Naujausi tyrimų bendrovės „IDC“ duomenys rodo, kad kompanija „Apple“ ir toliau išlieka didžiausia pardavėja besitraukiančioje planšetinių kompiuterių rinkoje, praėjusį kalėdinį ketvirtį pardavusi 16,1 mln. „iPad“ vienetų.
Ir nors „iPad“ išlieka geriausiai parduodamu planšetiniu kompiuteriu, nepaisant praėjusį lapkritį išleisto „iPad Pro“, planšetės rinkos užimama dalis išlieka maža – 24,5 proc.
Lyginant su lygiai prieš metus buvusiu kalėdiniu ketvirčiu, „iPad“ pardavimai sumažėjo 24,8 proc. Prieš metus „Apple“ per ketvirtį sugebėjo parduoti 21,4 mln. šių planšečių, o rinkos dalis tąsyk siekė 28,1 proc. – beveik trečdalį.
Kaip viena pagrindinių priežasčių, dėl ko šventiniu ketvirčiu sumažėjo „iPad“ pardavimai, yra įvardinamas naujos „iPad Air“ versijos nepasirodymas. Tačiau, „IDC“ duomenimis, naujausia „Apple“ planšetė „iPad Pro“ savo pardavimais lenkė konkurentės „Microsoft“ kuriamas „Surface“ planšetes, todėl šį startą pavadino sėkmingu.
Svarbu paminėti, kad „iPad“ pardavimai smunka jau aštuntą ketvirtį iš eilės. Manoma, kad tokį rezultatą „Apple“ turi dėl per ilgai užtrunkančių naujų „iPad“ modelių išleidimo. Tiesa, sklinda gandai, kad jau šį pavasarį išvysime „iPad Air 3“, kurį „Apple“ turėtų pristatyti kovo mėnesį vyksiančio pristatymo metu.