Penktadienį kompanija „Apple“ pradėjo vykdyti išmaniųjų laikrodžių „Apple Watch“ išankstines rezervacijas. Jų metu, vos per 24 valandas laikrodžių buvo užsakyta arti milijono – būtent tiek jų rezervavo vien JAV gyvenantys gerbėjai.
Tiesa, šie skaičiai turėjo gerokai nuliūdinti kiek anksčiau į išmaniųjų laikrodžių rinką įžengusius „Apple“ konkurentus. Vienas didžiausias iš jų – interneto paieškos milžinė „Google“.
Būtent pastarosios vystoma „Android“ platforma prieš kurį laiką buvo perkelta į laikrodžius. Tačiau per visus 2014-us metus vadinamųjų „Android Wear“ laikrodžių buvo parduota „vos“ 720 tūkst. vienetų (bendrovės „Canalys“ duomenimis).
Ir nors oficiali prekyba „Apple Watch“ laikrodžiais dar neprasidėjo (pradžia numatoma balandžio 24 dieną), pakako vos vienos dienos įsitikinti, kad „Apple“ ir vėl naujai besikuriančiai išmaniųjų laikrodžių rinkai parodė, kokio produkto nori vartotojai.