„Apple Watch“ palaikymo puslapyje – slaptas „Apple“ juokelis

watch-friends-watchos2

Jeigu ketinate „Apple Watch“ palaikymo puslapyje rasti naudojimo instrukcijų, galite aptikti ir vadinamųjų „interneto trolių“ požymių. Būtent čia „Apple“ bando parodyti savo humoro jausmą, kuris, beje, visada pasižymėjo skoningumu. 

„Apple“ palaikymo puslapyje esančiame straipsnyje apie naudojimąsi „Apple Watch“ ekranu yra instrukcija ir kaip prie draugų sąrašo pridėti norimą kontaktą. Šalia instrukcijos yra pateiktas „Apple Watch“ paveikslėlis, kuriame vaizduojamas draugų sąrašas su jų vardų inicialais.

Tačiau įdėmiau įsižiūrėjus galima pamatyti, kad šie inicialai sudėti ne šiaip sau atsitiktine tvarka, o būtent taip, kad atitiktų praeityje populiarios, o šiandien nemažai kam šypseną veide dėl savo muzikinio vaizdo klipo keliančios dainos priedainio žodžius.

„NE VE RG ON NA GI VE YU UP“, – skelbia „Apple“, naudodamasi Ricko Astley 1987 metais pirmą kartą atliktos dainos žodžiais.

Tiesa, tai ne pirmas kartas, kai „Apple“ pasinaudoja šia daina. Vasarą vykusios konferencijos WWDC 2015 metu „Apple“ programinės įrangos vadovas Craigas Federighis panaudojo šios dainos ištrauką pristatydamas vieną operacinės sistemos „OS X El Capitan“ funkcijų.

Kviečiame pasiklausyti dainos.

Liepos pabaigoje „Apple Watch“ atkeliauja į Rusiją

applewatch

Kompanija „Apple“ liepos 31 dieną Rusijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Turkijoje ruošiasi pradėti oficialią prekybą išmaniuoju laikrodžiu „Apple Watch“.

Kaimyninėje Rusijoje paprasčiausias „Apple Watch Sport“ modelis kainuos nuo 23,9 tūkst. rublių (388 eurai). Brangesnis „Apple Watch“ modelis kainuos nuo 37,9 tūkst rublių (614 eurų), o brangiausias paauksuotas „Apple Watch Edition“ – nuo 660 tūkst. rublių (10678 eurai).

Įdomiausia yra tai, kad Rusija yra bene pirmoji šalis, kurioje „Apple“ pradeda prekybą savo išmaniuoju laikrodžiu, tačiau joje nėra nei vienos oficialios „Apple“ parduotuvės – tik įgaliotų pardavėjų.

Tai gali reikšti, jog „Apple“ pradeda tiekimą į šalis, kuriose teturi distribucijos atstovą, todėl visai realu jau rudens pradžioje laikrodį oficialiai išvysti ir Lietuvoje.

„Apple Watch“ jau valdo apie 75 procentus išmaniųjų laikrodžių rinkos

Apple Watch

Išmaniųjų laikrodžių pardavimai per pastaruosius metus išaugo net 457 procentais, o iki metų galo net 75 proc. šių pardavimų bus susišlavęs „Apple“ išmanusis laikrodis „Apple Watch“, skelbia „Strategy Analytics“.

Anot tyrimų bendrovės, išmaniųjų laikrodžių pardavimai šį ketvirtį turėtų pasiekti 5 milijonų ribą, iš kurių net trys ketvirtadaliai priklausys „Apple“.

Antroje vietoje pagal pardavimus rikiuojasi „Samsung“ – didžiausia „Apple“ konkurentė, kuri gali pasigirti 0,4 mln. savo išmaniųjų laikrodžių pardavimais. Tuo tarpu „Apple“ šio ketvirčio pabaigoje bus pardavusi 4 mln. laikrodžių.

Ir nors „Apple“ su „Samsung“ kartu globaliai parduoda 8 iš 10 parduodamų išmaniųjų laikrodžių, Pietų Korėjos kompanijai, regis, ne taip gerai sekasi. Žinoma, „Apple“ ne vienintelė konkurentė. Statistika rodo, kad 17 proc. išmaniųjų laikrodžių rinkos užima kiti gamintojai, pavyzdžiui, „LG“.

„Apple Watch“ pardavimai nuo išleidimo krito 90 procentų

„Apple Watch“

Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.

Per pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai pardavė po 200 tūkst. laikrodžio vienetų.

Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Toks rodiklis yra net 90 procentų mažesnis už tą, kuris buvo pirmąją išmaniojo laikrodžio prekybos savaitę.

„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota vos 2 tūkst. vienetų.

Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.

„Apple“ programuotojams išleido antras bandomąsias „OS X El Capitan“, „iOS 9“ ir „watchOS 2.0“ versijas

„iOS 9“

Kompanija „Apple“ antradienį išleido naujas bandomąsias operacinių sistemų „OS X El Capitan“, „iOS 9“ bei „WatchOS 2.0“ versijas, skirtas kompanijos patvirtintiems programuotojams.

Antroji „iOS 9“ versija sulaukė klaidų, atrastų pirmoje versijoje, ištaisymo, tai: „AirPlay“ prisijungimo pagerinimas, „Family Sharing“ slaptažodžio keitimo galimybės pataisymas „iCloud“ nustatymuose, atkūrimo iš atsarginės kopijos pagreitinimas, pašto aplikacijos pataisymas nuo automatinio išsijungimo spausdinant dokumentą ir kt.

Kol kas nėra atrasta, kokios naujovės ir pataisymai pasiekė antrąją „OS X El Capitan“ versiją, tačiau galima spėti, jog „Apple“ labai orientuojasi į, kaip skelbia, 40 procentų greičiau veikiančią operacinę sistemą, todėl tikėtina, kad atnaujinimai labiausiai susiję su sistemos sparta.

O štai „watchOS 2.0“ sulaukė programuotojams gerų atnaujinimų. Tai – galimybė pilnavertiškai paleisti trečių šalių aplikacijas bei prieiga prie „Apple Watch“ sensorių, pavyzdžiui, „Taptic Engine“, širdies ritmo matuoklio, mikrofono bei akselerometro.

Visos bandomosios versijos jau yra prieinamos programuotojams ir gali būti atsisiųstos iš oficialaus „Apple“ programuotojų puslapio.

Dizaineris Tomas Fordas pavertė „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu

„Apple Watch“

Garsus amerikiečių drabužių dizaineris Tomas Fordas sukūrė aksesuarą, kuris paverčia išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu.

Aksesuaras pirmą kartą buvo pastebėtas kaip dalis Tomo Fordo kitų metų pavasario kolekcijos dalis. Vietoje „Apple“ laikrodžio dėvėjimo ant rankos, dizaineris jį grandinėle prisegė prie švarko liemenės.

Dizaineris nusprendė prikabinti „Apple Watch“ prie grandinėlės tiesiog kabliuku ir panardinti jį į specialią liemenės kišenėlę.

Kviečiame pasižiūrėti Tomo Fordo kišeninio „Apple Watch“ sprendimą.

„Apple Watch“

Beveik 60 eurų kainuojančios „Apple Watch Sport“ apyrankės savikaina – vos 2 eurai

„Apple Watch Sport“ apyrankės

Išmaniojo laikrodžio „Apple Watch Sport“ silikoninės apyrankės savikaina nesiekia nė 2 eurų, skelbia technologijų tyrimų įmonė „IHS“.

Anot jos, nei dviejų eurų sumos nesiekia 38 milimetrų dydžio sportinio „Apple Watch“ modelio gamyba. Apyrankė Europos gyventojams oficialiai parduodama už 59 eurus.

„Į prognozuojamą kainą neįeina išlaidos pakavimui ir transportavimui“, – teigia „IHS“ analitikas Kevinas Kelleris.

Šis atvejis yra palyginamas su populiariu rinkoje skustuvo ir skutimosi peiliukų modeliu, kuomet produktas yra parduodamas už kuklesnę kainą, o kur kas didesnis pelnas gaunamas iš aksesuarų pardavimų.