Patentų teismas: „Samsung“ norėjo, kad su „Apple“ kovotų „Google“

„Samsung“

Šiuo metu vykstančio patentų teismo tarp dviejų bene didžiausių technologijų kompanijų – „Apple“ ir „Samsung“ – metu atskleidžiama vis daugiau intriguojančios ir slaptos informacijos. Naujausioji skelbia apie tai, kaip „Samsung“ siekė priversti „Google“ vykdyti reklaminę kampaniją, nukreiptą prieš „Apple“, rašo tinklaraštis 9to5Mac.com.

Paviešintuose slaptuose susirašinėjimuose elektroniniu paštu matoma, kaip „Samsung Telecommunications America“ vadovas Dale’as Sohnas prašo savo viršininko, „Samsung“ marketingo vadovo:

„Kaip pats minėjote anksčiau, mūsų marketingui nepavyks kovoti su „Apple“ tiesiogiai. […] Ar galime paprašyti „Google“, kad jie išleistų reklaminę kampaniją prieš „Apple“, skelbiančią, jog sekantį ketvirtį pasirodys kur kas geresni „Android“ įrenginiai?“

Likus trims mėnesiams iki „iPhone 5“ pasirodymo, Sohnas šį išmanųjį telefoną įvardino kaip „cunamį“.

„Kaip jau žinote, kai pasirodys „iPhone 5“, kils tikras cunamis. Tai turėtų nutikti rugsėjį ar spalį, – savo laiške 2012 metų birželio 5 dieną įspėjo Sohnas. – Vadovo paliepimu, mes turime paruošti atsarginį planą šiam cunamiui neutralizuoti“, – pridūrė jis, rašydamas „Samsung“ mobiliųjų įrenginių padalinio vadovui JK Shinui.

Tačiau, „Google“, atrodo, nesusidomėjo arba apskritai negavo tokio „Samsung“ prašymo. Savo ruožtu Pietų Korėjos kompanija nusprendė savarankiškai kovoti su „Apple“ ir yra išleidusi reklamos kampaniją „The Next Big Thing“, kuri yra tiesiogiai nukreipta į „Apple“ vartotojus.