under the Icing City (the first mobile game sponsored by Fan BingBing)*
  • I Like Being With You*
  • Himalaya FM (Audio Book Community)
  • CarrotFantasy*
  • Flush HD
  • Encounter – Local Chatting Tool

Ir nors „Apple“ stengiasi iš „App Store“ pašalinti visas kenkėjiško kodo paliestas aplikacijas, kai kurios jų vis dar yra prieinamos.

Jau spėjęs sulaukti „XcodeGhost“ pavadinimo virusas į „App Store“ pateko po to, kai dalis Kinijos programuotojų atsisiuntė modifikuotą „Apple“ aplikacijų kūrimo įrankį „Xcode“. Su šiuo įrankiu sukurtos aplikacijas buvo „apkrėstos“ ir vėliau patalpintos į „App Store“.

Per visą „App Store“ istoriją „Apple“ iki šiol buvo priversta šalinti vos penkias aplikacijas, todėl į šį įvykį žiūrima gana rimtai, nepaisant to, kad visos „apkrėstos“ aplikacijos yra skirtos Kinijos rinkai. Šios šalies saugumo bendrovė „Qihoo360 Technology“ skaičiuoja, kad tokių aplikacijų gali būti apie 344.

„Apple“ skuba taisyti klaidas – išleistas „iOS 9.0.1“ atnaujinimas

iOS 9

Kompanija „Apple“ trečiadienį, po savaitę trukusių vartotojų nusiskundimų dėl netinkamai veikiančių tam tikrų „iOS 9“ funkcijų, išleido atnaujinimą „iOS 9.0.1“.

Šis atnaujinimas, kaip skelbia „Apple“, ištaiso klaidas, tarp kurių:

  • įrenginių užstrigimas po atnaujinimo aktyvacijos etape;
  • žadintuvo ir laikmačio neveikimas;
  • netinkamas vaizdo įrašų atkūrimas „Safari“ ir „Photos“ aplikacijose.

Norėdami atsinaujinti „iOS“ versiją į naujausią, eikite į telefono nustatymus: Settings – General – Software Update. Prieš atliekant atnaujinimą rekomenduojame sukurti įrenginio atsarginę kopiją. Kaip tai padaryti, galite rasti informacijos mūsų parengtame gide.

„iOS 9“ versija naudojasi daugiau kaip pusė „iOS“ įrenginių vartotojų

iphone-6-ios-9-1

Kompanija „Apple“ pirmadienį pranešė, kad, remiantis aplikacijų parduotuvės „App Store“ duomenimis, naujausią mobiliąją operacinę sistemą „iOS 9“ yra įsidiegę per 50 procentų visų „iOS“ įrenginių naudotojų.

Toks rezultatas daro „iOS 9“ iki šiol greičiausiai vartotojų įsisavinta „iOS“ versija. Remiamasi duomenimis, surinktais iki rugsėjo 19 dienos.

„iOS 9“ buvo išleista rugsėjo 16 dieną. Po keleto dienų vartotojai pradėjo skųstis po atnaujinimo kylančiomis problemomis. Populiariausios iš jų – užstrigę įrenginiai ar neveikianti skambinimo aplikacija.

Ir nors „Apple“ išleido patarimą vienai iš šių problemų išspręsti, jis padeda ne daug kam.

Dėl neapsižiūrėjimo „Apple“ priversta šalinti šimtus „App Store“ aplikacijų

App Store

Technologijų milžinė „Apple“ iš savo elektroninės mobiliųjų aplikacijų parduotuvės „App Store“ yra priversta šalinti šimtus aplikacijų po to, kai jose atrastas kenkėjiškas programinis kodas.

Per visą „App Store“ istoriją „Apple“ iki šiol buvo priversta šalinti vos penkias aplikacijas, todėl į šį įvykį žiūrima gana rimtai, nepaisant to, kad visos „apkrėstos“ aplikacijos yra skirtos Kinijos rinkai. Šios šalies saugumo bendrovė „Qihoo360 Technology“ skaičiuoja, kad tokių aplikacijų gali būti apie 344.

Manoma, kad kenkėjiškos aplikacijos į „App Store“ galėjo pateikti po to, kai oficialūs jų kūrėjai iš Kinijoje populiarios duomenų dalinimosi platformos „Baidu“ atsisiuntė aplikacijoje panaudotus programinius kodus.

Ir nors aplikacijos yra orientuotos į vienos šalies vartotojus, kai kurios jų yra prieinamos ir kituose regionuose, pavyzdžiui, Šiaurės Amerikos šalyse.

„Mes pašalinome iš „App Store“ aplikacijas, kurios buvo sukurtos su užkrėsta programine įranga, – teigia „Apple“ atstovė Christine Monaghan. – Mes bendradarbiaujame su programuotojais siekdami užtikrinti, kad jie aplikacijų kūrimui naudojasi tinkama „Xcode“ versija.“

„Apple“ turi sprendimą „iOS 9“ atnaujinime užstrigusiems įrenginiams

iphone-6-plus-3211

Kompanija „Apple“ paviešino naują savo palaikymo puslapio straipsnį, kuriame pateikia patarimą vartotojams, kurie susidūrė su problemomis atnaujinant savo įrenginio operacinę sistemą į „iOS 9“ versiją, išleistą trečiadienį.

Iškart po atnaujinimo pasirodymo, interneto forumuose ir žiniasklaidoje pradėjo kilti nusiskundimų banga dėl po atnaujinimo užstrigusių įrenginių, kuomet rodomas pranešimas „Slide to Upgrade“, tačiau įrenginio ekranas nereaguoja į paspaudimus.

Siekiant išspręsti šią problemą, „Apple“ rekomenduoja atkurti įrenginio atsarginę kopiją per programą „iTunes“.

Štai kokius žingsnius pateikia „Apple“:

1 žingsnis. Prijunkite įrenginį prie kompiuterio ir įjunkite „iTunes“.

2 žingsnis. Pasirinkite savo įrenginio valdymo langą. Jei įrenginys neaptinkamas, priverstinai perkraukite jį laikydami įjungimo/išjungimo ir namų (Home) mygtuką kartu bent 10 sekundžių, iki kol pamatysite „Apple“ logotipą.

Įrenginio pasirinkimas iTunes

3 žingsnis. Jei turite atsarginę „iTunes“ kopiją prieš atnaujinant į „iOS 9“, atkurti įrenginį iš šios atsarginės kopijos. Jei neturite, sukurkite įrenginio atsarginę kopiją „iTunes“ ir vėliau iš jos atkurkite įrenginį.

Pasidalinkite komentaruose patirtimi, ar šis metodas jums padėjo.