Išleistas operacinės sistemos „iOS“ atnaujinimas „iOS 9.2“

Kompanija „Apple“ išleido mobiliesiems įrenginiams skirtos operacinės sistemos „iOS“ atnaujinimą „iOS 9.2“. Šis atnaujinimas skirtas naujoms funkcijoms ir klaidų ištaisymams.

Kaip skelbia „Apple“, pagrindinės „iOS 9.2“ naujovės yra:

  • „Apple Music“ patobulinimai, kurie leis patogiau išsaugoti grojaraščius ir dainas klausymuisi be interneto ryšio ir klasikinės muzikos pasirinkimas;
  • nauja „Top Stories“ kategorija aplikacijoje „News“, kuri padės sekti svarbiausias dienos naujienas;
  • didelės apimties failų siuntimo paslaugos „Mail Drop“ palaikymas pašto programoje.

Visas „iOS 9.2“ naujoves galite rasti nukeliavę į įrenginio nustatymus: Settings – General – Software Update – Learn More.

Norėdami atsinaujinti „iOS“ versiją į naujausią, eikite į telefono nustatymus: Settings – General – Software Update. Prieš atliekant atnaujinimą rekomenduojame sukurti įrenginio atsarginę kopiją. Kaip tai padaryti, galite rasti informacijos mūsų parengtame gide.

Kaip išspręsti „iOS 9.1“ problemą, kai neveikia kontaktų paieška

Vis daugiau „iOS“ naudotojų, atnaujinę savo įrenginių operacinės sistemos versiją į 9.1, susiduria su problema, kai kontaktų ar skambinimo aplikacijose neveikia kontaktų paieška, aplikacijos užstringa. iTouch.lt dalinasi patarimu, kaip šią problemą išspręsti.

Norint įveikti šią dar plačiai nepaplitusią problemą, reikia atstatyti įrenginio parametrus į gamyklinius. Tai galima padaryti nukeliavus į įrenginio nustatymus: Settings – General – Reset – Reset All Settings.

Šis patarimas galioja ne tik „iOS 9.1“, bet ir ankstesnėms „iOS 9“ versijoms.

Tiesa, svarbu paminėti, kad nustatymų atstatymas privers iš naujo nusistatyti tokius parametrus kaip skambėjimo tonas, žinučių signalas ir kt.

iTouch.lt primena, kad visuomet yra svarbu reguliariai kurti įrenginio atsargines kopijas. Išsamų gidą apie „iPhone“ ir „iPad“ atsargines kopijas galite rasti čia.

„Apple“ skuba taisyti klaidas – išleistas „iOS 9.0.1“ atnaujinimas

iOS 9

Kompanija „Apple“ trečiadienį, po savaitę trukusių vartotojų nusiskundimų dėl netinkamai veikiančių tam tikrų „iOS 9“ funkcijų, išleido atnaujinimą „iOS 9.0.1“.

Šis atnaujinimas, kaip skelbia „Apple“, ištaiso klaidas, tarp kurių:

  • įrenginių užstrigimas po atnaujinimo aktyvacijos etape;
  • žadintuvo ir laikmačio neveikimas;
  • netinkamas vaizdo įrašų atkūrimas „Safari“ ir „Photos“ aplikacijose.

Norėdami atsinaujinti „iOS“ versiją į naujausią, eikite į telefono nustatymus: Settings – General – Software Update. Prieš atliekant atnaujinimą rekomenduojame sukurti įrenginio atsarginę kopiją. Kaip tai padaryti, galite rasti informacijos mūsų parengtame gide.

„Apple“ turi sprendimą „iOS 9“ atnaujinime užstrigusiems įrenginiams

iphone-6-plus-3211

Kompanija „Apple“ paviešino naują savo palaikymo puslapio straipsnį, kuriame pateikia patarimą vartotojams, kurie susidūrė su problemomis atnaujinant savo įrenginio operacinę sistemą į „iOS 9“ versiją, išleistą trečiadienį.

Iškart po atnaujinimo pasirodymo, interneto forumuose ir žiniasklaidoje pradėjo kilti nusiskundimų banga dėl po atnaujinimo užstrigusių įrenginių, kuomet rodomas pranešimas „Slide to Upgrade“, tačiau įrenginio ekranas nereaguoja į paspaudimus.

Siekiant išspręsti šią problemą, „Apple“ rekomenduoja atkurti įrenginio atsarginę kopiją per programą „iTunes“.

Štai kokius žingsnius pateikia „Apple“:

1 žingsnis. Prijunkite įrenginį prie kompiuterio ir įjunkite „iTunes“.

2 žingsnis. Pasirinkite savo įrenginio valdymo langą. Jei įrenginys neaptinkamas, priverstinai perkraukite jį laikydami įjungimo/išjungimo ir namų (Home) mygtuką kartu bent 10 sekundžių, iki kol pamatysite „Apple“ logotipą.

Įrenginio pasirinkimas iTunes

3 žingsnis. Jei turite atsarginę „iTunes“ kopiją prieš atnaujinant į „iOS 9“, atkurti įrenginį iš šios atsarginės kopijos. Jei neturite, sukurkite įrenginio atsarginę kopiją „iTunes“ ir vėliau iš jos atkurkite įrenginį.

Pasidalinkite komentaruose patirtimi, ar šis metodas jums padėjo.

„iOS 8.4“ išspręs kenkėjiškos „iPhone“ žinutės problemą

„iOS“ žinučių klaida

Pastebėta, kad vakar išleista bandomoji operacinės sistemos „iOS 8.4“ versija išsprendžia problemą, dėl kurios į „iPhone“ atsiųsta SMS žinutė su specialiais simboliais sukeldavo telefono persikrovimą ir „užlauždavo“ žinučių aplikaciją.

Programinė klaida, pastebėta gegužės mėnesio pabaigoje ir jau spėjusi apskrieti visą pasaulį, gali sukelti netikėtą žinučių aplikacijos sprendimą ir perkrauti įrenginio operacinę sistemą be galimybės įsijungti žinučių aplikaciją vėl.

Tačiau „Apple“ po kurio laiko paskelbė laikiną sprendimą, kaip išspręsti šią problemą, t.y. sutaisyti „nulūžusią“ žinučių aplikaciją.

„iOS 8.4“ pasirodys birželio 30 dieną kartu su muzikos transliavimo internetu paslauga „Apple Music“.

„Apple“ paskelbė laikiną sprendimą, kaip sutaisyti „nulūžusią“ žinučių aplikaciją ATNAUJINTA gegužės 30 d., 19:30 val.

Žinutės „iPhone“ telefone

Kompanija „Apple“ paskelbė laikiną sprendimą, kuris turėtų padėti sutaisyti „nulūžusią“ žinučių aplikaciją, kaip į telefoną „iPhone“ yra atsiunčiama tekstinė žinutė su specialiu simbolių rinkiniu. 

Programinė klaida, pastebėta prieš keletą dienų ir jau spėjusi apskrieti visą pasaulį, gali sukelti netikėtą žinučių aplikacijos sprendimą ir perkrauti įrenginio operacinę sistemą be galimybės įsijungti žinučių aplikaciją vėl.

„Apple“ žino šią „iMessages“ problemą, sukeltą rinkinio simbolių, ir mes sukursime pataisymą programinės įrangos atnaujinime. Iki kol bus išleistas atnaujinimas, galite atlikti šiuos žingsnius ir vėl atidaryti žinučių aplikaciją“, – rašoma oficialiame „Apple“ pagalbos puslapyje.

Štai kokius žingsnius, jei gavote tokią žinutę, atlikti siūlo „Apple“:

  • paprašykite „Siri“ perskaityti neperskaitytas žinutes (tiesiog sakykite „read unread messages“ – red. past.);
  • naudokite „Siri“ atsakyti į kenksmingą žinutę. Kai į ją atsakysite, jūs vėl galėsite atidaryti žinučių aplikaciją (šis būdas suveiks, jei iš anksto žinote, kas jums atsiuntė kenksmingą žinutę – red. past.);
  • žinučių aplikacijoje ištrinkite visą pokalbių istoriją su kenksminga žinute. Arba ištrinkite tik kenksmingą žinutę iš susirašinėjimo sąrašo, paspausdami ant žinutės ir laikydami, paspausdami „More“ ir ištrindami žinutę.

Tiesa, internete jau gausu ir kitokių patarimų, kaip apsisaugoti nuo gautos kenksmingos žinutės sukeliamos žalos. Pavyzdžiui:

  • išjunkite žinučių ištraukų rodymą: eikite Settings > Notifications > Messages ir deaktyvuokite „Show Previews“;
  • išjunkite žinučių pranešimus, kai telefonas yra užrakintas: eikite Settings > Notifications > Messages ir deaktyvuokite „Show on Lock Screen“. Tokiu būdu telefonas praneš garsu apie gautas žinutes, tačiau jų nerodys atrakinimo lange;
  • padėti gali ir visiškas žinučių pranešimų išjungimas, kai telefonas atrakintas. Eikite Settings > Notifications > Messages > Show in Notification Center ir pasirinkite „None“. Tokiu būdu gausite tik garsinius pranešimus;
  • dar vienas būdas – tiesiog išsisiųsti žinutę sau su „Siri“ pagalba.

Kol kas dar nėra aišku, kada „Apple“ išleis „iOS“ atnaujinimą.

ATNAUJINTA gegužės 30 d., 19:30 val.:

Dalinamės iTouch.lt atrastu ir išbandytu būdu, kaip užtikrintai atstatyti žinučių aplikacijos veikimą, gavus žinutę su kenkėjišku kodu.

Jei gavote žinutę, jūsų telefonas persikrovė ir nebegalite atidaryti žinučių aplikacijos, sekite tolesnius nurodymus:

  1. Atidarykite įrenginio datos ir laiko nustatymus: Settings – General – Date & Time.
  2. Išjunkite automatinį datos ir laiko nustatymą („Set Automatically“).
  3. Pakeiskite datą į keletą mėnesių tolesnę (vėlesnę) datą.
  4. Atidarykite žinučių nustatymus: Settings – Messages.
  5. Ties „Message History“ pasirinkite „Keep Messages“ ir nustatykite „30 Days“.
  6. Iššokusioje lentelėje spauskite „Delete“. Įspėjame, kad šis žingsnis ištrins dalį arba visas žinutes.
  7. Grįžkite į įrenginio datos ir laiko nustatymus: Settings – General – Date & Time.
  8. Įjunkite automatinį datos ir laiko nustatymą („Set Automatically“).
  9. Iš kito telefono išsiųskite tekstinę žinutę į savo telefoną.
  10. Atidarykite žinučių aplikaciją.

Šie veiksmai turėtų padėti vėl sėkmingai naudotis žinučių aplikacija. Norėdami apsisaugoti nuo ateityje galimai pasikartosiančio panašaus atvejo, naudokitės ankstesniais straipsnio nurodymais.

Jei nepavyko išspręsti neveikiančios žinučių aplikacijos problemos – pasidalinkite savo patirtimi komentaruose.

„Apple“ paskelbė kai kurių „MacBook Pro“ taisymo programą

„MacBook Pro“

Ketvirtadienį kompanija „Apple“ paskelbė nešiojamųjų kompiuterių „MacBook Pro“, kurie susiduria su vaizdo problemomis, taisymo programą. Programa bus taikoma „MacBook Pro“ modeliams, kurie buvo parduoti nuo 2011 metų vasario mėn. iki 2013 metų gruodžio mėn.

„Apple“ nustatė, kad nedideliame skaičiuje „MacBook Pro“ sistemų vaizdas gali būti iškreiptas ar nerodomas arba sistema gali būti netikėtai paleista iš naujo. Šios „MacBook Pro“ sistemos parduotos nuo 2011 m. vasario mėn. iki 2013 m. gruodžio mėn.“, – teigiama oficialiame programos puslapyje.

Kaip skelbia „Apple“, įgaliotasis techninės priežiūros paslaugų teikėjas nemokamai pataisys paveiktas „MacBook Pro“ sistemas. Netinkamą „MacBook Pro“ veikimą parodo vienas ar daugiau iš nurodytų požymių:

  • kompiuterio ekrane rodomas iškreiptas arba užšifruotas vaizdas;
  • kompiuterio arba išoriniame ekrane nerodomas vaizdas, net kai kompiuteris įjungtas;
  • kompiuteris netikėtai paleidžiamas iš naujo.

Pasitikrinti, ar Jūsų modelis įeina į taisymo programą, galite su specialiu „Apple“ palaikymo puslapyje esančiu įrankiu. Jame tereikia įvesti kompiuterio serijinį numerį.

Pranešama, kad nuo 2015 m. vasario 20 d. remonto paslaugos bus prieinamos JAV ir Kanadoje. Kitose šalyse šios paslaugos bus prieinamos nuo 2015 m. vasario 27 d.