„Facebook“ už 19 mlrd. įsigys populiarią susirašinėjimo aplikaciją „WhatsApp“

Aplikacija „WhatsApp“

Socialinis tinklas „Facebook“ trečiadienį pranešė įsigysiantis populiarią mobiliąją susirašinėjimo aplikaciją „WhatsApp“. Teigiama, kad sandorio vertė siekia 19 milijardų JAV dol.

„WhatsApp“ aplikacija siūlo vartotojams mobiliuoju ar įprastu interneto ryšiu nemokamai susirašinėti su draugais ar šeimos nariais, kurie taip pat naudojasi šia aplikacija.

Teigiama, kad aplikacijos kūrėjai į savo sąskaitas negaus visos sandorio sumos: dalis jos – apie 4 mlrd. JAV dol. – bus išmokėta į kūrėjų sąskaitas, dar 12 mlrd. JAV dol. bus išmokėta „Facebook“ akcijomis. Likę 3 mlrd. JAV dol. taip pat bus išmokėta „Facebook“ akcijomis, tačiau jos bus apribotos ateinančius keletą metų.

Anot „Facebook“ duomenų, kiekvieną mėnesį „WhatsApp“ naudojasi per 450 mln. vartotojų. Apie 70 procentų jų tai daro kiekvieną dieną.

Tiesa, sklinda kalbos, kad internetinės paieškos milžinė „Google“ taip pat siekė įsigyti „WhatsApp“, tačiau jos pasiūlymas siekė „vos“ 10 mlrd. JAV dol.

„WhatsApp“ galite nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

„Facebook“ pristatė naujienų skaitymo aplikaciją „Paper“

„Facebook“ pristatė naujienų skaitymo aplikaciją „Paper“

Kaip ir buvo tikėtasi, ketvirtadienį socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naujienų skaitymo aplikaciją „Paper“, leisiančią peržvelgti straipsnius, nuotraukas, vaizdo įrašus iš „Facebook“ srauto bei naujienas pagal specifines temas.

Pagrindinis „Paper“ tikslas – rodyti surūšiuotą turinį. Aplikacija leis rinktis temas, apie kurias norite skaityti. Pavyzdžiui, pasirinkę fotografijos temą galėsite mėgautis nuotraukomis. Technologijų tema gausite technikos naujienų dozę iš viso pasaulio, o politikos – naujausių įvykių Ukrainoje ir kitur apžvalgą.

„Paper“, kaip ir įprasta „Facebook“ aplikacija, leis rašyti pranešimus ant savo sienos, dalintis nuotraukomis su draugais, matyti jų įrašus. Tiesa, „Paper“ bus matomas „gražesnis“ turinys – vartotojų nebeerzins įvairūs žaidimai ar kvietimai į renginius.

Iš esmės „Paper“ bus panaši į ypač populiarią „iOS“ įrenginiams skirtą aplikaciją „Flipboard“, kuri taip pat atvaizduoja skaitmeninį informacinį turinį pagal vartotojo pasirinktas tematikas.

„Paper“ vartotojams turėtų būti prieinama vasario mėnesio pradžioje.

Kviečiame pasižiūrėti „Paper“ pristatomąjį vaizdo įrašą.

„Instagram“ savo aplikacijoje gali pristatyti susirašinėjimo funkciją

„Instagram“Populiari nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacija „Instagram“ gali sulaukti susirašinėjimo funkcijos palaikymo, skelbia „GigaOm“.

„Patikimi šaltiniai atskleidė, kad kompanija planuoja ypač populiarioje aplikacijoj įdiegti privataus susirašinėjimo tarp vartotojų funkciją. Taip pat teigiama, kad svarstoma grupinio susirašinėjimo galimybė. Naująją funkcija tikimasi išvysti sekančioje „Instagram“ aplikacijos versijoje, kuri turėtų pasirodyti prieš Naujus metus“, – teigiama pranešime.

Manoma, kad susirašinėjimo galimybė „Instagram“ vartotojams turėtų būti pristatyta iki šių metų pabaigos dėl to, kad Kalėdų laikotarpiu ypač padidėja naujų išmaniųjų telefonų vartotojų skaičius, todėl susirašinėjimo galimybė per „Instagram“ taptų dar vienu svariu argumentu pradėti naudotis šia aplikacija.

Neseniai buvo skelbta, kad socialinis tinklas „Facebook“, kuriam priklauso „Instagram“, siekia už 3 milijardus JAV dolerių įsigyti populiarią bendravimo aplikaciją „Snapchat“, kuri, spėjama, būtų pagrindinė naujos „Instagram“ funkcijos konkurentė.

Populiari aplikacija „Snapchat“ sulaukė milijardinių pasiūlymų iš „Facebook“ ir „Google“

Bendravimo aplikacija „Snapchat“

Itin sparčiai populiarėjanti aplikacija „Snapchat“, leidžianti vartotojams bendrauti siunčiant vieni kitiems nuotraukas, sulaukė didžiųjų technologijų kompanijų dėmesio – „Facebook“ ir „Google“ siekia įsigyti šią aplikaciją už milijardus JAV dolerių.

Dar trečiadienį „The Wall Street Journal“ skelbė, kad „Facebook“ pasiūlymas siekia 3 mlrd. JAV dol. Kitų šaltinių teigimu, ši suma gali siekti pusketvirto milijardo JAV dol.

Teigiama, kad 23 metų „Snapchat“ kūrėjas Evanas Spiegelis bent jau iki kitų metų pradžios neketina svarstyti savo kūrinio pardavimo ar investicijų į jį. Taip esą jis dar labiau sieks padidinti „Snapchat“ vartotojų skaičių, kas darytų aplikaciją kur kas vertingesne.

Jaunasis E.Spiegelis, anot gandų, yra sulaukęs 4 mlrd. JAV dol. pasiūlymo iš „Google“. Tačiau šiek tiek palaukęs, kol dar labiau išaugs „Snapchat“ vartotojų įkeliamų nuotraukų per dieną skaičius (šiuo metu jis siekia 350 mln. nuotraukų per dieną) ir pranoks analogiškus „Facebook“ skaičius (apie 400 mln.), jaunasis verslininkas galės diktuoti sąlygas ir sulaukti kur kas didesnio pasiūlymo, nei 4 mlrd. JAV dol.