Naujausia „Amazon Kindle Fire“ reklama nukreipta prieš „iPad Air“

Kadras iš reklamos

Prie „Microsoft“ ir „Nokia“ prisideda ir elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, išleidusi naują elektroninės knygų skaityklės „Kindle Fire“ reklamą, kurioje dėmesio sulaukia ne tik planšetinis kompiuteris „iPad Air“, bet ir „Apple“ vyriausiasis dizaineris Johnas Ive‘as.

Reklamoje atskleidžiama, kad „Kindle Fire“ turi ekraną nei „iPad Air“, yra 20 procentų lengvesnė ir kainuoja 120 JAV dol. mažiau.

Reklamos metu skamba dviejų skirtingų vyrų balsai: „Kindle Fire“ pristatinėja amerikietiško akcento balsas, o „iPad Air“ – britiško. Vyriausiasis „Apple“ dizaineris J.Ive‘as yra britas ir kalba itin panašiai, todėl internautai juokauja, kad būtent jį „Amazon“ siekė pamėgdžioti.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.