„New York Times“: konferencijos „WWDC 2015“ metu naujo „Apple TV“ neišvysime

Jau kitą savaitę prasidėsiančioje konferencijoje „WWDC 2015“ neišvysime naujo televizijos priedėlio „Apple TV“, skelbia „New York Times“.

„Tie nekantriausieji naujo „Apple TV“, deja, turės palaukti. Kompanija nusprendė sustabdyti pristatymą, nes produktas nėra paruoštas demonstruoti“, – rašo leidinys.

Nors iš pradžių buvo pranešta, kad nauja „Apple TV“ paslauga nepasirodys konferencijos metu, daugelis vis vien tikėjo pristatymo, kurio metu būtų pristatytas naujasis priedėlis su „Siri“ integracija ir trečių šalių aplikacijų palaikymu.

Teigiama, kad „Apple“ planus pristatyti atnaujintą „Apple TV“ sustabdė kažkur gegužės mėnesio viduryje, nes nutarė iš esmės atnaujintą priedėlį pristatyti kartu su nauja televizijos transliavimo paslauga.

Ko tikėtis iš „Apple“ konferencijos „WWDC 2015“ metu, skaitykite čia.

Atpigo televizijos priedėlis „Apple TV“

„Apple TV“

Pirmadienį „Apple“ pristatymo metu buvo pranešta džiugi žinia – populiarus televizijos priedėlis „Apple TV“ dabar kainuos pigiau. 

Kaip skelbiama „Apple“ internetinėje parduotuvėje, JAV gyventojai įrenginį gali įsigyti už 69 dolerius. Anksčiau „Apple TV“ šioje šalyje kainavo 99 JAV dol.

Tiesa, Europoje priedėlis, suteikiantis galimybę belaidžiu ryšiu perduoti vaizdą ir garsą į televizorių ar projektorių, taip pat pigo – iki 79 eurų (ankstesnė kaina – 99 eurai).

Nuo šiandien visuose „iDeal“ salonuose „Apple TV“ galima įsigyti už sumažintą kainą.

„Apple“ svarsto, kaip vartotojams internetu persiųsti didžiulius kiekius duomenų

Interneto kabelis

Kompanija „Apple“ ieško įvairių būdų, kaip interneto infrastruktūrą paversti didžiulius kiekius duomenų vartotojams galinčia persiųsti platforma, rašo „The Wall Street Journal“.

Tokia galimybė leistų „Apple“ labiau kontroliuoti duomenų paskirstymą vartotojams ir galbūt internetu teikti televizijos paslaugą.

„Apple“ poreikis persiųsti didžiulius kiekius duomenų itin išaugo pastaraisiais metais. Prie to ypač daug prisidėjo duomenų sinchronizavimo paslauga „iCloud“, kuri internete talpina vartotojo duomenis ir medijos failus.

Kompanijos „International Internet Exchange“ strategijos vadovas Billas Nortonas teigia, kad „Apple“ turi įsigijusi užtektinai interneto srauto, jog galėtų iš vienos vietos į kitą per sekundę perkelti šimtus gigabitų.

Interneto srauto poreikis „Apple“ atvejus augs tik tada, jei ši nuspręs teikti televizijos internetu paslaugą. Ir nors „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas atskleidė, kad šįmet vartotojai išvys naujų kategorijų produktų, tikimybė „Apple“ televizijai pasirodyti šiais metais – maža.

„Apple“ sieks padidinti „Apple TV“ pardavimus, pristatytas naujas kanalas

„Apple TV“

Kompanija „Apple“ atnaujino savo internetinę parduotuvę, kurioje dabar skaitmeniniam medijos grotuvui „Apple TV“ suteikta kur kas garbingesnė vieta – šalia kitų pagrindinių kompanijos produktų, rašo „iClarified“.

Iki šiol pagrindinės produktų kategorijos „Apple“ internetinėje parduotuvėje priklausė kompiuteriams „Mac“, išmaniesiems telefonams „iPhone“, planšetiniams kompiuteriams „iPad“ ir muzikos grotuvams „iPod“. Tačiau antradienį šalia jų atsirado ir „Apple TV“.

Toks žingsnis greičiausiai žengtas siekiant padidinti „Apple TV“ pardavimus, suteikti šiam produktui didesnę reikšmę kitų įrenginių kontekste ar pradėti „Apple“ ir televizijos dueto reklamą.

Kartu su pasikeitimais internetinėje parduotuvėje, „Apple“ medijos grotuvo vartotojams visame pasaulyje nuo šiol leis žiūrėti vienu kanalu daugiau – prie jau esamų televizijos programų pridėtas „Red Bull TV“, kuris prieinamas ir Lietuvos vartotojams.

Kiek anksčiau pasklido gandų, kad kovo mėnesį „Apple“ gali atnaujinti „Apple TV“, suteikdama šiam įrenginiui galimybę įrašyti žaidimus ir prijungti išorinius „Bluetooth“ įrenginius.