Apklausa: prie „iPhone“ pereis vis didesnė „Android“ vartotojų dalis

galaxy-s6-iphone-6-comparison-fronts-hands

Naujausia apklausa rodo, kad JAV gyventojų, ketinančių įsigyti išmanųjį telefoną „iPhone“, skaičius per pastaruosius metus padidėjo nuo 43,7 procentų iki 53,2 proc. – beveik ketvirtadaliu, skelbiama remiantis „Robert W. Baird & Co“ duomenimis.

Tuo tarpu, skaičius JAV vartotojų, kurie ketina įsigyti telefoną su „Android“ operacine sistema, nukrito nuo 56,3 proc. iki 46,8 proc.

„Canaccord Genuity“ analitikas Mike’as Walkley teigia, kad jo skaičiavimais nuo „Android“ prie „iPhone“ pereinančių vartotojų skaičius dar labiau didės, ypač dėl į rinką išleisto „iPhone 6“ modelio. Anot jo, toks vartotojų migravimas yra atspindys kokybiškų išmaniųjų telefonų su didesniu ekranu poreikiui.

Be to, dalinai prie padidėjusio perėjimo nuo „Android“ prie „iPhone“ prisidės ir neseniai „Apple“ išleista aplikacija „Move to iOS“, kuri padės „Android“ vartotojams kelių mygtukų paspaudimu perkelti svarbiausius duomenis į „iPhone“. Aplikacija jau spėjo susilaukti gausybės „Android“ fanų neigiamų atsiliepimų.

6a0120a5580826970c01b8d15c887e970c-800wi

„iOS 9“ versija naudojasi daugiau kaip pusė „iOS“ įrenginių vartotojų

iphone-6-ios-9-1

Kompanija „Apple“ pirmadienį pranešė, kad, remiantis aplikacijų parduotuvės „App Store“ duomenimis, naujausią mobiliąją operacinę sistemą „iOS 9“ yra įsidiegę per 50 procentų visų „iOS“ įrenginių naudotojų.

Toks rezultatas daro „iOS 9“ iki šiol greičiausiai vartotojų įsisavinta „iOS“ versija. Remiamasi duomenimis, surinktais iki rugsėjo 19 dienos.

„iOS 9“ buvo išleista rugsėjo 16 dieną. Po keleto dienų vartotojai pradėjo skųstis po atnaujinimo kylančiomis problemomis. Populiariausios iš jų – užstrigę įrenginiai ar neveikianti skambinimo aplikacija.

Ir nors „Apple“ išleido patarimą vienai iš šių problemų išspręsti, jis padeda ne daug kam.

Turite „iPhone“? Na, pagalvokite, ar jums jo reikia

„iPhone“ vartotoja

Pastaruoju metu vis susiduriu su savotiška žmonių diaspora. Esminis skiriamasis šių individų bruožas – jie visi turi „iPhone“ telefonus. Sakysite, jog dabar čia teisiu visus, kas naudojasi „Apple“ telefonais? Tikrai ne. Aš kalbu apie labai konkretų nedidelį segmentą vartotojų. Jie dažniausiai pasižymi piktumu, storžieviškumu, o taip pat juos galima atpažinti iš jų spinduliuojamo provincialaus skeltanagiškumo bei nuo nežinojimo ir apatijos perkreipto veido.

Per pastaruosius metus teko sutikti jų ganėtinai daug, todėl galiu teigti, jog dažniausiai paūmėjimai vyksta kritiniais periodais: pilnaties metu, per karščius, per šalčius ir „iš po savaitgalio“, bet iš esmės jie pasireiškia praktiškai kasdien. Sutinku šiuos žmones dažniausiai „Facebook’e“ esančiose grupėse, kurios egzistuoja kaip erdvė konstruktyvioms ir draugiškoms diskusijoms apie „Apple“ gaminius. Bet čia aš ne vien apie komentarus internete – šių žmonių esama visur. Dažniausiai paprasčiausia identifikuoti juos iš pirmojo sakinio, kuris yra maždaug toks: „A kodė ma neysyjungia telefas?“. Tuomet gi (vėliausiai po aštuonių minučių) seka to paties klausiančiojo individo komentaras „Tai njiekas nižinot, ekspertaij?“.

Piktinamasi, matote, kad niekas netiesia pagalbos rankos, niekas neduoda atsakymo į absoliučiai nekonstruktyvų ir neišsamų klausimą, į kurį net ir norint nėra galimybės atsakyti nežinant daugiau faktų. Kas gi norės atsakyti, kas gi norės įdėti dvidešimtkeleriopai daugiau pastangų į atsakymą, nei klausiantysis įdėjo į klausimą, kuris labiausiai primena kažką panašaus į silkę pataluose, išvemtą krištolinėn lėkštutėn? Nė vienas.

Žinoma, kas nors pasiūlo pasinaudoti „Google“ paieška ir pabandyti susirasti paprastą paprastos problemos sprendimą pačiam, bet tada sukyla dar viena idealiai buka erzelio banga: „O taj negi tau sunku pasakiti?“. Kaskart, kai perskaitau šį sakinį, kaskart, kai pamatau tokio ir panašaus pobūdžio  komentarą „Facebook’e“, aš dar kelias akimirkas ramiai pasižiūriu į tą komentarą ekrane, o tada dar ir nusišypsau. Tiesiog skiriu sau laiko, kad galėčiau pasigerėti tuo nuostabiu ignorancijos ir ribotumo pavyzdžiu. Kaskart pagalvoju, jog man iš esmės visiškai nesunku surašyti tuos šešis žingsnius, kurie tą problemą išspręstų, ir tų žingsnių surašymas užtruktų viso labo keturias minutes, tačiau visuomet susilaikau.

Chrestomatinis problemos sprendimo ieškojimo „pavizdis“.
Chrestomatinis problemos sprendimo ieškojimo „pavizdis“.

Susilaikau visai ne iš piktos valios. Darau tai todėl, kad manau, jog jie nusipelnė, kad į jų klausimus nebūtų atsakoma, jie gi patys susikūrė tą situaciją sau. Būna ir tokių neatmušamų argumentų kaip „nelabaj moku angliškaj“, „neturiu laiko gilintis“, „aij, tai jai sunku tau če, taj ir nerejk. kasnors kitas padės“, „tas Apple su taijs ajklaudajs taj čia nesamonė kaškokia“. Čia tik keli chrestomatiniai pavyzdžiai. Sutikite, tai apie žmones pasako itin daug, o apmaudu yra tai, jog jie nesupranta to, jog problema čia yra visai ne jų turimam „aifone“, pirktam Urmo bazėje, pagal skelbimus, kioskely ar ten tose įtartinose mobiliųjų telefonų parduotuvėlėse „Norfoj“.

Aš turiu patarimą visiems nepaisant lyties, amžiaus, rasės, religinių įsitikinimų, pajamų bei išsilavinimo ar kitų faktorių: jei nemokate naudotis „Google“, jei „nelabaj kalbat angliškaj“, jei jaučiate apatiją bei pasimetimą šiuolaikinėse technologijose ir ilgitės tų laikų, kuomet „univermaguose“ skaičiuodavo skaitliukais, tai labai gerai pagalvokite ir paklauskite savęs, ar tikrai jums to „aifono“ ir apskritai „ęplo“ labai reikia, o jei jau naudojate, gal geriau nebenaudokite – bus lengviau jums ir visiems kitiems.

Yra ir kitų prietaisų – primityvesnių, pigesnių, tokių su dideliais mygtukais, netgi turinčių lietuvišką meniu ir daugelį kitų pranašumų. Prašau, patikėkite manimi, tikrai nieko gero, kuomet atsiranda kažkoks patologiškas disbalansas tarp jūsų gebėjimo naudotis technologijomis, anglų kalbos žinių, mentaliteto, pajamų bei išsilavinimo. Susirūpinkite tuo – tai svarbu.

Pereiti nuo „Android“ prie „iPhone“ padės speciali „Apple“ aplikacija

„Move to iOS“ aplikacija

Kompanija „Apple“ pristatė naują „Move to iOS“ aplikaciją, kuri padės „Android“ vartotojams patogiai ir be didesnių problemų pereiti prie „iPhone“. Aplikacija pasirodys „Android“ ir „iOS“ platformoms kartu su „iOS 9“ pasirodymu rudenį.

„Tiesiog atsisiųskite „Move to iOS“ aplikaciją ir bevieliu ryšiu pereikite nuo jūsų „Android“ įrenginio prie jūsų naujo „iOS“ įrenginio. Tai (aplikacija – red. past.) saugiai perkelia jūsų kontaktus, žinučių istoriją, nuotraukas ir vaizdo įrašus, naršyklės žymes, pašto vartotojus, kalendorių, darbalaukius ir net apsaugotus muzikos įrašus bei knygas“, – teigiama „Apple“ puslapyje.

Kompanija skelbia, kad aplikacija netgi siūlys į „iOS“ įrenginį atsiųsti nemokamas aplikacijas, kurios buvo „Android“ įrenginyje. Mokamos aplikacijos, teigiama, automatiškai bus pridėtos prie „App Store“ pageidavimų sąrašo (angl. – wishlist).

„Move to iOS“ turėtų pasirodyti „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse rudenį kartu su „iOS 9“ išleidimu.

„Consumer Reports“: „Apple“ techninis aptarnavimas yra pats efektyviausias

Techninis aptarnavimas „Genius Bar“

Jeigu ieškote kompiuterio, kuriam sunegalavus aplink jus į pagalbą sušoktų gausybė kvalifikuotų specialistų, jums reikia rinktis „Apple“, skelbia leidinys „Consumer Reports“, atlikęs tyrimą, kuriuo siekta išsiaiškinti geriausią techninį aptarnavimą turintį prekinį ženklą.

Anot leidinio, „Apple“ techninis aptarnavimas yra efektyviausias iš visų kompiuterių gamintojų. Įdomu yra tai, kad apklausus 3,2 tūkst. kompiuterių vartotojų paaiškėjo, jog techninis aptarnavimas tik 50 proc. visų atvejų sugebėdavo išspręsti su „Windows“ kompiuteriu kilusias problemas. Tuo tarpu „Apple“ vartotojams su kompiuteriu kilusios problemos būdavo išsprendžiamos 80 proc. atvejų.

„Nenuostabu, kad „Apple“ turi aukščiausią vartotojų pasitenkinimo balą. Faktas tas, kad „Apple“ yra pirmoje vietoje nuo tada, kai mes nuo 2007 metų pradėjome vartotojų klausinėti apie techninį aptarnavimą“, – teigia „Consumer Reports“.

Skelbiama, kad net tais metais „Apple“ iš esmės turėjo nusileisti savo konkurentams, teikdama tik 90 dienų techninį aptarnavimą telefonu ir internetu, kai „Windows“ sistemą savo kompiuteriuose diegdavę gamintojai tai darė vienus metus.

Rezultatai rodo, kad geriausią kompiuterių su „Windows“ sistema techninį aptarnavimą suteikia „Lenovo“ ir „Dell“, pasiekę 61 proc. ribą.

Pažymima, kad daugumai vartotojų, anot tyrimo, telefoninis techninis aptarnavimas buvo kur kas efektyvesnis už internetinį, el. pašto ar pokalbio.

„Consumer Reports“ taip pat pabrėžė, kad „Apple“ parduotuvėse esantis „Genius Bar“ siūlo nemokamą ir laiku neapribotą techninį aptarnavimą.

„Apple“ išleido naujas bandomąsias „iOS“ ir „OS X“ versijas

„iPhone“ su „iOS 8“

Pirmadienį kompanija „Apple“ išleido naujas operacinių sistemų „iOS“ ir „OS X“ versijas. Pastaroji skirta programuotojams ir vartotojams-testuotojams, o „iOS“ – tik programuotojams. 

Trečioji bandomoji „OS X Yosemite“ versija 10.10.4 pasižymi stabilesniu veikimu, suderinamumu ir pagerintu saugumu. „Apple“ siūlo programuotojams šiame atnaujinime susitelkti ties nuotraukomis.

O trečioji bandomoji „iOS 8.4“ versija taip pat pasižymi pagerintu veikimu bei ištaisytomis sistemos klaidomis. Bandomųjų versijų testavimo programoje dalyvaujantiems vartotojams kol kas yra prieinama antra bandomoji „iOS 8.4“ versija.

Jau ne už kalnų vartotojai turėtų sulaukti naujos „iOS 8“ versijos. „iOS 8.4“ versija pasižymi atnaujinta muzikos aplikacija. Joje išvysime šiek tiek pasikeitusį pagrindinių funkcijų išdėstymą bei paiešką, leisiančią patogiai naršyti savo muzikos kolekcijoje.

Dalis „Apple Watch“ vartotojų skundžiasi odos dirginimu

„Apple Watch“

Keletui išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ vartotojų pasireiškė odos dirginimai po to, kai šie pradėjo dėvėti „Apple“ išmanųjį laikrodį, praneša italų tinklaraštis „iSpazio“. 

Ši naujiena išties nestebina atsižvelgiant į tai, kad kai kurie žmonės gali būti alergiški vienoms ar kitoms medžiagoms, iš kurių yra pagamintos skirtingos „Apple Watch“ apyrankės.

„Apple“ kartu su išmaniojo laikrodžio išleidimu savo oficialioje svetainėje pažymėjo, kad kai kurie vartotojai gali būti jautrūs kompanijos panaudotoms medžiagoms, ypač – nikeliui ir metakrilatams.

Tačiau „Apple“ teigia, kad visos „Apple Watch“ panaudotos medžiagos yra kruopščiai atrinktos, atitinka visus reikalavimus. Skelbiama, kad laikrodyje panaudotos medžiagoms ir jų tarpusavio tinkamumui yra atlikta per tūkstantis testų ir toksikologinių vertinimų bei konsultuotasi su sertifikuotais dermatologais.

Susidūrus su odos dirginimais dėvint „Apple Watch“, patariama atkreipti dėmesį į tai, ar laikrodžio apyrankė nėra per stipriai suveržta ar per laisva. Nes laikrodžio apyrankės trynimasis į odą ar stiprus odos suveržimas taip pat gali sukelti odos dirginimus.

„Apple“ moko, kaip teisingai dėvėti „Apple Watch“

„Apple Watch“ sukelti dirginimai„Apple Watch“ sukelti dirginimai