„Apple“ to per maža: „iPhone 5C“ pardavimai didesni už „BlackBerry“, „Windows Phone“ ar net „Android“ telefonus

„iPhone 5C“

Kompanijos „Apple“ išmanusis telefonas „iPhone 5C“, kurio pardavimais gamintojas nėra itin patenkintas, yra geriau parduodamas už „BlackBerry“, „Windows Phone“ ar netgi populiariuosius „Android“ telefonus, skelbia „AppleInsider“.

Pranešama, kad per paskutinį, šventinį 2013 metų ketvirtį „Apple“ pardavė 31,9 mln. „iPhone 5S“, 12,8 mln. „iPhone 5C“ ir 6,4 mln. „iPhone 4S“.

Nors spalvingasis „iPhone 5C“ gerokai nusileidžia „iPhone 5S“ tiek pagal pardavimus, tiek pagal technines specifikacijas, „BlackBerry“ telefonus savo pardavimais lenkia dvigubai. Anot portalo, per tą patį laikotarpį šio gamintojo telefonų parduota „vos“ 6 milijonai.

„Windows Phone“ telefonus pagal pardavimus „iPhone 5C“ lenkia kiek mažiau. Per praėjusį ketvirtį šių telefonų parduota 4,6 mln. mažiau – 8,2 mln.

Naujausias „Apple“ flagmanas aplenkė ir vieną populiariausių „Android“ telefonų – „Samsung Galaxy S4“. Šio telefono praėjusį ketvirtį buvo parduota 9 milijonai vienetų – 3,8 mln. mažiau nei „iPhone 5C“.

Prognozė: „iPhone“ pardavimai šį ketvirtį bus didesni nei tikėtasi

Išmanieji telefonai „iPhone“

Išmaniojo telefono „iPhone“ pardavimai gali būti geresni nei tikėtasi, teigia tyrimų agentūros „Morgan Stanley“ analitikė Katy Huberty.

Anot jos, agentūros skaičiavimais, „Apple“ per ketvirtį, kuris baigiasi kovo mėnesį, turi būti pardavusi per 42 milijonus išmaniųjų telefonų „iPhone“. Tai – 4 mln. didesni pardavimai nei tie, kuriuos skelbia „Apple“ tiekėjai.

Padidėjusius pardavimus K.Huberty grindžia „Apple“ partnerių, pavyzdžiui, „Best Buy“ ar „Wallmart“, rengiamomis „iPhone“ akcijomis, kurios pastaruoju metu paskatino didelę šių išmaniųjų telefonų paklausą JAV regione.

Praėjusį fiskalinį ketvirtį „Apple“ pardavė 51 mln. „iPhone“.

Padidėjo „Apple“ užimama dalis planšečių rinkoje

„iPad Air“

Praėjęs kalėdinis laikotarpis padėjo kompanijai „Apple“ per paskutinį ketvirtį parduoti rekordinį skaičių planšetinių kompiuterių „iPad“ – net 26 milijonus. Remiantis naujausiais „IDC“ tyrimo rezultatais, to užteko, kad „Apple“ padidintų savo užimamą dalį planšečių rinkoje.

Anot tyrimų agentūros, lyginant su ketvirčiu prieš Kalėdų ketvirtį, „Apple“ planšečių rinkos dalis kilo nuo 29,7 proc. iki 33,8 proc. Tai – 4,1 proc. pokytis.

Volstryto ekspertai buvo kiek nustebinti rekordiniais „iPad“ pardavimais, kuriuos „Apple“ paskelbė prieš kelias dienas.

Per paskutinį ketvirtį pasaulyje iš viso buvo parduota 76,9 mln. planšetinių kompiuterių, iš kurių 26 mln. buvo „iPad“. Lygiai prieš metus tuo pačiu laikotarpiu buvo parduota 22,9 mln. „iPad“.

„Apple” paskelbė ketvirčio finansinius rezultatus: rekordiniai „iPhone” ir „iPad” pardavimai

20140127-235850.jpg

Kompanija „Apple” pirmadienį paskelbė fiskalinio šių metų ketvirčio, kuris prasidėjo praėjusių metų spalį, o baigėsi gruodį, rezultatus. Rezultatai byloja apie rekordinius „iPhone” ir „iPad” pardavimus.

Anot „Apple”, praėjusį ketvirtį bendros kompanijos pajamos sudarė 57,6 mlrd. JAV dol., o grynasis pelnas 13,1 mlrd. JAV dol. – tai jau antras kartas, kuomet pasiekiamas toks grynojo pelno rodiklis.

Tačiau dar labiau praėjusį ketvirtį „Apple” sekėsi su mobiliųjų įrenginių pardavimais, jie – rekordiniai. Pranešama, jog spalio-gruodžio laikotarpiu parduota 51 mln. išmaniųjų telefonų „iPhone” ir 26 mln. planšetinių kompiuterių „iPad”. Be to, kompiuterių „Mac” pardavimai siekė 4,8 mln. vienetų.

„Mes esame labai patenkinti „iPhone” ir „iPad” pardavimais bei gerai pasirodžiusiais „Mac” produktais ir „iTunes” augimu, — skelbdamas rezultatus teigė „Apple” generalinis direktorius Timas Cookas. — Džiaugiamės turėdami patenkintus, ištikimus ir susidomėjusius vartotojus.”

Po rezultatų paskelbimo kaina už vieną „Apple” akciją šoktelėjo iki 550 JAV dol., o bendra kompanijos vertė siekė 495 mlrd. JAV dol.

Europoje ir vėl bus prekiaujama kompiuteriais „Mac Pro“

„Mac Pro“

Po dešimties mėnesių draudimo pardavinėti ankstesnės kartos kompiuterį „Mac Pro“ dėl neatitinkančių Europos Sąjungos reikalavimų, naujasis galingiausio „Apple“ kompiuterio modelis pagaliau pasieks Europos parduotuvių lentynas, praneša Mashable.com.

Atskleista, jog ankstesnės kartos „Mac Pro“ prekybą ES uždraudė dėl smulkių neatitikimų elektros lizduose ir kompiuterio ventiliavimo sistemoje.

Anot portalo 9to5Mac.com, senesnis „Mac Pro“ modelis 2013 metų kovą buvo išimtas iš prekybos Europoje vos tik buvo pradėtas kurti naujasis modelis.

Naujos kartos „Mac Pro“ atitinka visus Europos Sąjungos reikalavimus ir, pasak prancūzų portalo „MacGenerations“, vartotojus jis turėtų pasiekti jau sausio 14-ąją.

Lietuvoje naujausias „Mac Pro“ modelis bus prieinamas parduotuvėse „iDeal“. Tiesa, kol kas nėra aišku kada tiksliai.

„Apple“ ir toliau mažina telefono „iPhone 5C“ gamybą

Išmanusis telefonas „iPhone 5C“

Dėl mažesnio nei tikėtasi populiarumo, kompanija „Apple“ ir toliau mažina išmaniojo telefono „iPhone 5C“ užsakymus jį surinkinėjančioms bendrovėms, praneša „UnwiredView“.

Teigiama, kad didžiausią įtaką tam daro pirkėjų pasirinkimas: jie mieliau renkasi pagal technines specifikacijas pranašesnį ir šiek tiek brangesnį „iPhone 5S“ modelį.

Viena didžiausių „Apple“ partnerių, surinkinėjanti kompanijos įrenginius, „Pegatron“, skelbiama, sulaukė 75 procentais sumažinto „iPhone 5C“ užsakymo: nuo 320 tūkst. iki 80 tūkst. vienetų. „Foxconn“ per savaitę leidžiama surinkti dar mažiau šių telefonų – vos 50 tūkst.

Dėl itin žemų pardavimų kai kurie rinkos ekspertai net prognozuoja visišką „iPhone 5C“ gamybos nutraukimą, tačiau „UnwiredView“ pažymi, kad šis telefonas ir kitąmet priklausys „Apple“ produktų linijai, tik bus gaminamas kur mažesniais kiekiais.

Dauguma telefonų „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų – jau esami „Apple“ vartotojai

Išmanieji telefonai „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“

Naujausias bendrovės „Consumer Intelligence Research Partners“ atliktas tyrimas rodo, kad dauguma išmaniųjų telefonų „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų jau yra „Apple“ vartotojai ir turi bent vieną šios kompanijos įrenginį.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad beveik du trečdaliai (64 proc.) naujausių flagmanų pirkėjai iki pirkimo naudojosi „iPhone“. Lyginant su praėjusių metų rezultatu, „iPhone 5“ pirkėjų ratą sudarė 55 proc. jau esami „iPhone“ vartotojai.

„Išskirtina tai, kad „Apple“ kur kas labiau pritraukia savo esamus vartotojus, nei tą daro „Android“, – pažymi „Consumer Intelligence Research Partners“ įkūrėjas Mike‘as Levinas.

Tiesa, tyrimas parodė, kad „iPhone 5“ vartotojai vangia skuba atsinaujinti savo turimą modelį į naujesnį. Vos 6 proc. „iPhone 5S“ ir „iPhone 5C“ pirkėjų prieš tai naudojosi ankstesnės versijos modeliu. Tai parodo, jog dalies vartotojų nesudomino naujų išmaniųjų telefonų galimybės.