Turite „iPhone“? Na, pagalvokite, ar jums jo reikia

„iPhone“ vartotoja

Pastaruoju metu vis susiduriu su savotiška žmonių diaspora. Esminis skiriamasis šių individų bruožas – jie visi turi „iPhone“ telefonus. Sakysite, jog dabar čia teisiu visus, kas naudojasi „Apple“ telefonais? Tikrai ne. Aš kalbu apie labai konkretų nedidelį segmentą vartotojų. Jie dažniausiai pasižymi piktumu, storžieviškumu, o taip pat juos galima atpažinti iš jų spinduliuojamo provincialaus skeltanagiškumo bei nuo nežinojimo ir apatijos perkreipto veido.

Per pastaruosius metus teko sutikti jų ganėtinai daug, todėl galiu teigti, jog dažniausiai paūmėjimai vyksta kritiniais periodais: pilnaties metu, per karščius, per šalčius ir „iš po savaitgalio“, bet iš esmės jie pasireiškia praktiškai kasdien. Sutinku šiuos žmones dažniausiai „Facebook’e“ esančiose grupėse, kurios egzistuoja kaip erdvė konstruktyvioms ir draugiškoms diskusijoms apie „Apple“ gaminius. Bet čia aš ne vien apie komentarus internete – šių žmonių esama visur. Dažniausiai paprasčiausia identifikuoti juos iš pirmojo sakinio, kuris yra maždaug toks: „A kodė ma neysyjungia telefas?“. Tuomet gi (vėliausiai po aštuonių minučių) seka to paties klausiančiojo individo komentaras „Tai njiekas nižinot, ekspertaij?“.

Piktinamasi, matote, kad niekas netiesia pagalbos rankos, niekas neduoda atsakymo į absoliučiai nekonstruktyvų ir neišsamų klausimą, į kurį net ir norint nėra galimybės atsakyti nežinant daugiau faktų. Kas gi norės atsakyti, kas gi norės įdėti dvidešimtkeleriopai daugiau pastangų į atsakymą, nei klausiantysis įdėjo į klausimą, kuris labiausiai primena kažką panašaus į silkę pataluose, išvemtą krištolinėn lėkštutėn? Nė vienas.

Žinoma, kas nors pasiūlo pasinaudoti „Google“ paieška ir pabandyti susirasti paprastą paprastos problemos sprendimą pačiam, bet tada sukyla dar viena idealiai buka erzelio banga: „O taj negi tau sunku pasakiti?“. Kaskart, kai perskaitau šį sakinį, kaskart, kai pamatau tokio ir panašaus pobūdžio  komentarą „Facebook’e“, aš dar kelias akimirkas ramiai pasižiūriu į tą komentarą ekrane, o tada dar ir nusišypsau. Tiesiog skiriu sau laiko, kad galėčiau pasigerėti tuo nuostabiu ignorancijos ir ribotumo pavyzdžiu. Kaskart pagalvoju, jog man iš esmės visiškai nesunku surašyti tuos šešis žingsnius, kurie tą problemą išspręstų, ir tų žingsnių surašymas užtruktų viso labo keturias minutes, tačiau visuomet susilaikau.

Chrestomatinis problemos sprendimo ieškojimo „pavizdis“.
Chrestomatinis problemos sprendimo ieškojimo „pavizdis“.

Susilaikau visai ne iš piktos valios. Darau tai todėl, kad manau, jog jie nusipelnė, kad į jų klausimus nebūtų atsakoma, jie gi patys susikūrė tą situaciją sau. Būna ir tokių neatmušamų argumentų kaip „nelabaj moku angliškaj“, „neturiu laiko gilintis“, „aij, tai jai sunku tau če, taj ir nerejk. kasnors kitas padės“, „tas Apple su taijs ajklaudajs taj čia nesamonė kaškokia“. Čia tik keli chrestomatiniai pavyzdžiai. Sutikite, tai apie žmones pasako itin daug, o apmaudu yra tai, jog jie nesupranta to, jog problema čia yra visai ne jų turimam „aifone“, pirktam Urmo bazėje, pagal skelbimus, kioskely ar ten tose įtartinose mobiliųjų telefonų parduotuvėlėse „Norfoj“.

Aš turiu patarimą visiems nepaisant lyties, amžiaus, rasės, religinių įsitikinimų, pajamų bei išsilavinimo ar kitų faktorių: jei nemokate naudotis „Google“, jei „nelabaj kalbat angliškaj“, jei jaučiate apatiją bei pasimetimą šiuolaikinėse technologijose ir ilgitės tų laikų, kuomet „univermaguose“ skaičiuodavo skaitliukais, tai labai gerai pagalvokite ir paklauskite savęs, ar tikrai jums to „aifono“ ir apskritai „ęplo“ labai reikia, o jei jau naudojate, gal geriau nebenaudokite – bus lengviau jums ir visiems kitiems.

Yra ir kitų prietaisų – primityvesnių, pigesnių, tokių su dideliais mygtukais, netgi turinčių lietuvišką meniu ir daugelį kitų pranašumų. Prašau, patikėkite manimi, tikrai nieko gero, kuomet atsiranda kažkoks patologiškas disbalansas tarp jūsų gebėjimo naudotis technologijomis, anglų kalbos žinių, mentaliteto, pajamų bei išsilavinimo. Susirūpinkite tuo – tai svarbu.

Kaip įjungti „iPhone“ atkūrimo režimą?

„Recovery mode“

Kai naudojamas „iPhone“ susiduria su problemomis atkuriant gamyklinius parametrus su programa „iTunes“, pravartu žinoti, kaip šiam įrenginiu įjungti atkūrimo režimą (angl. – recovery mode).

„Recovery mode“ leidžia tvarkingai ir sklandžiai perrašyti įrenginio operacinę sistemą. Pateikiame instrukcijas, kaip įjungti šį režimą. Instrukcijos tinka ir „iPad“ bei „iPod“ įrenginiams.

1 žingsnis

Išjunkite įrenginį laikydami miego/pažadinimo (sleep/wake) mygtukus ir perbraukite atsiradusį „slide to power off“ užrašą.

2 žingsnis

Kai įrenginys yra išjungtas, spauskite ir laikykite namų (Home) mygtuką. Laikydami mygtuką, prijunkite įrenginį USB laidu prie kompiuterio.

Toliau laikykite „Home“ mygtuką, iki kol ekrane pamatysite „iTunes“ logotipą.

Atkūrimo režimą įjungtas. Dabar galite atlikti sklandų įrenginio operacinės sistemos perrašymą.

„Apple Music“: kas tai ir kaip pradėti naudotis?

„Apple Music“

Kompanijai „Apple“ oficialiai išleidus muzikos transliavimo internetu paslaugą „Apple Music“, vartotojams kyla daug klausimų apie paslaugos veikimą ir kaip pradėti ja naudotis.

Pirmiausiai reikėtų paminėti tai, kad norint pradėti naudotis pagrindine „Spotify“ konkurente „Apple Music“, reikia atnaujinti „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ operacinės sistemos versiją į „iOS 8.4“, o „Mac“ ar PC kompiuteriuose turėti ne senesnę kaip „iTunes 12.2“ programos versiją.

Kiek vėliau šiais metais paslauga taps prieinama ir „Apple TV“ bei „Android“ įrenginiams.

„Apple Music“

Tai – daugiafunkcė muzikos transliavimo internetu paslauga, pasižyminti visą parą veikiančia radijo stotimi ir socialine platforma, kurioje muzikos atlikėjai gali tiesiogiai bendrauti su savo gerbėjais, pateikdami jiems išskirtinį turinį.

Paslaugos kaina – 6,99 euro per mėnesį. Būtent tiek kainuoja ir dauguma kitų rinkoje esančių alternatyvų. Be to, „Apple Music“ siūlo vartotojams pirmus tris mėnesius paslaugą išmėginti nemokamai. Ja gali naudotis virš 100 šalių gyventojai, įskaitant ir Lietuvą.

„Apple Music“„Apple Music“

 

Iš esmės „Apple Music“ naudoja tą pačią „iTunes“ parduotuvės duomenų bazę, kurioje yra dešimtys milijonų muzikos kūrinių. Tačiau vietoje to, kad vartotojas mokėtų po 1 eurą ar daugiau už vieną kūrinį, jis visą kolekciją gali pasiekti už mažesnę kainą. Svarbu ir tai, kad paslauga siūlo šeimos planą, kuris suteikia galimybę už 10,99 euro per mėnesį mokestį paslauga naudotis iki 6 asmenų grupei.

„Apple Music“ yra dalis gamyklinės „iOS“ muzikos aplikacijos, todėl norint ja naudotis, reikia į įrenginį įsidiegti naujausią „iOS 8.4“ versiją. Kompiuteriuose „Mac“ ir PC paslauga pasiekiama naujausioje „iTunes“ versijoje, kuri yra nemokama ir kurią galima atsisiųsti iš „Apple“ interneto svetainės.

Kadangi „Apple Music“ yra dalis gamyklinės aplikacijos, manoma, kad dabar „Apple“ vartotojai dažniau rinksis jos siūlomą paslaugą nei tokių konkurentų kaip „Spotify“, „Rdio“ ar „Google Play Music“. „Apple“ trumpai šią paslaugą apibūdina kaip „geriausią būdą mėgautis muzika – viskas vienoje vietoje“.

„Apple Music“ „Apple Music“

 

„Apple Music“ pamatai yra grįsti alternatyvia „Beats Music“ paslauga, kurią praėjusiais metais „Apple“ įsigijo kartu su „Beats Electronics“ už 3 milijardus JAV dol. Iš „Beats Music“ naujoji paslauga perėmė nemažai savybių, pavyzdžiui, tikrų žmonių kuruojamus grojaraščius, o ne sudaromus algoritmų.

Ir nors vartotojas savo įrenginyje nesaugo visos „Apple Music“ kolekcijos, paslauga leidžia neribotai transliuoti muzikos kūrinius per „Wi-Fi“ ar mobilųjį ryšį su galimybe atsisiųsti juos ar grojaraščius į įrenginio atmintį klausymuisi be interneto prieigos.

Kaip ir „iTunes Match“, „Apple Music“ gali skenuoti visą vartotojo turimą muzikos kolekciją ir įkelti visus muzikos kūrinius, kurių nėra naujoje paslaugoje, taip juos padarant prieinamus visuose įrenginiuose su ta pačia „iCloud“ paskyra. Ir nors „iTunes Match“ ir toliau išliks galima ir kaip atskira paslauga, „Apple Music“ vartotojams nereikės mokėti už abi paslaugas.

„Apple Music“ „Apple Music“

Kadangi „Apple“ turi galiojančias sutartis su tokiais muzikos rinkos milžinais kaip „Universal Music Group“, „Sony Music Entertainment“ ir „Warner Music Group“ bei neseniai pasiekė susitarimą daugiau kaip 20 tūkst. nepriklausomų muzikos įrašų bendrovių, „Apple Music“ vartotojams dabar gali pasiūlyti maždaug apie 37 milijonus muzikos įrašų. Palyginimui, rinkos lyderis „Spotify“ dabar turi prieinamų apie 30 mln. muzikos kūrinių.

Kaip naudotis?

  • Atnaujinkite savo „iPhone“, „iPad“ ar „iPod touch“ programinės įrangos versiją į „iOS 8.4“. Tai galima padaryti per įrenginio nustatymus: Settings > General > Software Update.
  • Po atnaujinimo, atidarykite naująją muzikos aplikacija ir spauskite „Start 3 Month Free Trial“ mygtuką.
  • Pasirinkite jums labiausiai tinkantį „Apple Music“ planą: individualų už 6,99 euro arba šeimos už 10,99 euro.
  • „Apple“ patikrins, ar jūsų mokėjimo informacija yra atnaujinta ir paprašys patvirtinti „Apple Music“ prenumeratą.
  • Pagrindinėje „Apple Music“ paslaugos skiltyje „For You“ pasirinkite jums patinkančius muzikos žanrus, spausdami ant jų vieną (patinka) arba du (labai patinka) kartus.
  • Sekančiame žingsnyje pasirinkite jūsų mėgstamų žanrų mėgiamus muzikos atlikėjus.
  • „Apple Music“ sugeneruos kuruojamus grojaraščius ir muzikos rekomendacijas, paremtas pagal jūsų asmeninį muzikos skonį.

 

Patarimas: jei nenorite, kad „Apple“ automatiškai nuskaičiuotų „Apple Music“ prenumeratos mokestį pasibaigus nemokamam bandomajam laikotarpiui, atlikite šiuos veiksmus. Eikite į savo „Apple ID“ nustatymus (Settings > iTunes & App Store > Apple ID: … > View Apple ID > Subscriptions – Manage) ir išjunkite „Auto Renewal“ funkciją.

„Beats 1“

Viena iš „Apple Music“ sudedamųjų dalių yra visą parą veikianti radijo stotis „Beats 1“, kuri yra pasiekiama vartotojams visame pasaulyje ir kuriai vadovauja žinomi radijo didžėjai Zane’as Lowe’as, Ebro Dardenas ir Julie Adenuga, atitinkamai vadovaujantys Los Andželo, Niujorko ir Londono radijo stotims.

Kaip skelbia „Apple“, radijo turinys pasižymės ne tik naujausia ir geriausia muzika iš viso pasaulio, bet ir išskirtiniais kviestinių svečių interviu. „Beats 1“ yra transliuojama daugiau kaip 100 šalių, o jos klausymasis nereikalauja „Apple Music“ prenumeratos – tai galima daryti nemokamai. Tiesa, tokiu atveju bus girdimos reklamos.

„Beats 1“ „Beats 1“

 

 

 

 

 

 

 

 

„iPhone Lightning Dock“ stovas: apžvalga

Išleidusi du didesnius „iPhone“ modelius praėjusiais metais, „Apple“ nusprendė atnaujinti ir keletą metų primirštą populiariojo išmanaus telefono stovą. Prieš tai buvę atskiri „iPhone“ stovai – „iPhone  5S“ ir „iPhone 5C“ modeliams – buvo sujungti į vieną, o pasenęs jungties dizainas leis įkrauti visus „iPhone“ modelius nuo „iPhone 5“ iki „iPhone 6 Plus“ ar naujesnių. Bent jau taip žada „Apple“.

Turbūt pradžioje reikėtų paminėti tai, kad „Apple“ jau gana seniai savo mobiliesiems įrenginiams – „iPhone“ bei „iPod“ – gamina stovus, o pastarajam – nuo itin seniai. Šie stovai pasižymi galimybe juos statyti ant bet kokio lygaus paviršiaus ir, įstačius įrenginį, jį įkrauti. Be to, šie stovai pasižymi viena itin naudinga savybe. Tai – 3,5mm garso jungtis, taip vadinamasis „jack’as“, skirta prijungti ausinėms ar garso kolonėlėms.

„iPhone Lightning Dock“ stovas: apžvalga

Būtent tokiomis savybėmis pasižymi ir naujasis „iPhone Lightning Dock“ stovas. Tačiau bene esminis jo skirtumas nuo ankstesnių versijų yra tas, kad šis stovas yra pritaikytas ne vienam konkrečiam ar porai įrenginių, tačiau daugumai „iPhone“ modelių. O ta dauguma – visi kada nors išleisti „iPhone“ modeliai su „Lightning“ jungtimi.

„iPhone Lightning Dock“ stovas: apžvalga

Tokį stovo praktiškumą užtikrina specialiai virš stovo paviršiaus pakelta „Lightning“ jungtis, kuri užtikrina sklandų veikimą su įvairaus tipo korpusus turinčiais „iPhone“. Tačiau dar geresnė žinia yra tai, kad jungties iškėlimas leidžia stovą naudoti net su dėkle esančiu „iPhone“. Žinoma, tai priklauso nuo to, kiek stora yra apatinė dėklo dalis ir ar jį netrukdys „Lightning“ jungčiai pilnai įlįsti į telefoną.

„iPhone Lightning Dock“ stovas: apžvalga

Į su šiuo stovu suderinamų „iPhone“ modelių sąrašą patenka: „iPhone 5“, „iPhone 5C“, „iPhone 5S“, „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“. Ir sekančios kartos „iPhone“ modeliai su „Lightning“ jungtimi, jei tokius „Apple“ išleis. Taip pat, naujasis stovas veikia ir su penktos kartos muzikos grotuvu „iPod touch“.

„iPhone Lightning Dock“ stovo apatinė dalis, kaip ir pirmtakų, yra padengta neslystančia medžiaga, panašia į silikoną. Tai užtikrina stovo stabilumą, ypač į jį jungiant įrenginį. Kadangi stovas pasižymi „Apple“ būdingu minimalistišku dizainu, visas stovo įdomumas slypi galinėje jo dalyje. Čia galima rasti lizdą „Lightning“ laidui prijungti (deja, jis prie stovo nepridedamas) ir jau minėtą audio jungtį.

„iPhone Lightning Dock“ stovas: apžvalga

Ir nors į stovą techniškai galima prijungti ir „iPad mini“ ar „iPad Air“ planšetes, ne veltui stovas yra skirtas „Apple“ išmaniajam telefonui. Kompanija kuriant stovą apskaičiavo svorio pasiskirstymo centrą, todėl „iPad“ planšetės, kurios pasižymi didesniu nei „iPhone“ svoriu, gali ir verčia stovą „aukštyn kojomis“.

Apibendrinant galima teigti, kad „Apple“ išleido tokį „iPhone“ stovą, koks jam labiausia tinka. Kyla klausimas, ar jis reikalingas? Na, jei norite grįžę namo ar darbo vietoje neieškoti laido įkrauti telefonui ir tiesiog jį įstatyti į gražų ir elegantišką stovą-įkroviklį, tada jis jums reikalingas. Šis stovas reikalingas dar ir tiems, kuriems trūksta gražaus ir patogaus sprendimo sujungti savo „iPhone“ su garso sistema.

Visus šiuos poreikius kuo puikiausiai gali patenkinti „iPhone Lightning Dock“ stovas už 45 eurus („Lightning“ laidas į komplektą neįeina). Įsigyti galite bet kuriame „iDeal“ salone.

 

[P_REVIEW post_id=3450 visual=’full’]

 

„WWDC 2015“: ko tikėtis iš „Apple“? ATNAUJINTA 20:10 val.

Iki technologijų konferencijos „WWDC 2015“ pradžios likus visai nedaug laiko, jau darosi gana aišku, ką šių metų konferencijoje gali pristatyti jos rengėja kompanija „Apple“. 

Nors konferencija yra orientuota į programuotojus, kurie kuria aplikacijas „Apple“ programinei įrangai, jos metu ne vienas paprastas kompanijos produktų vartotojas gali taip pat pasidžiaugti šiuo renginiu, nes yra pristatoma nauja „iOS“ versija ir kitos naujovės.

Šių metų konferencijoje, kuri vyks San Francisko (JAV) mieste įsikūrusiame konferencijų centre „Moscone Center“, tikimasi išvysti mobiliąją operacinę sistemą „iOS 9“, atnaujintą „Apple TV“ priedėlį ir galbūt net naują muzikos transliavimo internetu paslaugą.

Tačiau apie viską – nuo pradžių.

„iOS 9“

„WWDC 2015“ būtų neįprasta konferencija, jei neišvystume „iOS 9“, apie kurią jau kalbama nuo pat „iOS 8“ išleidimo. Nors naują versiją galime išvysti jau pirmadienį, tai dar nereiškia, kad iškart galėsime ja naudotis. Įprastai „Apple“ naują „iOS“ versiją, kurią pristato vasarą, vartotojams leidžia įsidiegti į savo „iOS“ įrenginį tik rudenį. Žinoma, tuo metu galima mėginti bandomąsias operacinės sistemos versijas.

Anot gandų, „iOS 9“ labiausiai bus susitelkta į pačios sistemos veikimo gerinimą, tačiau su ja taip pat gali pasirodyti keletas naujų funkcijų, pavyzdžiui, tiesioginiai viešojo transporto tvarkaraščiai „Apple“ žemėlapiuose. Be to, visai neseniai pasirodė pranešimų, kad „iOS 9“ sistemos šriftas gali būti pakeistas į tokį, koks naudojamas išmaniajame laikrodyje „Apple Watch“.

O svarbiausia yra tai, kad pagaliau „iOS“ gali suteikti vartotojams taip ilgai lauktą funkciją – kelių programų viename lange režimą, kuriuo konkurentai jau seniai lepina savo vartotojus.

„OS X 10.11“

Jei „Apple“ tęs savo „Mac“ kompiuteriams skirtos operacinės sistemos numeravimą, „WWDC 2015“ metu turėtume išvysti „OS X 10.11“. Kol kas visi spėlioja, kaip didžiausia IT kompanija pasaulyje pavadins šią versiją – Mamutu, Monterėjum ar Sonoma? Kaip bebūtų, „Apple“ yra užregistravusi gausybę prekės ženklų, todėl belieka tik spėlioti, kuris bus pasirinktas šį kartą.

„OS X 10.11“ naujovės greičiausiai nepriblokš labiau nei šios versijos pavadinimas. Kaip ir „iOS 9“, taip ir „Mac“ operacinė sistema bus orientuota į klaidų ištaisymą ir veikimo optimizaciją. Tačiau šalia to turėtume išvysti ir balso agento „Siri“ palaikymą, kontrolės centrą, patobulintą „Spotlight“ paiešką, sunkiau įveikiamą apsaugos sistemą, praplėstą tęstinumo (angl. – Continuity) režimą bei kitus patobulinimus.

„Apple TV“ ir jam skirtas „App Store“

Šiam mažam televizijos priedėliui metas pateisinti skaitmeninio išmanių namų centro vardą, kurio jis dar nenusipelnė dėl per daug apribotų galimybių. Nors „Apple“ konferencijos metu neketina parodyti internetinės televizijos paslaugos, tai nereiškia, kad negali būti atnaujinta „Apple TV“ techninė ir programinė įranga.

„Apple TV“ vartotojo sąsaja jau senokai prašosi trečių šalių aplikacijų palaikymo. Programuotojams skirta terpė išplėsti priedėlio galimybes tikrai gali pasirodyti jau kitą savaitę kartu su tokiomis techninėmis galimybėmis: 4K televizoriaus palaikymas, papildoma atmintis ir naujas pultelis (galbūt net su liečiama dalimi).

ATNAUJINTA 20:10 val.: kaip skelbia „New York Times“, naujo „Apple TV“ konferencijos metu neturėtume išvysti.

„Apple TV“ konceptas
„Apple TV“ konceptas

„Apple Watch“

Daugelis naujausio „Apple“ produkto – išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ – vartotojų skundžiasi pernelyg lėtai veikiančiomis gamyklinėmis laikrodžio aplikacijomis. Vienas „Apple“ vadovų Jeffas Williamsas jau yra prasitaręs, kad patobulinimas yra pakeliui, todėl konferencijos pristatymas būtų puikus metas šiam patobulinimui pasirodyti.

Tikėtis „Apple Watch“ atnaujinimo iš techninės pusės neverta – laikrodis tik šio mėnesio pabaigoje turėtų atgulti į „Apple“ parduotuvių lentynas.

„HomeKit“

Nuo tada, kai per praėjusių metų „Apple“ pristatė „HomeKit“ įrangą, kompanija išliko gana tyli apie šią išmanių namų sistemą. Tačiau šių metų konferencijoje „HomeKit“ gali užimti kur kas svarbesnę rolę. Greičiausiai bus paaiškinta, kaip patogiai „HomeKit“ gali sujungti tokias sistemas kaip „Apple TV“, termostatai, durų užraktai ir kt. į vieną visumą.

„Apple Pay“

Mobiliųjų mokėjimų sistema išsivystė greičiau, nei buvo galima tikėtis, kai „Apple“ ją pristatė praėjusiais metais. Kadangi „Google“ praėjusią savaitę viešai pademonstravo savo atitikmenį „Android Pay“, „Apple“ gali pasistengti dar labiau sužavėti savo ir taip sklandžiai veikiančia mokėjimų sistema.

„Beats“ arba muzika internetu

Bene ryškiausiai „WWDC 2015“ metu turėtų spindėti „Apple“ muzikos transliavimo internetu paslauga, kuri, anot gandų, per mėnesį vartotojui gali atsieiti 10 JAV dolerių. Prie šios paslaugos populiarinimo, teigiama, turėtų prisidėti tokios muzikos žvaigždės kaip Drake’as, Pharrellis Williamsas ir Davidas Guetta, o gal net ir pats „Beats“ įkūrėjas Dr. Dre.

Įdomiausia yra tai, kad nėra aišku, kokias išskirtinas nuo kitų muzikos transliavimo internetu paslaugų, kaip „Spotify“ ar „Rdio“, slepia „Apple“. Tad teks tiesiog palaukti ir pamatyti patiems.

Apie svarbiausias naujienas iš konferencijos „WWDC 2015“ skaitykite portale iTouch.lt. Konferenciją bus galima stebėti ir internetu.

Bevielė kolonėlė „JBL GO“: apžvalga

Bevielė kolonėlė „JBL GO“: apžvalga

Artėjant šilčiausiam metų laikotarpiui dažnas iš mūsų ieškome kuo geresnių nešiojamųjų kolonėlių, kurią bevieliu ryšiu prijungę prie išmaniojo telefono galėtume su draugais klausytis mėgstamos muzikos bet kur ir kuo patogiau. Todėl ieškome nedidelių, tačiau gerai grojančių ir ilgai veikiančių kolonėlių. Būtent tokią siūlo garso technikos gamintojas „JBL“.

Ilgą istoriją turinčiai amerikiečių kompanijai „Harman“ (buv. „Harman Kardon“) priklausanti „JBL“ dar šių metų sausį vykusioje parodoje „CES 2015“ pristatė nešiojamą kolonėlę „JBL GO“. Dideliu siurprizu mažoje dėžutėje apibūdinta kolonėlė pasižymi keliomis labai svarbiomis savybėmis, tai: mažas korpusas, gera garso kokybė, „Bluetooth“ ryšys ir palyginti ilgai veikianti baterija. Bet apie viską nuo pradžių.

„JBL GO“ vos telpa į delną

„JBL GO“ kolonėlė papuošta gumuota apdaila, o jos priekinėje ir galinėje dalyse pro akis neprasprūsta dideli „JBL“ logotipai. Kolonėlės viršuje yra valdymo mygtukai, tarp kurių: įjungimo/išjungimo, „Bluetooth“, garso valdymo ir atsakymo į skambučius mygtukai. O dešinėje korpuso pusėje – 3,5 mm garso jungtis (norint leisti muziką laidu) ir USB įkrovimo jungtis. Be to, kairėje korpuso pusėje yra „kilpa“ prisegti dirželiui.

Kolonėlės viršuje yra valdymo mygtukai

Kolonėlės išmatavimai – 68,3 x 82,7 x 30,8 mm – iš pradžių nuteikia ne pačiam geriausiam pirmam įspūdžiui. Įprastai mažos kolonėlės stereotipas eina greta su nedidelio garso muzikos atkūrimu ir vidutine kokybe. Tačiau „JBL GO“ specifikacijos ne tokios jau prastos. Kolonėlės dažniai – nuo 180 Hz iki 20 kHz, o signalo ir triukšmo santykis siekia daugiau nei 80 decibelų. Bendras kolonėlės garsiakalbio galingumas – 3 vatai.

„JBL GO“ kolonėlės priekyje - LED indikatorius

Apibendrinant „JBL GO“ grojimo kokybę galima teigti, kad kolonėlė groja kur kas geriau nei kitos tokio dydžio kolonėlės. Tiesa, tikėtis subalansuoto aukštų, vidurinių ir žemų (kurios sunku šiuo atveju pajausti) dažnių atkūrimo čia tikrai neverta. Tačiau vargu ar rastumėte taip švariai grojančią bevielę kolonėlę, turinčią itin mažą korpusą, apie 5 valandas veikiančią bateriją bei galimybę atsiliepti į skambučius.

Mūsų nuomone, „JBL GO“ tiks tiems, kurie ieško kolonėlės dažnam nešiojimuisi su savimi ir naudojimui nedidelėje draugų kompanijoje.

Rekomenduojama „JBL GO“ kaina Europoje – 29,99 EUR. Būtent už tiek galite įsigyti šią kolonėlę visuose „iDeal“ salonuose.

[P_REVIEW post_id=2773 visual=’full’]

„OtterBox Symmetry“ dėklas, skirtas „iPhone 6“: apžvalga

„OtterBox Symmetry“ dėklas, skirtas  „iPhone 6“ Daugelis žino amerikiečių kompaniją „OtterBox“, gaminančią „iPhone“ dėklus, kuri bene pirmoji iš rimtesnių gamintojų rato išleidžia naują dėklų seriją kiekvienam „iPhone“ modeliui. Ne išimtis ir „iPhone 6“ bei „iPhone 6 Plus“, kuriems yra išleisti kokybe bei sustiprinta apsauga pasižymintys „Symmetry“ serijos dėklai.

„Symmetry“ dėklai yra pagaminti iš dviejų medžiagų: galinė dėklo dalis iš sulenkimams atsparaus plastiko, kas suteikia dėklui solidumo ir apsaugos, bei dėklo kraštai iš sintetinės gumos. Guminė dalis yra iškilusi virš ekrano kraštinių, todėl ekranui yra suteikiama papildoma apsauga.

„OtterBox Symmetry“ dėklas, skirtas  „iPhone 6“ Šie dėklai yra geri tuo, kad, nepaisant gamybos iš dviejų medžiagų, dėklai yra vientisi. Tai reiškia, kad norint „Symmetry“ dėklą uždėti ant telefono, nereikia pirmiausiai dėti guminio rėmelio, o paskui plastikinės dalies ant telefono. Todėl „apmauti“ savo telefoną išties lengva, nes guminė dalis lengvai apgaubia telefono kraštus spaudžiant jį į dėklo vidų.

Kaip ir daugelyje kitų dėklų, „Symmetry“ pasižymi atviromis dėklo vietomis ties „Lightning“ jungtimi ir garsiakalbiu bei mikrofonu, išskyrus garsinimo/tylinimo ir įjungimo/miego mygtukais, kuriuos dengia guma. Begarsio režimo mygtukas taip pat atviras. Dėklo vidus atrodo taip pat įdomiai, nes yra dengtas tekstūruota guma, kuris suteikia amortizacijos ir sugeria smūgius kritimo atveju.

„OtterBox Symmetry“ dėklas, skirtas „iPhone 6“

Tiesa, nors „OtterBox“ šį dėklą pristato kaip itin ploną, jo storis siekia 11 milimetrų (nuo dėklo „nugarėlės“ iki aukščiausios kraštinės). Ir nors tai yra bene ploniausias dėklas, galintis suteikti tokio lygio apsaugą jūsų telefonui, mėgstantiems telefoną „jausti“ rankose vertėtų prieš tai išbandyti šį dėklą rankose.

„Symmetry“ dėklą galima pasirinkti iš 10 skirtingų spalvų rinkinių, tarp kurių – ir minimalistiniai juodos, baltos/pilkos ir mėlynos spalvų dėklai. Šių ir kitų „OtterBox“ dėklų ieškokite visuose „iDeal“ salonuose. Kaina – 40,26 euro (139 litai).