„Apple“ kuria savo reklamos agentūrą

„Apple“

„Apple“ įnirtingai kuria vidinę kompanijos reklamos agentūrą, kurioje dirbtų per tūkstantis darbuotojų, praneša „AdAge“.

Teigiama, kad dabartinė „Apple“ reklamų ir įvaizdžio kūrėja agentūra „TBWA/Media Arts Lab“ yra nuvylusi aukščiausius kompanijos vadovus. Esą pastaruoju metu „Apple“ reklamų idėjas renkasi iš savo pačios sugalvotų, o ne agentūros siūlomų.

Sulaukusi kritikos dėl mažėjančių inovacijų technologijų srityje, „Apple“, manoma, siekia perimti kompanijos marketingą į savo rankas. Būtent todėl būtų kuriama vidinė agentūra, atsakinga už ateities reklamas.

Apie galimą „Apple“ reklamos agentūros kūrimą yra skelbę ir „Bloomberg“.

Pamatykite, kaip 18 tūkst. kilogramų jėga sutraiško „iPhone 5S“

18 tūkst. kilogramų jėga sutraiško „iPhone 5S“

Aliuminio korpusą ir „Gorilla Glass“ ekraną turintis „iPhone 5S“ yra vienas tvirčiausių telefonų rinkoje, kokį tik galite įsigyti šiandien. Net ir numetus įrenginį į nemažo aukščio, galite būti užtikrinti, kad telefonas greičiausiai liks vientiso korpuso, t.y. nepabirs į atskiras dalis.

Tačiau net ir „Apple“ dizaino genijaus Jony Ive’o suprojektuotas „iPhone 5S“ aliuminio korpusas negali atlaikyti 18,1 tūkst. kilogramų spaudimo.

Tai išsiaiškino kompanija „OnePlus“, kuri, reklamuodama savo sukurtą išmanųjį telefoną „OnePlus One“ su „Android“ operacine sistema, nusprendė išbandyti konkurentų įrenginius. Teigdami, kad prieš įsigyjant „OnePlus One“ reikia sunaikinti savo senąjį telefoną, kompanija įspraudė naujausią „iPhone“ modelį į spaustuvus.

Visa tai buvo nufilmuota bei patalpinta „Youtube“. Kviečiame pasižiūrėti vaizdo įrašą.

[youtube id=“L3tVJeEWkbQ“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

Naujausią „Apple“ vaizdo įrašą įgarsino pats Timas Cookas

Saulės energijos panaudojimas „Apple“ gamyklose / Youtube.com stopkadras
Saulės energijos panaudojimas „Apple“ gamyklose / Youtube.com stopkadras

„Apple“ paviešino naują vaizdo įrašą, kuriame pasakoja apie tai, kaip kompanija siekia sumažinti jos poveikį aplinkai „palikti pasaulį geresnį, nei jį radome“.

Įdomu yra tai, kad šį vaizdo įrašą įgarsino pats „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas, kuris vos įrašo metu pasakojo apie savo vadovaujamos kompanijos gerus planus.

„Apple“ mes stengiamės sumažinti mūsų įtaką klimato atšilimui, rasti būdų naudoti ekologiškesnes žaliavas produktų gamybai ir išsaugoti atsargas ateities kartoms. Šis įrašas buvo nufilmuotas „Apple“ gamyklose. Ir dar labiau, nei bet kada anksčiau, mes stengsimės palikti pasaulį geresnį, nei jį radome“, – teigia „Apple“.

„Apple“ pastaruoju metu ypač suaktyvino savo ekologiškos veiklos kampaniją. Tačiau, kompanija yra paskelbta ir kaip viena gamtai draugiškiausių kompanijų pasaulyje.

Kviečiame pasižiūrėti vaizdo įrašą.

[youtube id=“EdeVaT-zZt4″ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

„Apple“ atsakas „Samsung“: kopijuojate tai, kas geriausia

„Apple“ atsakas „Samsung“: kopijuojate tai, kas geriausia

Minėdama Žemės dieną, „Apple“ keliuose Didžiosios Britanijos dienraščiuose išplatino reklamą, kuria netiesiogiai bando atsakyti didžiausiai savo konkurentei „Samsung“, skelbia „CNET“.

Reklamoje skelbiama: „Yra keletas idėjų, kurias norėtume, kad kopijuotų kiekviena kompanija“. Šia reklama „Apple“ bando perteikti kompanijos planus, pagal kuriuos jau dabar daugelyje „Apple“ produktų gamybos linijų yra naudojamos tik gamtai draugiškos ir nepavojingos medžiagos.

„Žinoma, mes žinome, jog galime tai tęsti daug geriau. Turime keletą ambicingų planų, kaip sumažinti mūsų poveikį klimato atšilimui, gaminant mūsų produktus iš nekenksmingų medžiagų ir tausojant ribotus mūsų planetos resursus“, – rašoma laikraščio reklamoje.

Šiuo metu vykstančiame antrame teismų procese dėl patentų pažeidimų „Apple“ kaltina „Samsung“ pažeidus kelis pagrindinius jos patentus ir nukopijavus kelias pagrindines „iOS“ įrenginių funkcijas.

„Samsung“ išleido tris naujas prieš „iPad“ nukreiptas reklamas (video)

„iPad Air“ ekranas

„Samsung“ antradienį savo „YouTube“ paskyroje paviešino tris naujas reklamas, kurios nukreiptos prieš planšetinį kompiuterį „iPad“, rašo „iClarified“.

Visose trijose reklamose vaizduojama po vieną „iPad“ ir „Galaxy Pro“ planšečių naudotoją. Pirmoje reklamoje „Samsung“ siekia parodyti, kaip patogu „Galaxy Pro“ planšetiniame kompiuteryje naudotis kelių vartotojų funkcija. „iPad“, deja, šios galimybės neturi.

Antroje reklamoje sumenkinamas „iPad“ esantis „Retina“ ekranas. Atskleidžiama, kad „Galaxy Pro“ turi daugiau pikselių už konkurento įrenginį.

Trečioje reklamoje pasišaipoma iš „iPad“ nesugebėjimo vienu metu turėti atvertus kelis aplikacijų langus. „Galaxy Pro“ ir vėl sugeba tai padaryti.

Kviečiame pasižiūrėti visas tris reklamas ir išsakyti savo nuomonę komentaruose.

[youtube id=“L0bwRRxfuIk“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

[youtube id=“mdoctWh7X_0″ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

[youtube id=“PMy5E32ALoA“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

„Samsung“ naujausiose reklamose išsityčiojo iš „iPhone 5S“ ir „iPad Air“

Išmanieji telefonai

Pietų Korėjos technologijų kompanija „Samsung“ po neilgos pertraukos ir vėl išleido keletą prieš „Apple“ produktus nukreiptų reklamų. Šįkart „Samsung“ nusitaikė į išmanųjį telefoną „iPhone 5S“ ir planšetinį kompiuterį „iPad Air“.

Trečiadienį paviešintose reklamose „Samsung“ lygina savo produktus su „Apple“ mobiliaisiais įrenginiais. Ir, žinoma, nesunku atspėti, kurio gamintojo produktai atrodo geriau.

Pirmoje reklamoje „Samsung“ rodo „iPad Air“ ir prieš jį paguldytą pieštuką. Taip pabrėžiamas „Apple“ planšetės plonumas. Tačiau už „iPad Air“ esantis 10 colių įstrižainės ekraną turintis „Galaxy Tab Pro“ yra dar plonesnis, o svarbiausia – pasižymi daugiaprogramiu režimu, t.y. vienu metu leidžia atidaryti kelias aplikacijas. Tuo, deja, „iPad Air“ pasigirti negali.

Antroje reklamoje lyginami išmanieji telefonai „iPhone 5S“ ir „Galaxy Note 3“. „Samsung“ išmanusis telefonas, priešingai nei konkurentės, turi pilną aukštos raiškos ekraną, leidžiantį grožėtis „HD“ vaizdo įrašais.

Kviečiame pasižiūrėti abi reklamas.

Naujausia „Nokia“ reklama: „iPad“ privers jus ignoruoti jūsų šunį

„Nokia 2520“

Telekomunikacijų bendrovė „Nokia“ paviešino naują planšetinio kompiuterio „Lumia 2520“ reklamą, kurioje pabrėžia įrenginio privalumus prieš rinkos lyderį „iPad“.

Reklama bandoma atskleisti, kaip „Nokia“ planšete yra patogiau naudotis saulėtą dieną. Teigiama, kad „Lumia 2520“ neatspindi šviesos, todėl ja galima naudotis net ir prieš saulę. Deja, reklamoje „iPad“ to nesugeba.

Tokį savo sukurtos planšetės privalumą „Nokia“ sugebėjo atskleisti labai žaismingai. Animuotoje reklamoje vaizduojama, kaip „iPad“ vartotojai ignoruoja su jais norintį žaisti šunį, nes ieško pavėsio, kad galėtų pasinaudoti įrenginiu – prieš saulę sunku įžiūrėti vaizdą.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą. Pasidalinkite savo nuomone komentaruose – ar tikrai „Nokia“ planšetė pranašesnė už „iPad“?