„Google“ vadovas pataria, kaip nuo „iPhone“ pereiti prie „Android“

„Google“ vadovas Ericas Schmidtas

Interneto paieškos milžinės „Google“ vadovas Ericas Schmidtas savo naujausiame pranešime socialiniame tinkle „Google+“ dalinasi patarimais, kaip paprastai „iPhone“ vartotojams pereiti prie jo kompanijos sukurtos mobiliosios operacinės sistemos „Android“.

Savo pranešime „Google“ vadovas atskleidžia, kaip lengva išmanųjį telefoną „iPhone“ iškeisti į kito gamintojo telefoną su „Android“ operacine sistema. E.Schmidtas pateikia išsamius patarimus, kaip personalinių ir „Mac“ kompiuterių turėtojai gali pradėti naudoti šia operacine sistema. Be to, jis nurodo pagrindinių „Apple“ programų alternatyvas „Android“ ekosistemoje.

„Daugelis mano draugų nuo „iPhone“ pereina prie „Android“. Naujausi telefonai, tokie kaip „Galaxy S4“, „Motorola“ flagmanai ar „Nexus 5“ turi geresnius ekranus, yra greitesni ir pasižymi kur kas intuityvesne vartotojo sąsaja“, − teigia E.Schmidtas. − Tai puiki Kalėdų dovana „iPhone“ vartotojui.“

Anot jo, dabar, kai dauguma vartotojo duomenų yra saugoma „debesyse“, yra kur kas lengviau migruoti tarp įrenginių.

Dar 2006-aisiais E.Schmidtas buvo pakviestas prisijungti prie „Apple“ ir tapti jos valdybos nariu. Tačiau 2009 metais, dėl nesutarimų tarp „Apple“ ir jo vadovaujamos „Google“, jis pasitraukė iš tuomet dar Steve’o Jobso vadovaujamos „Apple“. Praėjusį mėnesį E.Schmidtas davė interviu, kurio metu sukėlė daugelio šypsenas teigdamas, kad „Android“ yra kur kas saugesnė už „iPhone“.

Visą E.Schmidto pranešimą socialiniame tinkle galite perskaityti čia.

 

Populiari aplikacija „Snapchat“ sulaukė milijardinių pasiūlymų iš „Facebook“ ir „Google“

Bendravimo aplikacija „Snapchat“

Itin sparčiai populiarėjanti aplikacija „Snapchat“, leidžianti vartotojams bendrauti siunčiant vieni kitiems nuotraukas, sulaukė didžiųjų technologijų kompanijų dėmesio – „Facebook“ ir „Google“ siekia įsigyti šią aplikaciją už milijardus JAV dolerių.

Dar trečiadienį „The Wall Street Journal“ skelbė, kad „Facebook“ pasiūlymas siekia 3 mlrd. JAV dol. Kitų šaltinių teigimu, ši suma gali siekti pusketvirto milijardo JAV dol.

Teigiama, kad 23 metų „Snapchat“ kūrėjas Evanas Spiegelis bent jau iki kitų metų pradžios neketina svarstyti savo kūrinio pardavimo ar investicijų į jį. Taip esą jis dar labiau sieks padidinti „Snapchat“ vartotojų skaičių, kas darytų aplikaciją kur kas vertingesne.

Jaunasis E.Spiegelis, anot gandų, yra sulaukęs 4 mlrd. JAV dol. pasiūlymo iš „Google“. Tačiau šiek tiek palaukęs, kol dar labiau išaugs „Snapchat“ vartotojų įkeliamų nuotraukų per dieną skaičius (šiuo metu jis siekia 350 mln. nuotraukų per dieną) ir pranoks analogiškus „Facebook“ skaičius (apie 400 mln.), jaunasis verslininkas galės diktuoti sąlygas ir sulaukti kur kas didesnio pasiūlymo, nei 4 mlrd. JAV dol.

„Forbes“: „Apple“ ir vėl brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

„Apple“

Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“. Į brangiausiųjų sąrašo pirmąjį penketuką patenka tokios kompanijos, kaip „Microsoft“, „Coca-Cola“, „IBM“ ir „Google“.

„Trečią kartą iš eilės brangiausiojo titulą pelniusio „Apple“ prekinio ženklo vertė siekia 104,3 mlrd. JAV dol. Lyginant praėjusių metų rezultatą, šių metų „Apple“ prekės ženklo vertė pakilo 20 procentų“, – pažymi „Forbes“.

Antroje sąrašo vietoje – „Apple“ konkurentė „Microsoft“, kurios prekinis ženklas įvertintas 56,7 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (54,9 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (50,7 mlrd. JAV dol.) bei „Google“ (47,3 mlrd. JAV dol.).

Brangiausiai įvertintų prekinių ženklų dešimtuke dominuoja technologijų kompanijos, kurių čia – net šešios.

Steve’as Wozniakas: „Apple“ turėtų bendradarbiauti su „Google“

Steve'as Wozniakas

Kompanijos „Apple“ įkūrėjas Steve’as Wozniakas teigia, jog jei vis dar dirbtų šioje kompanijoje, siektų bendradarbiauti ir dirbti su viena didžiausia „Apple“ konkurente šiandien – interneto paieškos milžine „Google“.

Duodamas interviu BBC, Wozniakas teigė manantis, kad „Apple“ dabar būtų kur kas įtakingesnė, jei turėtų geresnius profesinius santykius su „Google“. Tokiu atveju „Apple“ galėtų ne tik pagerinti virtualų asistentą „Siri“, kuris naudotųsi „Google“ paieškos rezultatais, bet ir sukurtų gerus dėvimus įrenginius – išmanųjį laikrodį ar ar akinius.

„Norėčiau, kad ateityje „Apple“ ir „Google“ taptų partneriais“, – savo viziją atskleidė vienas iš „Apple“ įkūrėjų.

„Google“ vadovas: „Android“ yra kur kas saugiau naudotis nei „iPhone“

„Google“ vadovas Ericas Schmidtas

Kompanijos „Google“ generalinis direktorius Ericas Schmidtas teigia, kad mobilioji platforma „Android“ yra kur kas saugiau naudotis nei išmaniuoju telefonu „iPhone“. Tai didžiausios internetinės paieškos sistemos vadovas atskleidė pirmadienį duoto interviu metu.

E.Schmidtas tai pasakė po to, kai tyrimų agentūros „Gartner“ mobilumo ir komunikacijų padalinio vadovas Davidas Willisas pareiškė, jog „Android“ nėra saugi.

„Jei šioje auditorijoje apklaustumėte daugumą žmonių, jie atsakytų, kad „Android“ nėra jų svarbiausias pasirinkimas. Kai jūs sakote „Android“, žmonės sako: „palaukite minutėlę, juk „Android“ – nesaugu“, – „Google“ vadovui rėžė D.Willisas.

Tačiau E.Schmidtas nepasimetė: „Nesaugu? Tai daug saugiau nei „iPhone“.

„Android“ jau seniai susilaukia kritikos dėl šios platformos saugumo. Pagrindinė to priežastis – mobilioji operacinė sistema yra sudaryta iš daugelio fragmentų, o savo įrenginiams ją pritaikančios technologijų kompanijos dar labiau iškraipo platformos saugumo elementus.
 

„Apple“ – brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

Kompanija „Apple“

Naujausiais „Interbrand“ prekinių ženklų reitingo duomenimis, kompanijos „Apple“ prekinis ženklas yra vertingiausias pasaulyje. „Apple“ prekinis ženklas vertinamas 98,3 milijardais JAV dol., praneša portalas Mashable.com.

JAV technologijų milžinės prekinis ženklas „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą užėmė pirmąją vietą. Iki šiol reitingo viršūnėje karaliavo „Coca-Cola“ prekės ženklas, net trylika metų iš eilės neužleisdamas lyderio pozicijos.

Įdomu tai, kad dar 2011-aisiais „Apple“ prekės ženklas buvo vertas „vos“ 33 mlrd. JAV dol. ir užėmė aštuntą vietą.

Antroje šių metų „Interbrand“ reitingo vietoje yra „Google“, kurios  prekinis ženklas vertas 93,3 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (79,2 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (78,8 mlrd. JAV dol.), „Microsoft“ (59,5 mlrd. JAV dol.). Į dešimtuką brangiausiųjų patenka „General Electric“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Intel“ ir „Toota“ prekiniai ženklai.

Visą šių metų „Interbrand“ prekinių ženklų reitingą galite peržiūrėti čia.

„Apple“ tarybos pirmininkas vadovaus naujai „Google“ kompanijai

Arthuras D. Levinsonas

Korporacija „Google“ trečiadienį pranešė įsigijusi į žmonių sveikatos puoselėjimą orientuotą kompaniją „Calico“. Pagrindinės kompanijos užduotys yra rasti būdų, kaip pažaboti žmonių senėjimą ir sustabdyti plintančias ligas, teigiama oficialiame „Google“ pranešime.

Tačiau įdomu ne vien tai, jog technologijų kompanija veržiasi į sveikatos sritį. „Calico“ vadovu paskirtas ne kas kitas, kaip „Apple“ direktorių tarybos pirmininkas Arthuras D. Levinsonas. Jis bus atsakingas už visas kompanijos operacijas ir privalės atsiskaityti tik pačiam „Google“ vadovui Larry Page‘ui.

Tai, kad A.D.Levinsonas prisijungė prie tokio tipo projekto – nieko stebėtino. Jo darbo aprašymas pasižymi šios srities darbo pozicijomis. Beveik 15 metų Levinsonas dirbo biotechnologijų korporacijoje „Genentech“, o šiuo metu yra sveikatos rūpinimusi užsiimančios kompanijos „Hoffmann–La Roche“ direktorius.