„Apple“ kuria savo reklamos agentūrą

„Apple“

„Apple“ įnirtingai kuria vidinę kompanijos reklamos agentūrą, kurioje dirbtų per tūkstantis darbuotojų, praneša „AdAge“.

Teigiama, kad dabartinė „Apple“ reklamų ir įvaizdžio kūrėja agentūra „TBWA/Media Arts Lab“ yra nuvylusi aukščiausius kompanijos vadovus. Esą pastaruoju metu „Apple“ reklamų idėjas renkasi iš savo pačios sugalvotų, o ne agentūros siūlomų.

Sulaukusi kritikos dėl mažėjančių inovacijų technologijų srityje, „Apple“, manoma, siekia perimti kompanijos marketingą į savo rankas. Būtent todėl būtų kuriama vidinė agentūra, atsakinga už ateities reklamas.

Apie galimą „Apple“ reklamos agentūros kūrimą yra skelbę ir „Bloomberg“.

„New York Times“ žurnalo vyriausiasis dizaineris dirbs „Apple“

Aremas Duplessis

Ilgametis žurnalo „New York Times“ dizaino skyriaus direktorius Aremas Duplessis keičia darbą – iš žiniasklaidos keliasi į technologijų kompaniją „Apple“, skelbia „Mediabistro“.

Žymiuosius „New York Times“ žurnalo viršelius ir jo dizainą kūręs dizaineris prisijungs prie „Apple“ marketingo komandos ir padės formuoti kompanijos įvaizdį.

„Žurnale „New York Times“ dirbau beveik dešimt metų. Dirbau su keliais protingiausiais žmonėmis pasaulyje ir tai buvo labai brangi mano gyvenimo patirtis. Turint tai omenyje, atėjo metas naujiems iššūkiems“, – leidiniui teigė A.Duplessis.

„New York Times“ žurnalas yra sekmadieninis priedas prie laikraščio „New York Times“. Jame pateikiami įdomūs straipsniai, išskirtinės fotografijos bei žymus sekmadieninis kryžiažodis.

„Apple“ marketingo komanda, kuri yra sudaryta iš agentūros „TBWA/Media Arts Lab“ ir pačios „Apple“ darbuotojų, neseniai prarado svarbų narį – Scottą Trattnerį, kuris perėjo į kompaniją „Facebook“.