„Apple“ sužavėta „Beats Music“ sėkme, prekinį ženklą „Beats“ vystys atskirai

Ausinės „Beats“

Muzikos industrijos veteranas ir vienas iš „Beats“ įkūrėjų Jimmy Iovine’as yra didžiausia priežastis, dėl kurios „Apple“ gali įsigyti jo vadovaujamą kompaniją, praneša „Bloomberg“.

Apie gandus, skelbiančius, jog „Apple“ gali nusipirkti ausinių ir garso įrangos gamintoją „Beats Electronics“, iTouch.lt rašė penktadienį.

Teigiama, kad „Apple“ yra sužavėta kompanijos vystomos muzikos klausymosi internetu paslaugos „Beats Music“, pasirodžiusios sausį, sėkme.

Manoma, jog JAV technologijų kompanija gali panaudoti šią paslaugą savo vystomos alternatyvos – „iTunes Radio“ – populiarinimui bei tobulinimui, tačiau pačią „Beats Electronics“ išlaikytų kaip atskirą kompaniją – gaminančią ausines bei kitą garso įrangą.

Dar sausį J. Iovine’as prisipažino, kad nuo pat 2003-iųjų metų stengėsi įkalbėti „Apple“ įkūrėją Steve’ą Jobsą kurti tokio tipo paslaugą, kuri vartotojams leistų už atitinkamą mokestį klausytis muzikos internetu.

Tačiau S. Jobsui buvo nepriimtina didžiausioms muzikos įrašų kompanijoms mokėti milžiniškas sumas už licenzijas naudotis jiems priklausančia muzika.

Šį „Apple“ gali paskatinti ir mažėjanti „iTunes“ rinkos dalis Europoje – čia į internetinės muzikos padangę nesustabdomai kyla dešimtis milijonų vartotojų turinti „Spotify“.

Anot „The Wall Street Journal“, „Beats“ įkūrėjai J. Iovine’as ir reperis Dr. Dre po įsigijimo gali prisijungti prie „Apple“ vadovų komandos.

Išleidus „iOS 8“, internetinė radija „iTunes Radio“ gali tapti aplikacija

Muzikos klausymosi internetu paslauga „iTunes Radio“

Praėjusią vasarą pirmą kartą pristatyta, o rudenį viešai tapusi prieinama muzikos klausymosi internetu paslauga „iTunes Radio“ šiuo metu yra prieinama „iTunes“ vartotojams arba „iOS“ muzikos aplikacijoje. Tačiau jau greitai „iTunes Radio“ gali tapti atskira aplikacija, skelbia 9to5Mac.com.

Anot tinklaraščio, vartotojai „iTunes Radio“ kaip aplikacija galės naudotis išleidus mobiliąją operacinę sistemą „iOS 8“. Tokio žingsnio priežastis – siekis padidinti paslaugos naudotojų skaičių.

„Kaip atskira aplikacija „iTunes Radio“ bus greičiau pasiekiama vartotojams. Tai privers vartotojus manyti, jog „iTunes Radio“ yra tokių paslaugų kaip „Pandora“, „Spotify“ ar „iHeartRadio“ konkurentė ir ja labiau naudosis“, – rašo tinklaraštis.

Teigiama, kad „iTunes Radio“ vartotojo sąsaja išliktų tokia pati, skirtųsi tik jos įjungimas.

Kiek anksčiau buvo skelbta, kad „Apple“ turėjo planų dar su „iOS 6“ kartu išleisti „iTunes Radio“ kaip atskirą aplikaciją, tačiau dėl iškilusių licenzijavimo nesklandumų su didžiausiomis muzikos įrašų kompanijomis šio plano įgyvendinti nepavyko.

Skaičiai, kuriais „Apple“ gali didžiuotis

Kompanija „Apple“

Kompanija „Apple“, antradienį pristačiusi šūsnį naujų produktų, paviešino įdomios statistikos apie mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, muzikos transliavimo internetu paslaugą „iTunes Radio“, didžiausią mobiliųjų aplikacijų parduotuvę pasaulyje „App Store“ ir planšetinį kompiuterį „iPad“.

Dar vasaros pradžioje pristatyta, tačiau tik prieš daugiau nei mėnesį viešai prieinama tapusi „iOS 7“ susilaukė itin didelio vartotojų susidomėjimo. Pranešama, kad per pirmas penkias dienas nuo išleidimo naujausią operacinės sistemos versija įdiegta į 200 mln. „iOS“ įrenginių.

Kaip teigė „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas, „iOS 7“ yra greičiausiai auganti „iOS“ versija iki šiol“. Anot jo, „iOS 7“ šiuo metu naudoja 64 procentai kompanijos sukurtų mobiliųjų įrenginių.

Per kiek daugiau nei mėnesį nuo oficialaus išleidimo, „iTunes Radio“ jau turi virš 20 mln. muzikos klausytojų, kurie per daugiau nei 30 dienų perklausė 1 milijardą muzikos kūrinių. Tiesa, šie skaičiai – JAV gyventojų pasiekimas, mat kol kas tik šioje šalyje galima naudotis šia paslauga.

Prieš pristatant planšetinį kompiuterį „iPad Air“, paminėta, kad „Apple“ jau yra pardavusi 170 mln. „iPad“ planšečių. Tai išties geras pasiekimas atsižvelgiant į tai, jog pirmasis „iPad“ pristatytas vos prieš trejus metus, 2010-aisiais.

„Apple“ nepraleido progos nudžiuginti ir mobiliųjų aplikacijų mylėtojus. Pranešama, jog elektroninėje parduotuvėje „App Store“ jau yra virš 1 mln. aplikacijų, iš kurių 475 tūkst. yra skirtos „iPad“. Aplikacijų kūrėjams „Apple“ jau yra išmokėjusi per 13 mlrd. JAV dol.