„Apple“ – brangiausias prekės ženklas trečius metus iš eilės

prekės ženklai

Kompanija „Apple“ trečius metus iš eilės yra išrinkta brangiausiu prekės ženklu. „Interbrand“ sudaromame sąraše JAV technologijų milžinė nurungė kitas didžiausias pasaulio korporacijas, tarp kurių – „Microsoft“, „Google“ bei „Samsung“.

Kasmet vykdomi rinkimai yra paremti daugeliu prekės ženklo vertei įtaką darančių kriterijų, pavyzdžiui, finansiniai rodikliai ir vartotojų pasirinkimui daroma įtaka.

Trečius metus iš eilės šiame sąraše pirmą ir antrą vietas atitinkamai užima „Apple“ ir „Google“. Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 170,28 mlrd. JAV dol. Per metus savo prekės ženklo vertę „Apple“ padidino 43 procentais.

Tuo tarpu „Google“ prekės ženklo vertė augo 12 procentų – iki 120,31 mlrd. JAV dolerių.

Visą pagal vertę išdėstytų prekės ženklų sąrašą galite rasti čia.

prekės ženklai

Apklausa: prie „iPhone“ pereis vis didesnė „Android“ vartotojų dalis

galaxy-s6-iphone-6-comparison-fronts-hands

Naujausia apklausa rodo, kad JAV gyventojų, ketinančių įsigyti išmanųjį telefoną „iPhone“, skaičius per pastaruosius metus padidėjo nuo 43,7 procentų iki 53,2 proc. – beveik ketvirtadaliu, skelbiama remiantis „Robert W. Baird & Co“ duomenimis.

Tuo tarpu, skaičius JAV vartotojų, kurie ketina įsigyti telefoną su „Android“ operacine sistema, nukrito nuo 56,3 proc. iki 46,8 proc.

„Canaccord Genuity“ analitikas Mike’as Walkley teigia, kad jo skaičiavimais nuo „Android“ prie „iPhone“ pereinančių vartotojų skaičius dar labiau didės, ypač dėl į rinką išleisto „iPhone 6“ modelio. Anot jo, toks vartotojų migravimas yra atspindys kokybiškų išmaniųjų telefonų su didesniu ekranu poreikiui.

Be to, dalinai prie padidėjusio perėjimo nuo „Android“ prie „iPhone“ prisidės ir neseniai „Apple“ išleista aplikacija „Move to iOS“, kuri padės „Android“ vartotojams kelių mygtukų paspaudimu perkelti svarbiausius duomenis į „iPhone“. Aplikacija jau spėjo susilaukti gausybės „Android“ fanų neigiamų atsiliepimų.

6a0120a5580826970c01b8d15c887e970c-800wi

„Samsung“ ir vėl kopijuos „Apple“, šįkart – lizingo paslaugą

galaxy-s6-both-versions-5

Praėjus kelioms dienoms po to, kai teismas liepė Pietų Korėjos kompanijai „Samsung“ nustoti kopijuoti „Apple“, šaltiniai teigia, kad „Samsung“ ruošiasi „pasiskolinti“ dar vieną „Apple“ idėją. Šįkart – lizingo paslaugą savo „Galaxy“ serijos įrenginiams JAV teritorijoje.

Vos prie keletą savaičių „Apple“ pristatė lizingo paslaugą savo vartotojams JAV, kurie nuo šiol turės galimybę pasirašyti dviejų metų sutartį su „Apple“ ir už 32 JAV dolerių mėnesinį mokestį kasmet gauti naujausią „iPhone“ modelį ir išskirtinį „AppleCare“ įrenginio draudimą.

Ir nors „Samsung“ dar nepaskelbė savo lizingo kainos, manoma, kad tai bus padaryta per ateinančius kelis mėnesius, jei ne greičiau.

Atsižvelgiant į tai, kad „Apple Pay“ ne per seniausiai susilaukė neoriginaliai pavadinto konkurento „Samsung Pay“, visai nenuostabu, kad korėjiečių technologijų milžinas nugvelbs dar vieną Kalifornijoje įsikūrusios kompanijos idėją.

Tačiau nepaisant to, kad „Samsung“ siūlo vartotojams pasisekimo sulaukusias „Apple“ idėjas, jos mobiliųjų įrenginių padaliniui sekasi ne itin gerai. Paskutiniai „Galaxy“ įrenginių pardavimai buvo nuviliantys, kai tuo tarpu „iPhone“ pardavimai siekia naujas aukštumas.

„iPad Pro“ šiemet pasirodys tik su „Sharp“ ir „Samsung“ pagalba

„iPad Pro“ konceptas

Kompanija „Apple“ kartu su savo ilgamete partnere „Sharp“ ir ilgamete konkurente „Samsung“ bando sukurti 12,9 colių ekraną gandais apipintam planšetiniam kompiuteriui „iPad Pro“, skelbia naujausi pranešimai.

Teigiama, kad „Sharp“ birželio mėnesį „Apple“ pristatė pirmuosius ekranus, pasižyminčius 264 pikseliais viename colyje ir 2732×2048 ekrano rezoliucija.

Tačiau panašią užduotį – sukurti ekraną aukštus reikalavimus keliančiai „Apple“ – gavo ir „Samsung“, kuri laikoma atsarginiu variantu, jei „Apple“ neįtiktų tolesni „Sharp“ ekranų prototipai.

Sklinda gandai, kad gaminti ekranus didesnei „Apple“ planšetei pasisiūlė ir „LG“, tačiau dėl finansinių priežasčių jei neteikiamas prioritetas tiekti ekranus.

Tikimasi, kad „Apple“ naujausią savo planšetę su didesnės įstrižainės ekranu pristatys šių metų pabaigoje arba 2016 metų pradžioje – šiek tiek vėliau nei įprasta.

„Samsung“ naujoje reklamoje vėl pašiepė „iPhone“, šįkart – dėl negalėjimo įsikrauti bevieliu ryšiu

„Samasung Galaxy S6“ bevielis įkrovimas

Kompanija „Samsung“ paskelbė naują išmaniojo telefono „Samsung Galaxy S6“ reklamą, kurioje pašiepia „iPhone“ vartotojus, vis dar turinčius įkišti įkrovimo laidą į jų naudojamą telefoną.

Šaipymasis iš visiems įprasto telefono įkrovimo būdo atrodytų keistas, jei ne „Galaxy S6“ modeliuose naudojama bevielio įkrovimo technologija, leidžianti įkrauti telefoną be jokių į jį įkišamų laidų – tiesiog padedant ant specialaus pado.

Naujausių „Samsung“ flagmanų savininkai padą turi įsigyti atskirai, tačiau toks įrenginys visiškai išlaisvina iš laidų šūsnies. Tereikia padą prijungti prie elektros ir bet kada padėti telefoną ant jo. Įkrovimas prasideda iškart.

Ar „Apple“ ketina pristatyti tokią galimybę artimiausiuose „iPhone“ modeliuose, kol kas nėra aišku.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.

https://www.youtube.com/watch?v=kvDOosa8PEo

Panardinti į „Red Bull“: „iPhone 6“ prieš „Samsung Galaxy S6 Edge“

„Red Bull“ ir „iPhone“

Jeigu kada nors pagalvojote, kaip išmanusis telefonas „iPhone 6“ pasirodytų prieš konkurentą „Samsung Galaxy S6 Edge“ panardinimo į energetinį gėrimą „Red Bull“ teste, „EverythingApplePro“ nutarė tai pademonstruoti.

„YouTube“ patalpintame vaizdo įraše demonstruojama, kaip į 60 centimetrų stiklinę tarą iki viršaus yra pripilama „Red Bull“ gėrimo. Netrukus po to, abu įjungti ir veikiantys išmanieji telefonai yra panardinami į sklidinos talpos dugną.

Testo metu „Samsung“ telefonas atsilaikė beveik 9 minutes, tačiau po to išsijungė ir daugiau nebeprisikėlė normaliam veikimui. Tačiau „iPhone 6“ net ir po 38 minučių buvimo tonizuojančiame skystyje sugebėjo išlaikyti liečiamojo ekrano veikimą ir reaguoti į paspaudimus.

Žinoma, šis testas nėra toks naudingas, nes praktika rodo, kad yra kur kas didesnė tikimybė įmesti savo „iPhone“ į alaus bokalą ar tiesiog vandenį. Tačiau testas puikiai demonstruoja, kaip „iPhone“ atsilaiko prieš kitus skysčius, išskyrus vandenį.

Kviečiame pasižiūrėti vaizdo įrašą.

„Samsung Galaxy S6“ reklama labai primena „Apple Watch“ reklamą

Reklamų palyginimas: „Apple“ ir „Samsung“

Kompanija „Samsung“ penktadienį išleido naują išmaniojo telefono „Samsung Galaxy S6“ reklamą, kurią patalpino „YouTube“ ir kurioje demonstruoja įrenginio ir jo komponentų gamybą. Tačiau ši reklama itin panaši į vieno „Apple“ kūrinio reklamą.

Tai – „Apple Watch“. Kovo pradžioje „Apple“ pristatymo metu buvo pademonstruota, kaip yra gaminami išmanieji laikrodžiai „Apple Watch“, tame tarpe – ir brangusis „Apple Watch Edition“, kurio kaina siekia dešimtį tūkstančių JAV dol.

Brangiausio „Apple“ laikrodžio gamybos vaizdo įraše rodomas išlydytas auksas, kuriuo yra papuoštas „Apple Watch Edition“. Būtent tokiu pačiu principu yra vaizduojama „Samsung Galaxy S6“ panaudotas metalas, kurį Samsung“ taip pat nusprendė parodyti lydymo procese. Tačiau tai ne vienintelė reklamos dalis, kuri yra labai panaši į „Apple“ versiją.

Įdomu ir tai, kad „Samsung“ jau teko priimti kaltinimus dėl „Galaxy S6“ telefone panaudotų dizaino elementų, kuriais pasižymi „Apple“ išmanusis telefonas „iPhone 6“. Dabar, regis, „Samsung“ nusprendė sukelti abejonių ir su reklamomis.

Kviečiame pasižiūrėti abi reklamas.

[youtube id=“IlUPM7s_7_8″ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

[youtube id=“dDAP9OWtQro“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]