„Apple“ išleido atnaujintus muzikos grotuvus „iPod touch“, „iPod nano“ ir „iPod shuffle“

„iPod touch“

Kompanija „Apple“ trečiadienį išleido atnaujintus muzikos grotuvus „iPod touch“, „iPod nano“ ir „iPod shuffle“. Nors pastarieji du sulaukė tik naujų korpusų spalvų, „iPod touch“ greta to gali pasigirti ir naujomis techninėmis specifikacijomis.

„iPod touch“ nuo šiol vartotojai galės pasirinkti su 16, 32, 64 ar net 128 gigabaitų vidine atmintimi. Šių talpų modeliai atitinkamai Europoje kainuos 229, 279, 339 arba 449 eurus.

Atnaujintas grotuvas taip pat pasižymi 8 megapikselių galine kamera bei 64 bitų „A8“ procesoriumi, kuris pasitarnaus grotuvą naudojant kaip žaidimų konsolę.

Visus tris grotuvus – „iPod touch“, „iPod nano“ ir „iPod shuffle“ – vartotojai gali rinktis iš pilkos, mėlynos, auksinės, rožinės ir sidabrinės spalvų.

Be to, ilgametė „Apple“ vykdoma kovos su AIDS programa leidžia rinktis visus šiuos tris įrenginius ir su raudonos spalvos korpusais.

„iPod nano“

„Apple“ netyčia atskleidė naujas muzikos grotuvų „iPod“ spalvas

„iPod“ spalvos

Antradienį naujai išleistos programos „iTunes“ versijos ir muzikos grotuvų „iPod“ vartotojai išvydo tai, ko negalėjo tikėtis – naujas „iPod“ spalvas.

Tiesa, vartotojai iš pradžių nepamatė visų būsimų „iPod“ spalvų. Prijungus grotuvą „iPod“ prie atnaujintos „iTunes“ programos buvo parodytas įprastas vaizdas su trimis „iPod“ modeliais: „iPod touch“, „iPod nano“ ir „iPod shuffle“.

Tačiau jų korpuso spalvos buvo dar nematytos. Tai mėlyna, auksinė ir ryškiai rožinė. Būtent tokiomis spalvomis buvo papuošti šie grotuvai.

Kiek daugiau panagrinėjus naujausios „iTunes“ versijos failus buvo atrastos ir likusios naujos grotuvų spalvos. Iš jų galima spręsti, kad „Apple“ ketina išleisti visus modelius šešiomis skirtingomis spalvomis. Tai – sidabrinė, pilka, raudona, ryškiai rožinė, ryškiai mėlyna ir švelni auksinė.

Įdomu yra tai, kad atrastose nuotraukose „iPod touch“ grotuve matyti data – antradienis, 14 diena. Tai paskatino gandus, kad „Apple“ atnaujintus muzikos grotuvus gali pristatyti liepos 14 dieną, antradienį.

„iPod“ spalvos

„Apple“ pripažino: muzikos grotuvas „iPod“ jau „miręs“

Muzikos grotuvas „iPod touch“

Ne paslaptis, kad „Apple“ muzikos grotuvo „iPod“ verslas sekasi ne itin gerai, tačiau kompanija ilgą laiką šį įrenginį laikė tarp pačių svarbiausių produktų savo svetainės meniu juostoje.

Tačiau tai pasikeitė pirmadienį, kuomet prasidėjo kasmetinė „Apple“ programuotojų konferencija „WWDC“. Jos metu oficialioje „Apple“ svetainėje esančiame pagrindiniame meniu „iPod“ nuoroda buvo pakeista į tiesiog „Music“.

Žinoma, muzikos grotuvas dar nedingo visiškai. Jį galima rasti nukeliavus į „Apple“ internetinę parduotuvę arba „Music“ puslapio pačioje apačioje.

Tačiau toks meniu pasikeitimas neabejotinai yra svarbus. Pastaruosius kelis ketvirčio rezultatų skelbimuose „Apple“ nutylėjo „iPod“ pardavimų skaičius, įtraukdama juos į bendrą sumą su „Apple TV“ bei „Beats“ gaminiais ir aksesuarais.

Paskutinis kartas, kada „Apple“ skelbė „iPod“ pardavimų statistika, buvo 2014 metų ruduo. Tuomet kompanija pardavė 2,6 milijono „iPod“ grotuvų, kurie atnešė 410 mln. JAV dolerių pajamas.

Šie skaičiai, be abejonės, yra gerokai mažesni už „iPhone“, „iPad“ ir „Mac“ pardavimus, o nuo praėjusių oficialių rezultatų skelbimo jie greičiausiai dar sumažėjo.

Manoma, kad „Apple“ taip ilgai laikė „iPod“ tarp pagrindinių produktų dėl to, kad šis muzikos grotuvas yra svarbus kompanijos istorijai. „iPod“ dominavo pasauliniuose muzikos grotuvų pardavimuose beveik dešimtmetį nuo pat 2001-ų metų.

Kaip pagrindinę „iPod“ populiarumo sumažėjimo priežastį galima įvardinti „iPhone“, kuris vartotojams suteikia tas pačias „iPod“ funkcijas su papildomomis skambinimo ir mobilaus interneto galimybėmis.

Ir nors „Apple“ dar galutinai nenumarina „iPod“ grotuvo, ateis ta diena, kai tai taps neišvengiama.

Naujasis (viršuje) ir senasis meniu
Naujasis (viršuje) ir senasis meniu

„Apple“ pašalino „iPod Classic“ iš savo internetinės parduotuvės

Netrukus po išmaniųjų telefonų „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ bei išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ pristatymo, „Apple“ iš savo internetinės parduotuvės asortimento pašalino muzikos grotuvą „iPod Classic“. 

„iPod Classic“ paskutinį kartą buvo atnaujintas dar 2009-aisiais. Ir nors ilgą laiką pasirodydavo pranešimų apie šio modelio prekybos nutraukimą, „Apple“ vis vien buvo nusprendusi jį palikti prekyboje ir ilgus metus pardavinėti už 249 JAV dol.

Dar šių metų pradžioje „Apple“ vadovas Timas Cookas pripažino, kad muzikos grotuvai „iPod“ praranda populiarumą. Nors 2008 metais „iPod“ populiarumas visame pasaulyje pradėjo kilti kaip ant mielių, šių muzikos grotuvų rinkos dalį netrukus perėmė „iPhone“ ir „iPad“.