„Apple“ būdas reklamuoti „3D Touch“ – ant lietimui jautraus stalo

Kompanija „Apple“ pirkėjus su nauja išmaniojo telefono „iPhone 6S“ funkcija „3D Touch“ bando supažindinti naudodami didžiulius stalus, kurie reaguoja į prisilietimus.

Kol kas tik dvejose „Apple“ parduotuvėse Jungtinėse Amerikos Valstijose naudojami tokio tipo stalai traukia lankytojus kaip magnetas.

giphy

Ant stalų yra išdėlioti rugsėjį pristatyti telefonai „iPhone 6S“, kuriuos prilietus suaktyvinamos virtualios žuvys. Jas spaudinėjant, stalas atkuria vandens paviršiaus efektą.

Funkcija „3D Touch“ nustato, kaip stipriai „iPhone 6S“ ar „iPhone 6S Plus“ naudotojas spaudžia ekrano paviršių, suteikdamas papildomas funkcijas atsižvelgiant į spaudimo stiprumą.

Kadangi ši funkcija yra sunkiai pastebima ir atrandama naujiems vartotojams, „Apple“ tokiu būdu bando ją reklamuoti. Neseniai „Apple“ išleido ir reklamą, skirtą supažindinti su „3D Touch“.

„Apple“ parduotuvės darbuotojas nugvelbė „iTunes“ dovanų kortelių už beveik 1 milijoną JAV dol.

Kompanijos „Apple“ vidinio tyrimo metu nustatyta, kad vienas Niurjoke esančios technologijų milžinės parduotuvės darbuotojas pasisavino elektroninės parduotuvės „iTunes“ dovanų kortelių už 997 tūkstančius JAV dolerių.

Teigiama, kad darbuotojas pardavinėjo korteles už gerokai mažesnę nei jų tikroji vertė, o dažniausiai pardavimo kaina siekė vos 10 proc. tikrosios kortelių vertės. Tai reiškia, kad už beveik milijono vertės dovanų korteles nusikaltėlis susižėrė vos 100 tūkst. JAV dol. pelno.

O juokingiausia yra tai, kad pasipelnyti nutarusio darbuotojo vardas ir pavardė yra Rubenas Profitas. Būtent pastaroji iš anglų kalbos išvertus reiškia pelną (angl. – profit). Anot „NBC“, Profitas „Apple“ dirbo nuo 2013 metų gruodžio mėnesio.

Jei kaltė bus įrodyta, darbuotojui gresia kalėjimas iki 15 metų. Tad iki „iPhone 14“ debiuto išeiti jis tikrai turėtų suspėti.

Kaip robotas be rankų gali nusipirkti „iPhone 6S“?

lucy

Ką daryti, kai norisi įsigyti „iPhone 6S“ vienam pirmųjų, tačiau dėl darbo negali stovėti eilėse ištisas dienas? Vienos Sidnėjuje įsikūrusios reklamos agentūros darbuotoja Lucy Kelly šią dilemą išsprendė į eilę laukiančiųjų nusiuntusi robotą, praneša „Mashable“.

L. Kelly darbovietė „Atomic 212“ yra sukūrusi šešis robotus naudojimui ofise, kurie pasižymi nuotolinio valdymo funkcija. Moters vadovas robotus naudoja netgi dalyvavimui susirinkimuose. Pavyzdžiui, būdamas Indijoje, gali dalyvauti pokalbyje su komanda, kuri tuo metu yra ofise Sidnėjuje.

Kiekvienas robotas, pavadintas savo savininko tikro žmogaus vardu, yra sudarytas iš į segvėjų panašios važiuojamosios dalies ir planšetinio kompiuterio „iPad“. Pastarasis leidžia bendrauti vaizdu su kitais aplink robotą esančiais žmonėmis nuotoliniu būdu.

Todėl mažai kas abejoja tuo, kad tai yra pirmas kartas, kai „iPhone“ prekybos starto eilėje yra robotas. Kol kas nėra aišku, kaip roboto savininkė ketina įsigyti „iPhone 6S“ ir kaip robotą priims „Apple“ parduotuvės darbuotojai.

„iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ prekyba „Apple“ parduotuvėse oficialiai pradedama rugsėjo 25 dieną.

lucy3

Nauja Jony Ive’o „Apple“ parduotuvių vizija – su gyvais medžiais

„Apple“ parduotuvė

Šią savaitę „Apple“ gerbėjai visame pasaulyje galėjo išvysti galimai naują „Apple“ parduotuvių konceptą – su daug medžio apdailos ir gyvais medžiais, esančiais vidinėse patalpose.

Būtent taip galima apibūdinti šeštadienį duris atversiančią pirmąją „Apple“ parduotuvę Briuselyje, Belgijos sostinėje. Joje bus galima išvysti dar daugiau medžio apdailos nei įprastose „Apple“ parduotuvėse. Tačiau tai dar ne viskas.

Jau dabar pro durų dar neatvėrusios parduotuvės stiklinę sieną galima matyti, kad parduotuvės viduje dvejomis eilėmis didžiuliuose vazonuose yra sustatyti gyvi medžiai.

Belgai nėra pirmieji, kurie artimiausiu metu sulauks pirmosios „Apple“ parduotuvės savo šalyje, tačiau tai bus pirmoji parduotuvė, prie kurios dizaino bus prisidėjęs vyriausiasis „Apple“ dizaineris Jony Ive’as, nuo gegužės einantis dizaino padalinio vadovo pareigas.

„Apple“ parduotuvė

Paaiškėjo, kiek „iPhone 6S“ gali kainuoti Lietuvoje

iPhone 6S

Nors dar prekyba naujausiais kompanijos „Apple“ išmaniaisiais telefonais „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ dar neprasidėjo, o prekyba Lietuvoje gali prasidėti ne anksčiau spalio mėnesio, jau yra gana aišku, kiek naujieji modeliai gali kainuoti mūsų šalyje.

Kadangi nuo šių metų pradžios Lietuvoje yra įvestas euras ir autorizuotose „Apple“ pardavimo vietose „iPhone“ kainos nesiskiria nuo „Apple“ parduotuvių didžiosiose Europos valstybėse, galima teigti, kad Lietuvoje naujieji „iPhone“ kainuos tiek pat, kiek ir, pavyzdžiui, Vokietijoje ar Prancūzijoje.

Šiuo metu Vokietijoje „iPhone 6S“ su 16 gigabaitų atmintimi oficiali kaina yra 739 eurai, o identiškos talpos „iPhone 6S Plus“ – 849 eurai. Palyginimui, Prancūzijoje tokios ir kitų talpų modeliai yra 10 eurų brangesni.

Tačiau dėl šiek tiek didesnio pridėtinės vertės mokesčio ir kitų papildomų mokesčių Lietuvoje „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ greičiausiai bus tokia kaip Prancūzijoje, o ne Vokietijoje. Visgi, skirtumas – vos 10 eurų.

Lietuvoje įgalioti „iPhone“ pardavėjai yra įgaliotas „Apple“ produktų pardavėjas „iDeal“, oficialus ryšio operatorius „Omnitel“ bei autorizuotas „Apple“ pardavėjas iShop.lt.

Pateikiamą preliminarų „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ kainų sąrašą.

Pavadinimas/talpa16GB64GB128GB
„iPhone 6S“749€859€969€
„iPhone 6S Plus“859€969€1079€

Prie „Apple“ parduotuvės – pirmasis su palapine „iPhone 6S“ laukiantis vyras

Nors išmanieji telefonai „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ dar net nėra oficialiai išleisti į prekybą, vienas Australijos gyventojas jau pasistatė palapinę greta vienos „Apple“ parduotuvės ir teigia siekiantis tapti pirmuoju pasaulyje, kuris įsigys vieną iš šių telefonų.

O keisčiausia yra tai, kad vyriškis teigia nesantis didelis „Apple“ fanas.

„Nesupraskite manęs klaidingai, aš neturiu nieko prieš žmones, perkančius „Apple“ produktus, tiesiog mieliau renkuosi kažką skirtingo“, – teigia verslininku ir technologijų žurnalistu prisistatęs Lindsay Handmeris.

Įdomu tai, kad vyro palapinė yra užpildyta „Dell“ kompiuteriu ir „HTC“ išmaniuoju telefonu – įrenginiais, kurių nesitikėtum išvysti palapinėje žmogaus, pasiryžusio praleisti 10 naktų prie parduotuvės laukiant naujojo „iPhone“.

Tad kokia jo priežastis? L. Handmeris teigia, kad jis taip siekia iš dalies reklamuoti savo dėvėtų technologinių įrenginių verslą surinkti pinigų „Mission Australia“ benamių labdarai.

„Apple“ kuria naujus įpakavimus savo parduotuvėse parduodamiems trečių šalių aksesuarams

„iPhone 6“ įpakavimas

Kompanija „Apple“ per pastaruosius šešis mėnesius iš peties darbavosi su trečių šalių aksesuarų gamintojais ir jų kuriamais produktais, keičiant jų įpakavimų dizainus, praneša 9to5Mac.com.

Kaip skelbiama, „Apple“ darė įtaką keisti dizainą tik tiems produktams, kuriais yra prekiaujama pačios „Apple“ parduotuvėse tiek internete, tiek didžiuosiuose pasaulio miestuose.

Sprendimą keisti kitų gamintojų produktų įpakavimus „Apple“ paskatino priimti noras suvienodinti juos su pačios JAV milžinės gaminamų įrenginių pakuotėmis, kurios pasižymi preciziškumu ir skoningu dizainu.

Kol kas tarp gamintojų, kurių produktų įpakavimai buvo pakeisti, pateko „Tech21“, „Sena“, „Incase“, „Mophie“, „Logitech“ ir „Life Proof“.

Teigiama, kad nauji įpakavimai pasižymės daugiausia balta spalva, minimalistiniais šriftais ir užrašais, o tai reiškia, kad bus panašūs į esamus „iPhone“, „iPad“ ar „Apple Watch“ įpakavimus.

Anot šaltinių, gamintojų, kurie nesutiks keisti savo įpakavimų, produktais bus šalinami iš parduotuvių lentynų. Tokiu būdu bus bandoma viso parduotuvių asortimento išvaizdą suvienodinti.

Produktų įpakavimai