Nauja kompanijos „Apple“ palaikymo tarnybos paskyra socialiniame tinkle „Twitter“ vos per parą nuo sukūrimo spėjo įgauti pagreitį. Ketvirtadienio rytą sukurta paskyra jau turi per 140 tūkst. sekėjų.
Šiuo metu @AppleSupport paskyra jau yra parašiusi virš 4 tūkst. atsakymų į vartotojų klausimus. O tai reiškia, kad per valandą „Apple“ palaikymo tarnyba atsako į beveik 100 žinučių.
Nors daugelis technologijų kompanijų jau seniai teikia palaikymą ir pagalbą vartotojams per „Twitter“ platformą, „Apple“ sugalvojo tai įgyvendinti tik dabar. Vartotojai gali rašyti žinutes @AppleSupport kanale, o „Apple“ konsultantai tipiškai paprašo pateikti daugiau informacijos asmeninėse žinutėse.
Paskyroje besikreipiantys sulauks atsakymų kiekvieną darbo dieną, be to, „Apple“ taip pat dalinsis patarimais ir pamokomis, kaip naudotis tam tikromis jų produktų funkcijomis.
Mes jau spėjome išbandyti naują susisiekimo su „Apple“ būdą, užklausdami pagalbos tarnybos dėl galimybės gauti naujas garantinio nešiojamo kompiuterio „MacBook Pro“ kojeles, skirtas pakeisti nusidėvėjusioms. Teigiamas atsakymas buvo gautas vos per tris valandas, paprašius adreso ir kitų duomenų.
Ši nauja galimybė susisiekti su „Apple“ pagalbos tarnyba yra lengviausias ir greičiausias būdas išspręsti kilusias problemas su „Apple“ įrenginiais. Žinoma, žinutes ir atsakymus „Apple“ kol kas reikia pateikti anglų kalba.