„iPad Pro“ pardavimai džiugina, nors bendri „iPad“ pardavimai ir toliau smunka

Naujausi tyrimų bendrovės „IDC“ duomenys rodo, kad kompanija „Apple“ ir toliau išlieka didžiausia pardavėja besitraukiančioje planšetinių kompiuterių rinkoje, praėjusį kalėdinį ketvirtį pardavusi 16,1 mln. „iPad“ vienetų.

Ir nors „iPad“ išlieka geriausiai parduodamu planšetiniu kompiuteriu, nepaisant praėjusį lapkritį išleisto „iPad Pro“, planšetės rinkos užimama dalis išlieka maža – 24,5 proc.

Lyginant su lygiai prieš metus buvusiu kalėdiniu ketvirčiu, „iPad“ pardavimai sumažėjo 24,8 proc. Prieš metus „Apple“ per ketvirtį sugebėjo parduoti 21,4 mln. šių planšečių, o rinkos dalis tąsyk siekė 28,1 proc. – beveik trečdalį.

„iPad“ pardavimai
Štai kokia situacija su „iPad“ pardavimais pastaraisiais metais.

Kaip viena pagrindinių priežasčių, dėl ko šventiniu ketvirčiu sumažėjo „iPad“ pardavimai, yra įvardinamas naujos „iPad Air“ versijos nepasirodymas. Tačiau, „IDC“ duomenimis, naujausia „Apple“ planšetė „iPad Pro“ savo pardavimais lenkė konkurentės „Microsoft“ kuriamas „Surface“ planšetes, todėl šį startą pavadino sėkmingu.

Svarbu paminėti, kad „iPad“ pardavimai smunka jau aštuntą ketvirtį iš eilės. Manoma, kad tokį rezultatą „Apple“ turi dėl per ilgai užtrunkančių naujų „iPad“ modelių išleidimo. Tiesa, sklinda gandai, kad jau šį pavasarį išvysime „iPad Air 3“, kurį „Apple“ turėtų pristatyti kovo mėnesį vyksiančio pristatymo metu.

Planšečių rinka
Nepaisant smukusių „iPad“ pardavimų, „Apple“ ir toliau išlieka lyderė.

Išsiaiškinta, kiek per dieną užsakoma „Apple Watch“ laikrodžių

„Apple Watch“

Nors išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ prekyba buvo pradėta su milžiniška paklausa, dabar šio dėvimo įrenginio vartotojai per dieną užsisako ne tiek, kiek buvo tikėtasi prieš tai.

Remiantis „Slice Intelligence“ atlikto tyrimo duomenimis, per dieną JAV yra užsakoma apie 30 tūkst. „Apple Watch“ vienetų. Manoma, kad iki gegužės 18 dienos „Apple“ jau yra priėmusi apie 2,5 mln. laikrodžio užsakymų.

Tyrimas buvo atliktas apklausus daugiau kaip 14 tūkst. interneto pirkėjų.

Rezultatai rodo, kad daugiau kaip pusė prognozuojamų „Apple Watch“ užsakymų buvo pateikti pačią pirmą neoficialią įrenginio prekybos dieną – balandžio 10-ąją.

Tačiau pastebima, kad „Apple“ dar nepradėjo prekiauti laikrodžiu savo parduotuvėse, o šis žingsnis turėtų gerokai pakelti „Apple Watch“ pardavimus. Numatoma prekybos parduotuvėse pradžia – birželio mėnesis.

„iOS 8“ naudoja 81 procentas „iOS“ vartotojų

„Apple“ prekinis ženklas

Kompanija „Apple“ pranešė, kad jos sukurtos mobiliosios operacinės sistemos „iOS“ naujausia versija „iOS 8“ yra naudojama net 81 proc. visų „iOS“ įrenginių.

Toks „iOS 8“ vartotojų skaičius nustatytas atsižvelgiant į iš „App Store“ atsisiunčiamas aplikacijas ir jų versijas.

Nuo balandžio 13 dienos bendras „iOS 8“ vartotojų skaičius pakilo 2 procentais. Manoma, kad būtent tokį pokytį labiausiai veikė ką tik prekyboje pasirodęs ir pirmiems vartotojams jau ant rankų įsitaisęs išmanusis laikrodis „Apple Watch“.

Jau ne už kalnų vartotojai turėtų sulaukti naujos „iOS 8“ versijos, mat vos prieš kelias dienas „Apple“ patvirtintiems programuotojams išleido bandomąją „iOS 8.4“ versiją, kuri pasižymi atnaujinta muzikos aplikacija. Joje išvysime šiek tiek pasikeitusį pagrindinių funkcijų išdėstymą bei paiešką, leisiančią patogiai naršyti savo muzikos kolekcijoje.

„iOS 8“ vartotojų skaičius

Skaičiai, kuriais „Apple“ gali didžiuotis

Kompanija „Apple“

Kompanija „Apple“, antradienį pristačiusi šūsnį naujų produktų, paviešino įdomios statistikos apie mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, muzikos transliavimo internetu paslaugą „iTunes Radio“, didžiausią mobiliųjų aplikacijų parduotuvę pasaulyje „App Store“ ir planšetinį kompiuterį „iPad“.

Dar vasaros pradžioje pristatyta, tačiau tik prieš daugiau nei mėnesį viešai prieinama tapusi „iOS 7“ susilaukė itin didelio vartotojų susidomėjimo. Pranešama, kad per pirmas penkias dienas nuo išleidimo naujausią operacinės sistemos versija įdiegta į 200 mln. „iOS“ įrenginių.

Kaip teigė „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas, „iOS 7“ yra greičiausiai auganti „iOS“ versija iki šiol“. Anot jo, „iOS 7“ šiuo metu naudoja 64 procentai kompanijos sukurtų mobiliųjų įrenginių.

Per kiek daugiau nei mėnesį nuo oficialaus išleidimo, „iTunes Radio“ jau turi virš 20 mln. muzikos klausytojų, kurie per daugiau nei 30 dienų perklausė 1 milijardą muzikos kūrinių. Tiesa, šie skaičiai – JAV gyventojų pasiekimas, mat kol kas tik šioje šalyje galima naudotis šia paslauga.

Prieš pristatant planšetinį kompiuterį „iPad Air“, paminėta, kad „Apple“ jau yra pardavusi 170 mln. „iPad“ planšečių. Tai išties geras pasiekimas atsižvelgiant į tai, jog pirmasis „iPad“ pristatytas vos prieš trejus metus, 2010-aisiais.

„Apple“ nepraleido progos nudžiuginti ir mobiliųjų aplikacijų mylėtojus. Pranešama, jog elektroninėje parduotuvėje „App Store“ jau yra virš 1 mln. aplikacijų, iš kurių 475 tūkst. yra skirtos „iPad“. Aplikacijų kūrėjams „Apple“ jau yra išmokėjusi per 13 mlrd. JAV dol.