Timas Cookas pateikė atsakymą į D. Trumpo raginimą boikotuoti „Apple“ produktus

Nieko neturėtų stebinti, kad „Apple“ vadovas Timas Cookas nesutinka su respublikonų kandidato į JAV prezidentus Donaldo Trumpo vasario mėnesį pareikštu raginimu rinkėjams boikotuoti „Apple“ produktus.

Žurnalui „Time“ duoto interviu apie „Apple“ kovą su FTB metu T. Cookas buvo paklaustas ar tiki, jog respublikonų kandidatas skatinti boikotuoti „Apple“ produktus galėjo dėl to, kad nesuprato tikrosios „Apple“ pozicijos.

„Aš su juo nesikalbėjau, todėl nežinau, ką jis galvoja, – teigė Cookas ir pridūrė: „Apple“ yra nuostabi amerikietiška kompanija, kokia tik galėjo čia įsikurti. Mes matome tai kaip atsakomybę stoti prieš kažką tokio ir kalbėti už visus tuos žmones, kurie galvoja kaip mes, bet neturi balso.“

D. Trumpas, kuris yra telefono „iPhone“ naudotojas ir buvęs „Apple“ akcininkas, paragino savo rinkėjus boikotuoti „Apple“ produktus praėjusį mėnesį, kai „Apple“ atsisakė padėti teisėsaugos institucijoms nulaužti teroristo naudotą „iPhone“.

Tuo metu atrodė, kad tokia JAV verslininko idėja kilo spontaniškai, kaip ir daugelis kitų jo viešai deklaruojamų idėjų.

Wozniakas: „Apple“ nebuvo įkurta garaže

Mažiau žinomas kompanijos „Apple“ įkūrėjas Steve’as Wozniakas trečiadienį socialinio tinklo „Reddit“ vartotojams davė interviu ir surengė klausimų-atsakymų popietę.

Tarp gausybės vartotojų užduotų klausymų buvo nemažai įdomių, kurie iššaukė tokius „Apple“ įkūrėjo teiginius: išmaniųjų laikrodžių „Apple Watch“ pasiūla yra per daug sudėtinga, o „Apple“ įkūrimo garaže istorija yra mitas.

S. Wozniakas tai paneigė interviu pabaigoje, kuomet prakalbo apie „Apple“ įvaizdį, kai kompanijos yra pradedamos draugų būryje jų namuose, neturint didelių investicijų.

Istorija, kad „Apple“ buvo įkurta garaže dviejų keistų hipių, sklandė jau seniai. Ši istorija tapo ne vieno filmo dalimi. Tiesa yra ta, kad nors „Apple“ nebuvo įkurta garaže kaip kompanija, Wozniakas ir Steve’as Jobsas praleido nemažai laiko pastarojo garaže kuriant technologinius renginius, kol atsirado galimybės persikelti į nuomojamas patalpas.

Prakalbęs apie „Apple“ išmanųjį laikrodį, Wozasteigė, kad šiuo metu „Apple“ turi per sudėtingą šio produkto liniją. Anot jo, žmonės ilgiau užtrunka rinkdamiesi laikrodžių apyrankes nei gilindamiesi į jo technines savybes. Tačiau „Apple“, anot jo, siūlo per mažą „Apple Watch“ modelių pasiūlą.

Kviečiame apsilankyti S. Wozniako „Reddit“ klausymų-atsakymų tinklalapyje, kuriame atrasite tikrai įdomios informacijos.

„Apple TV“ aplikacijų parduotuvėje pasirodė „Apple“ pristatymų transliavimo aplikacija

Iki kompanijos „Apple“ pristatymo renginio likus kelioms dienoms, ketvirtos kartos televizijos priedėlio „Apple TV“ aplikacijų parduotuvėje „App Store“ pasirodė „Apple“ renginių ir pristatymų tiesioginio transliavimo aplikacija „Apple Events“.

Ši aplikacija leidžia vartotojams žiūrėti tiesiogines „Apple“ pristatymų transliacijas. Priešingai nei ankstesnių kartų „Apple TV“ modeliuose, transliavimo aplikacija neatsiranda automatiškai pagrindiniame įrenginio lange, todėl ją reikia atsisiųsti patiems iš „App Store“.

„Apple Events“ aplikacija
„Apple Events“ aplikacija patogiai leis peržiūrėti ir ankstesnių pristatymų įrašus. / iTouch.lt nuotr.

Be to, jau dabar prieinama aplikacija leidžia žiūrėti jau įvykusių „Apple“ pristatymų įrašus. Nors „Apple Events“ pasižymi paprastumu, ji turi keletą naudingų funkcijų, tarp kurių – galimybė matyti tikslią kito „Apple“ pristatymo datą ir laiką pagal vartotojo laiko zoną.

Senesnių „Apple TV“ modelių naudotojams teks sulaukti, kol „Apple“ pati pridės transliacijos aplikaciją pagrindiniame lange. Tai turėtų įvykti jau artimiausiu metu.

Jau pirmadienį vyksiantį pristatymą tiesiogiai bus galima stebėti ir „Mac“, „iOS“ ir „Windows“ įrenginių ekranuose. Tereiks įrenginio interneto naršyklės adreso laukelyje įvesti šį adresą: http://www.apple.com/live.

„Apple“ padvigubins „iCloud“ paslaugų saugumą

Kompanija „Apple“ siekia taip sustiprinti „iCloud“ paslaugų saugumą, kad net jei pačiai nepavyktų pasiekti jose esančių vartotojų asmeninių duomenų, skelbia „The Wall Street Journal“.

Anot leidinio, kompanijai artimi asmenys teigia, kad „Apple“ vadovai svarsto, kaip sustiprinti „iCloud“ saugumą nesukeliant papildomų rūpesčių šia paslauga besinaudojantiems vartotojams.

Šiuo metu „iCloud“ esanti vartotojų informacija yra pasiekiama „Apple“ tik tada, kai šie bando ją atkurti, pavyzdžiui, atkuriant atsarginę kopiją į naujai įsigytą įrenginį ar pamiršus „Safari“ slaptažodžius. Tiesa, kaip skelbia „Apple“, „iCloud“ esantys duomenys gali pateikti teisėsaugos institucijoms, jei šios to pareikalauja.

Tačiau JAV technologijų milžinei atrodo, kad galimybė pasiekti „iCloud“ esančius vartotojų duomenis yra potenciali galimybė įsilaužti programišiams ir tiesiog teisinė grėsmė pačiai kompanijai už tai, kad informacija būtų atskleisti valdžiai.

Neseniai paviešintame komentare leidiniui „The Washington Post“, „Apple“ viceprezidentas ir programinės įrangos padalinio vadovas Craigas Federighis teigė: „Saugumas yra nesibaigiančios lenktynės, kuriose gali pirmauti, tačiau niekada įtikinamai nelaimėsi.“

„Apple“ paslaugai „iCloud“ naudos „Google“ debesų kompiuterijos technologijas

Kompanija „Apple“ pasirašė susitarimą su interneto paieškos milžine „Google“ dėl dalies pastarosios vystomos debesų kompiuterijos platformos naudojimo „iCloud“ ir kitoms „Apple“ paslaugoms, praneša „CRN“.

Teigiama, kad dar praėjusiais metais įvykdyto susitarimo vertė siekia tarp 400-600 mln. JAV dolerių. Vienas iš šio sandorio punktų yra „Apple“ pasižadėjimas mažiau naudotis „Amazon“ teikiamų debesų kompiuterijos paslaugų platforma.

Nors „Apple“ niekada nėra atskleidusi, kokios kitų kompanijos platformos yra naudojamos ir atsakingos už sklandų „iCloud“ veikimą, pranešama, kad „Apple“ ir toliau naudotis „Amazon“ paslaugomis, nors didžioji dalis pinigų bus skiriama „Google“. Be to, tarp tokių paslaugų teikėjų „Apple“ yra pasirinkusi ir „Microsoft“.

Visgi, „The Information“ žurnalistas Amiras Efratis teigia, kad „Apple“ prireiks metų, kol didžiąją dalį savo internetinių paslaugų perkels į „Google“ siūlomą platformą.

Tačiau ateityje numatoma, kad „Apple“ mažins priklausomybę nuo kitų kompanijų debesų kompiuterijos teikiamų paslaugų ir mažins tam išleidžiamą nemažą pinigų kiekį. To priežastis – privatūs duomenų centrai, kuriuos „Apple“ jau stato didžiosiose pasaulio šalyse.

Suskaičiavo, kiek kainuotų „Apple“ automobilis

Šiuo metu išmanusis laikrodis „Apple Watch Edition“, pasižymintis paauksuotu korpusu, yra brangiausias kompanijos „Apple“ parduodamas produktus. Tačiau jei gandai pasitvirtins ir „Apple“ išleis savo pačios kurtą automobilį, laikrodis gali prarasti brangiausiojo titulą.

Anot „Piper Jaffray“ analitiko Gene Munsterio, kaina, kurią tektų sumokėti už galutinę JAV technologijų kompanijos automobilio versiją, siektų apie 75 tūkst. JAV dolerių. Tai yra 4,5 karto daugiau už brangiausią „Apple Watch Edition“ modelį. Be to, ši kaina atstotų 100 vienetų išmaniojo telefono „iPhone 6s“.

Svetainei AppleCarFans.com duotame interviu Munsteris teigia: „2019-2020 metais bus „Apple“ automobilis, kurį galėsime pamatyti ir užsisakyti“. Tačiau analitikas teigia, kad anksčiausiai šio automobilio prekyba galėtų būti pradėta 2021 metais.

G. Munsteris mano, kad „Apple“ negamins automobilio pati, o greičiau pasitelks į pagalbą žinomą automobilių gamintoją. Turint omenyje tai, kad „Apple“ jau dabar pati negamina daugelio savo kurtų produktų, tokia teorija yra labai tikėtina. Be to, tokią idėją palaiko ir „Fiat“ vadovas.

Nors kol kas yra pasirodę tik gandų apie galimą „Apple“ automobilio pasirodymą, verta tikėti, kad „iPhone“ ir „iPad“ gamintoją ryšis įžengti į visiškai naują rinką. Mistiniam „Apple“ automobilio projektui netgi spėti suteikti „Titano“ vardą.

„Google“, „Facebook“ ir kitos technologijų kompanijos seks „Apple“ pavyzdžiu – stiprins savo paslaugų saugumą

Kompanijos „Google“, „Facebook“, „Snapchat“, „WhatsApp“ ir kitos technologijų milžinės sieks sustiprinti savo paslaugų saugumą po to, kai „Apple“ sėkmingai kovoja su FTB dėl pastarosios bandymų apeiti tam tikras išmaniojo telefono „iPhone“ saugumo sistemas.

Kaip skelbia „The Guardian“, „WhatsApp“ sieks šifruoti visus vartotojų balso skambučius. Tuo tarpu „Facebook“ svarsto naujas saugumo galimybes savo vystomai susirašinėjimo aplikacijai „Messenger“, o „Snapchat“ dirba ties „saugaus susirašinėjimo sistema“.

Interneto paieškos gigantė „Google“, teigiama, peržiūrės 2014 metais pradėtą kurti elektroninių laiškų šifravimo projektą, kuriuo el. laiškai gali būti atkoduoti tik siuntėjo ir gavėjo.

Šis projektas buvo pradėtas kurti kartu su „Yahoo“, tačiau vėliau sustojo. Bet paskutinio meto įvykiai, pranešama, privertė abi kompanijas grįžti prie šio projekto.

Visos šios ir kitos technologijų kompanijos jau yra pareiškusios palaikymą „Apple“ kovoje su FTB.