Komikas, aktorius ir filmų kūrėjas Sacha Baronas Cohenas žino kaip nustebinti žiūrovus. Reklamuodamas savo naujausią filmą „Šnipas per klaidą“, kuriame pats ir vaidino, Cohenas sukūrė „Apple“ stiliaus pristatomąjį vaizdo klipą.

Naujų „Apple“ produktų pristatymai visada pasiglemžia gausybę vartotojų ir žiniasklaidos dėmesio. Tiesa, pristatymai dažnai kelia šypseną, nes „Apple“ liaupsina savo produktus ir kaskart juos įvardina kaip revoliucinius, pasitelkiant nemažai skaičių, statistikos.

Būtent taip garsusis komikas nusprendė pristatyti naują filmą, teigdamas, kad filmas yra 12 procentų labiau mėgstamas už „Boratą“ ir 15 procentų labiau kvailas už filmą „Ali G“, o filmo scenarijų pavadino „mažiausiu, lengviausiu ir pačiu painiausiu scenarijumi“.

Šiai šmaikščiai „statistikai“ perteikti Cohenas pasinaudojo „Apple“ pristatymuose būdingu prezentacijų stiliumi, kuris yra prieinamas visuose „Mac“ kompiuteriuose esančioje programoje „Keynote“.

Nors kol kas „Šnipas per klaidą“ nesusilaukė itin gerų kritikų vertinimų, gali būti, kad po šio pristatomojo vaizdo įrašo nutarsite išvysti filmą kino salėje.