„Apple“ reklamos biudžetas kur kas mažesnis už „Microsoft“ ir „Samsung“

„Apple“ logotipas „Microsoft“ ir „Nokia“ reklamoje

Nemažai žmonių galvoja, kad kompanijos „Apple“ sėkmės paslaptis yra ne jos kuriamuose produktuose, o reklamoje. Iš dalies jie yra teisūs, tačiau ne ta prasme, kuria jie mano. Nors JAV technologijų milžinės reklama yra veiksminga, ji išleidžia kur kas mažiau pinigų nei „Microsoft“ ar „Samsung“.

Tyrimų bendrovės „Asymco“ analitikas Horace Dediu paviešino diagramą, kurioje vaizduojamos tokių kompanijų, kaip „Apple“, „Microsoft“, „Samsung“, „Dell“, „HP“ ir „Coca-Cola“, išlaidos reklamoms nuo 2009 iki 2013 metų. Įdomiausia yra tai, kad visais metais „Apple“ savo reklamai skyrė mažiau pinigų, nei tą darė „Microsoft“ ir „Samsung“.

Tačiau toks faktas nėra netikėtas. Pasakymas, jog kokybė yra geriau už kiekybę čia, tikriausiai, įgauna tikrąją prasmę. Be to, „Apple“ negali pasigirti tokia produktų gausa kaip abi konkurentės, tad iš dalies sumažėja reklamų poreikis.

Kompanijų reklamos biudžetai pastaraisiais metais