Išleistas „iTunes“ atnaujinimas, skirtas ištaisyti „Apple Music“ ir „iTunes Match“ klaidoms

Kompanija „Apple“ pirmadienį išleido programos „iTunes“ atnaujinimą 12.2.1, kuriuo bus ištaisytos su „Apple Music“ ir „iTunes Match“ veikimu atsiradusios klaidos.

Tarp tokių klaidų – neteisingai atpažįstamos dainos, kurios yra perkeliamos iš „iTunes Match“ į „Apple Music“ bei pagerintas visą parą veikiančios radijo stoties „Beats 1“ veikimas.

Atnaujintą programą „iTunes“ galite atsisiųsti iš „Mac App Store“ atnaujinimų skilties arba oficialaus programos atsisiuntimo puslapio.

„Apple“ netyčia atskleidė naujas muzikos grotuvų „iPod“ spalvas

„iPod“ spalvos

Antradienį naujai išleistos programos „iTunes“ versijos ir muzikos grotuvų „iPod“ vartotojai išvydo tai, ko negalėjo tikėtis – naujas „iPod“ spalvas.

Tiesa, vartotojai iš pradžių nepamatė visų būsimų „iPod“ spalvų. Prijungus grotuvą „iPod“ prie atnaujintos „iTunes“ programos buvo parodytas įprastas vaizdas su trimis „iPod“ modeliais: „iPod touch“, „iPod nano“ ir „iPod shuffle“.

Tačiau jų korpuso spalvos buvo dar nematytos. Tai mėlyna, auksinė ir ryškiai rožinė. Būtent tokiomis spalvomis buvo papuošti šie grotuvai.

Kiek daugiau panagrinėjus naujausios „iTunes“ versijos failus buvo atrastos ir likusios naujos grotuvų spalvos. Iš jų galima spręsti, kad „Apple“ ketina išleisti visus modelius šešiomis skirtingomis spalvomis. Tai – sidabrinė, pilka, raudona, ryškiai rožinė, ryškiai mėlyna ir švelni auksinė.

Įdomu yra tai, kad atrastose nuotraukose „iPod touch“ grotuve matyti data – antradienis, 14 diena. Tai paskatino gandus, kad „Apple“ atnaujintus muzikos grotuvus gali pristatyti liepos 14 dieną, antradienį.

„iPod“ spalvos

„Apple Music“: kas tai ir kaip pradėti naudotis?

„Apple Music“

Kompanijai „Apple“ oficialiai išleidus muzikos transliavimo internetu paslaugą „Apple Music“, vartotojams kyla daug klausimų apie paslaugos veikimą ir kaip pradėti ja naudotis.

Pirmiausiai reikėtų paminėti tai, kad norint pradėti naudotis pagrindine „Spotify“ konkurente „Apple Music“, reikia atnaujinti „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ operacinės sistemos versiją į „iOS 8.4“, o „Mac“ ar PC kompiuteriuose turėti ne senesnę kaip „iTunes 12.2“ programos versiją.

Kiek vėliau šiais metais paslauga taps prieinama ir „Apple TV“ bei „Android“ įrenginiams.

„Apple Music“

Tai – daugiafunkcė muzikos transliavimo internetu paslauga, pasižyminti visą parą veikiančia radijo stotimi ir socialine platforma, kurioje muzikos atlikėjai gali tiesiogiai bendrauti su savo gerbėjais, pateikdami jiems išskirtinį turinį.

Paslaugos kaina – 6,99 euro per mėnesį. Būtent tiek kainuoja ir dauguma kitų rinkoje esančių alternatyvų. Be to, „Apple Music“ siūlo vartotojams pirmus tris mėnesius paslaugą išmėginti nemokamai. Ja gali naudotis virš 100 šalių gyventojai, įskaitant ir Lietuvą.

„Apple Music“„Apple Music“

 

Iš esmės „Apple Music“ naudoja tą pačią „iTunes“ parduotuvės duomenų bazę, kurioje yra dešimtys milijonų muzikos kūrinių. Tačiau vietoje to, kad vartotojas mokėtų po 1 eurą ar daugiau už vieną kūrinį, jis visą kolekciją gali pasiekti už mažesnę kainą. Svarbu ir tai, kad paslauga siūlo šeimos planą, kuris suteikia galimybę už 10,99 euro per mėnesį mokestį paslauga naudotis iki 6 asmenų grupei.

„Apple Music“ yra dalis gamyklinės „iOS“ muzikos aplikacijos, todėl norint ja naudotis, reikia į įrenginį įsidiegti naujausią „iOS 8.4“ versiją. Kompiuteriuose „Mac“ ir PC paslauga pasiekiama naujausioje „iTunes“ versijoje, kuri yra nemokama ir kurią galima atsisiųsti iš „Apple“ interneto svetainės.

Kadangi „Apple Music“ yra dalis gamyklinės aplikacijos, manoma, kad dabar „Apple“ vartotojai dažniau rinksis jos siūlomą paslaugą nei tokių konkurentų kaip „Spotify“, „Rdio“ ar „Google Play Music“. „Apple“ trumpai šią paslaugą apibūdina kaip „geriausią būdą mėgautis muzika – viskas vienoje vietoje“.

„Apple Music“ „Apple Music“

 

„Apple Music“ pamatai yra grįsti alternatyvia „Beats Music“ paslauga, kurią praėjusiais metais „Apple“ įsigijo kartu su „Beats Electronics“ už 3 milijardus JAV dol. Iš „Beats Music“ naujoji paslauga perėmė nemažai savybių, pavyzdžiui, tikrų žmonių kuruojamus grojaraščius, o ne sudaromus algoritmų.

Ir nors vartotojas savo įrenginyje nesaugo visos „Apple Music“ kolekcijos, paslauga leidžia neribotai transliuoti muzikos kūrinius per „Wi-Fi“ ar mobilųjį ryšį su galimybe atsisiųsti juos ar grojaraščius į įrenginio atmintį klausymuisi be interneto prieigos.

Kaip ir „iTunes Match“, „Apple Music“ gali skenuoti visą vartotojo turimą muzikos kolekciją ir įkelti visus muzikos kūrinius, kurių nėra naujoje paslaugoje, taip juos padarant prieinamus visuose įrenginiuose su ta pačia „iCloud“ paskyra. Ir nors „iTunes Match“ ir toliau išliks galima ir kaip atskira paslauga, „Apple Music“ vartotojams nereikės mokėti už abi paslaugas.

„Apple Music“ „Apple Music“

Kadangi „Apple“ turi galiojančias sutartis su tokiais muzikos rinkos milžinais kaip „Universal Music Group“, „Sony Music Entertainment“ ir „Warner Music Group“ bei neseniai pasiekė susitarimą daugiau kaip 20 tūkst. nepriklausomų muzikos įrašų bendrovių, „Apple Music“ vartotojams dabar gali pasiūlyti maždaug apie 37 milijonus muzikos įrašų. Palyginimui, rinkos lyderis „Spotify“ dabar turi prieinamų apie 30 mln. muzikos kūrinių.

Kaip naudotis?

  • Atnaujinkite savo „iPhone“, „iPad“ ar „iPod touch“ programinės įrangos versiją į „iOS 8.4“. Tai galima padaryti per įrenginio nustatymus: Settings > General > Software Update.
  • Po atnaujinimo, atidarykite naująją muzikos aplikacija ir spauskite „Start 3 Month Free Trial“ mygtuką.
  • Pasirinkite jums labiausiai tinkantį „Apple Music“ planą: individualų už 6,99 euro arba šeimos už 10,99 euro.
  • „Apple“ patikrins, ar jūsų mokėjimo informacija yra atnaujinta ir paprašys patvirtinti „Apple Music“ prenumeratą.
  • Pagrindinėje „Apple Music“ paslaugos skiltyje „For You“ pasirinkite jums patinkančius muzikos žanrus, spausdami ant jų vieną (patinka) arba du (labai patinka) kartus.
  • Sekančiame žingsnyje pasirinkite jūsų mėgstamų žanrų mėgiamus muzikos atlikėjus.
  • „Apple Music“ sugeneruos kuruojamus grojaraščius ir muzikos rekomendacijas, paremtas pagal jūsų asmeninį muzikos skonį.

 

Patarimas: jei nenorite, kad „Apple“ automatiškai nuskaičiuotų „Apple Music“ prenumeratos mokestį pasibaigus nemokamam bandomajam laikotarpiui, atlikite šiuos veiksmus. Eikite į savo „Apple ID“ nustatymus (Settings > iTunes & App Store > Apple ID: … > View Apple ID > Subscriptions – Manage) ir išjunkite „Auto Renewal“ funkciją.

„Beats 1“

Viena iš „Apple Music“ sudedamųjų dalių yra visą parą veikianti radijo stotis „Beats 1“, kuri yra pasiekiama vartotojams visame pasaulyje ir kuriai vadovauja žinomi radijo didžėjai Zane’as Lowe’as, Ebro Dardenas ir Julie Adenuga, atitinkamai vadovaujantys Los Andželo, Niujorko ir Londono radijo stotims.

Kaip skelbia „Apple“, radijo turinys pasižymės ne tik naujausia ir geriausia muzika iš viso pasaulio, bet ir išskirtiniais kviestinių svečių interviu. „Beats 1“ yra transliuojama daugiau kaip 100 šalių, o jos klausymasis nereikalauja „Apple Music“ prenumeratos – tai galima daryti nemokamai. Tiesa, tokiu atveju bus girdimos reklamos.

„Beats 1“ „Beats 1“

 

 

 

 

 

 

 

 

Paaiškėjo, kiek „Apple“ mokės už kiekvieną „Apple Music“ bandomuoju metu leidžiamą kūrinį

„Apple Music“

Paaiškėjo, kiek kompanija „Apple“ mokės įrašų kompanijoms už muzikos transliavimo internetu paslaugos „Apple Music“ bandomuoju laikotarpiu leidžiamus kūrinius. Tai – 0,2 JAV dolerio cento.

Toks įkainis yra gana panašus į tai, ką siūlo didžiausias „Apple Music“ konkurentas „Spotify“ savo bandomuoju laikotarpiu.

Ir nors „Apple“ vis dar tariasi su muzikos leidėjais dėl „Apple Music“ sutarties sąlygų, „Billboard“ skelbia, kad kompanija už teisę į kiekvieną kūrinį leidėjams mokės papildomus 0,047 JAV dol. centus, todėl iš viso išmoka už kiekvieną vartotojo perklausytą dainą sieks 0,247 JAV dol. centus.

Tai reiškia, kad norint muzikos leidėjams nuo vieno kūrinio uždirbti bent 1 JAV dolerį, jį vartotojai turės perklausyti bent 404 kartus.

„Apple“ iš pradžių nenorėjo įrašų kompanijoms ir leidėjams mokėti už bandomuoju paslaugos laikotarpiu perklausytas dainas, tačiau po viešo dainininkės Taylor Swift laiško ir iškilusių sunkumų susitariant su jais pakeitė savo nuomonę.

Be to, trečiadienį „Apple“ pavyko pasirašyti susitarimą su kompanijomis „Beggars Group“ ir „Merlin Network“, po kurių sparnu yra prisiglaudę virš 20 tūkst. muzikos leidyklų.

„Apple“ nutarė mokėti muzikos atlikėjams „Apple Music“ bandomuoju laikotarpiu

„Apple Music“

Kompanija „Apple“ nutarė pakeisti muzikos transliavimo internetu paslaugos „Apple Music“ taisykles, pagal kurias muzikos atlikėjai nebūtų gavę jokio užmokesčio už jų transliuojamas dainas paslaugos bandomuoju laikotarpiu.

Šis sprendimas buvo priimtas netrukus po to, kai populiari atlikėja Taylor Swift paviešino atvirą laišką „Apple“, kuriuo sukritikavo kompanijos planus.

„Esu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple Music“ siūlys trijų mėnesių nemokamą bandomąjį laikotarpį visiems, kurie pradės naudotis paslauga. Tačiau nesu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple Music“ nemokės kompozitoriams, prodiuseriams ir atlikėjams už šiuos tris mėnesius“, – rašė T. Swift.

Tačiau „Apple“ pakeitė šiuos planus. Apie juos pirmasis pranešė vienas kompanijos viceprezidentų Eddy Cue, savo „Twitter“ paskyroje paskelbęs, jog „Apple“ visada sieks užtikrinti, kad atlikėjams būtų mokama.

Be to, jau anksčiau skelbta, kad „Apple“ muzikos kūrėjams mokės didesnę iš „Apple Music“ gautų pajamų dalį nei rinkos vidurkis.

Dainininkė Taylor Swift sukritikavo „Apple Music“ bandomąjį laikotarpį

Taylor Swift

Populiari muzikos atlikėja Taylor Swift paviešino atvirą laišką kompanijai „Apple“, kuriuo paaiškina, kodėl ji neketina savo naujausio albumo „1989“ leisti naudoti jau už savaitės pasirodysiančioje muzikos transliavimo internetu paslaugoje „Apple Music“.

Atlikėja, kaip ir daugelis kitų muzikos kūrėjų, yra šokiruota ir nusivylusi „Apple“ siekiu priversti muzikos atlikėjus sutikti su „Apple Music“ bandomojo laikotarpio sąlygomis.

„Esu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple Music“ siūlys trijų mėnesių nemokamą bandomąjį laikotarpį visiems, kurie pradės naudotis paslauga. Tačiau nesu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple Music“ nemokės kompozitoriams, prodiuseriams ir atlikėjams už šiuos tris mėnesius“, – rašo T. Swift.

Anot atlikėjos, jai pačiai pinigų nereikia, tačiau ji stovi už visas mažas muzikos grupes ir atlikėjus, kuriems bet kokios pajamos yra išsilaikymo priežastis. Ji teigia, kad jos draugai atlikėjai jaučiasi panašiai, tačiau bijo pasisakyti prieš „Apple“.

iTouch.lt jau rašė, kad muzikos leidėjai yra nepatenkinti, jog per „Apple Music“ bandomąjį laikotarpį už jų sugrotus kūrinius negaus pinigų.

„Apple Music“ oficialiai pasirodys birželio 30 dieną, nepriklausomai nuo to, ar su dalimi leidėjų pavyks susitarti.

Muzikos leidėjai nepatenkinti, kad per „Apple Music“ bandomąjį laikotarpį negaus pinigų

„Apple Music“

Nepriklausomi muzikos leidėjai Didžiojoje Britanijoje yra nepatenkinti, kad „Apple“ bando juos priversti sutikti su muzikos transliavimo internetu paslaugos „Apple Music“ trijų mėnesių bandomuoju laikotarpiu, per kurį jie negautų jokių pinigų už transliuojamus muzikos kūrinius, skelbia „The Telegraph“.

Muzikos leidėjų ir kūrėjų interesus atstovaujančios „UK Music“ valdybos pirmininkas Andy Heath’as teigia, kad nesutarimas kilo tarp „Apple“ ir rimtų britų muzikos leidyklų, pavyzdžiui, „XL Recordings“, kurie atstovauja populiarią atlikėją Adelę, bei grupę „Arctic Monkeys“ atstovaujančius „Domino“.

Jo žiniomis, nei viena nepriklausoma britų muzikos leidykla dar nėra sutikusi su tokiomis „Apple“ sąlygomis, kai už vartotojams suteiktą trijų mėnesių bandomąjį paslaugos laikotarpį jie negautų pinigų už jų transliuotus muzikos kūrinius to periodo metu.

Pagrindinis leidyklų argumentas prieš JAV technologijų milžinę yra tas, kad leidykloms sutikus su tokiomis sąlygomis išsilaikyti būtų labai sunku, o ypač – mažoms leidykloms.

„Apple“ iš savo pusės muzikos leidėjams tarptautiniu mastu siūlys didesnę nei rinkos vidurkį 73 procentų pajamų, gautų iš muzikos transliavimo, dalį. Tiesa, šios išmokos bus mokamos tik pasibaigus trijų mėnesių bandomajam laikotarpiui, kai vartotojas sutiks mokėti už paslaugą.

Palyginimui, pagrindinė „Apple Music“ konkurentė „Spotify“ muzikos leidėjams moka 70 proc. savo iš muzikos transliavimo gaunamų pajamų dalį.

„Apple Music“ oficialiai pasirodys birželio 30 dieną, nepriklausomai nuo to, ar su dalimi leidėjų pavyks susitarti.