„Apple Watch“ jau valdo apie 75 procentus išmaniųjų laikrodžių rinkos

Apple Watch

Išmaniųjų laikrodžių pardavimai per pastaruosius metus išaugo net 457 procentais, o iki metų galo net 75 proc. šių pardavimų bus susišlavęs „Apple“ išmanusis laikrodis „Apple Watch“, skelbia „Strategy Analytics“.

Anot tyrimų bendrovės, išmaniųjų laikrodžių pardavimai šį ketvirtį turėtų pasiekti 5 milijonų ribą, iš kurių net trys ketvirtadaliai priklausys „Apple“.

Antroje vietoje pagal pardavimus rikiuojasi „Samsung“ – didžiausia „Apple“ konkurentė, kuri gali pasigirti 0,4 mln. savo išmaniųjų laikrodžių pardavimais. Tuo tarpu „Apple“ šio ketvirčio pabaigoje bus pardavusi 4 mln. laikrodžių.

Ir nors „Apple“ su „Samsung“ kartu globaliai parduoda 8 iš 10 parduodamų išmaniųjų laikrodžių, Pietų Korėjos kompanijai, regis, ne taip gerai sekasi. Žinoma, „Apple“ ne vienintelė konkurentė. Statistika rodo, kad 17 proc. išmaniųjų laikrodžių rinkos užima kiti gamintojai, pavyzdžiui, „LG“.

„Apple Watch“ pardavimai nuo išleidimo krito 90 procentų

„Apple Watch“

Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.

Per pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai pardavė po 200 tūkst. laikrodžio vienetų.

Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Toks rodiklis yra net 90 procentų mažesnis už tą, kuris buvo pirmąją išmaniojo laikrodžio prekybos savaitę.

„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota vos 2 tūkst. vienetų.

Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.

Naujas „Apple“ patentas gali leisti paslėpti „iPhone 6S“ antenų išpjovimus

„iPhone 6“

Nors „iPhone“ produktų linija yra žinoma savo aukšto lygio išvaizda, išmanieji telefonai „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ pasižymi viena vieta, už kurios daugumai kliūna akys, tai – matomi ryšio antenų išpjovimai ant korpuso.

Šios plastikinės linijos, matomos „iPhone 6“ galinės dalies viršuje ir apačioje, iš tikrųjų yra antenos, skirtos įeiti ir išeiti signalui. Tačiau naujas „Apple“ patentas leidžia manyti, kad kompanija siekia paslėpti šias antenas ateities modeliuose.

Naujai pateiktas patentas apibrėžia technologiją, kuri leidžia paversti plastikines antenas atrodyti kaip pagamintoms iš metalo ir taip vartotojui leisti manyti, jog telefono galinė dalis yra pagaminta iš vientisos aliuminio plokštelės.

Nauja plastiką pakeisianti medžiaga, anot „Apple“, netrikdys nei mobiliojo ar internetinio ryšio, nei liečiamojo ekrano veikimo.

Tačiau naujo patento pateikimas nereiškia, kad mes tikrai išvysime tokią naujovę šių ar kitų metų „iPhone“ modeliuose. „Apple“ kasmet pateikia gausybę juokingų ar futuristinių idėjų. Kompanija yra pateikusi netgi patentą saulės energija veikiančiam įrenginiui.

Sekančios kartos „iPhone“, kuris greičiausiai vadinsis „iPhone 6S“, turėtų debiutuoti rugsėjo mėnesį.

Dizaineris Tomas Fordas pavertė „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu

„Apple Watch“

Garsus amerikiečių drabužių dizaineris Tomas Fordas sukūrė aksesuarą, kuris paverčia išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu.

Aksesuaras pirmą kartą buvo pastebėtas kaip dalis Tomo Fordo kitų metų pavasario kolekcijos dalis. Vietoje „Apple“ laikrodžio dėvėjimo ant rankos, dizaineris jį grandinėle prisegė prie švarko liemenės.

Dizaineris nusprendė prikabinti „Apple Watch“ prie grandinėlės tiesiog kabliuku ir panardinti jį į specialią liemenės kišenėlę.

Kviečiame pasižiūrėti Tomo Fordo kišeninio „Apple Watch“ sprendimą.

„Apple Watch“

Beveik 60 eurų kainuojančios „Apple Watch Sport“ apyrankės savikaina – vos 2 eurai

„Apple Watch Sport“ apyrankės

Išmaniojo laikrodžio „Apple Watch Sport“ silikoninės apyrankės savikaina nesiekia nė 2 eurų, skelbia technologijų tyrimų įmonė „IHS“.

Anot jos, nei dviejų eurų sumos nesiekia 38 milimetrų dydžio sportinio „Apple Watch“ modelio gamyba. Apyrankė Europos gyventojams oficialiai parduodama už 59 eurus.

„Į prognozuojamą kainą neįeina išlaidos pakavimui ir transportavimui“, – teigia „IHS“ analitikas Kevinas Kelleris.

Šis atvejis yra palyginamas su populiariu rinkoje skustuvo ir skutimosi peiliukų modeliu, kuomet produktas yra parduodamas už kuklesnę kainą, o kur kas didesnis pelnas gaunamas iš aksesuarų pardavimų.

Gandai: „Apple Watch 2“ – su „FaceTime“ kamera, savu „Wi-Fi“ ir tokia pat baterija?

„Apple Watch“

Vos tik išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“ pasiekus fizines „Apple“ parduotuves pasirodė naujų detalių apie naujos kartos „Apple“ dėvimą įrenginį.

Anot portalo 9to5Mac.com šaltinių, „Apple Watch 2“ gali pasižymėti korpuso viršutinėje dalyje įmontuota „FaceTime“ kamera, leisiančia vartotojams atlikti ir priimti „FaceTime“ skambučius tiesiog per laikrodį.

Sekantis naujo laikrodžio modelio atnaujinimas turėtų būti sumažinta priklausomybė nuo „iPhone“. Tai reiškia, kad „Apple Watch 2“ turėtų gebėti pats prisijungti tiesiogiai prie „Wi-Fi“ tinklo ir gauti nedaug užimančią informaciją, pavyzdžiui, žinutes ar elektroninius laiškus. Tačiau „sunkesnė“ informacija vis dar bus perduodama per „iPhone“.

Įdomu yra tai, kad „Apple“, anot šaltinių, neplanuoja didelių atnaujinimų laikrodžio baterijai. Anot kompanijos atlikto tyrimo, vidutiniškai vartotojas dienos pabaigoje vis dar turi 30-40 proc. likusios neišnaudotos laikrodžio baterijos energijos.

Taip pat manoma, kad sekančios kartos „Apple“ išmanusis laikrodis gali siūlyti vartotojams kur kas daugiau modelių, įskaitant ir modelius, pagamintus iš kitokių nei dabar medžiagų, pavyzdžiui, titano, paladžio ar platinos.

Tikimasi, kad „Apple“ naują išmanųjį laikrodį išleis 2016 metais. Iki tol kompanija dar turi daug laiko išsirinkti geriausią variantą iš gausybės prototipų.

„Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų „Apple Watch“ prieš prekybos startą

„Apple Watch“

Oficialios „Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ siuntų prieš oficialią prekybos pradžią parduotuvėse.

Iki šiol „Apple Watch“ oficialiai galima buvo įsigyti tik „Apple“ internetinėje parduotuvėje, o fizinėse parduotuvėse – išklausyti 15 minučių trukmės asmeninį pristatymą.

Kol kas nėra aišku, kada „Apple“ skelbs prekybą parduotuvėse ir ar „Apple Watch“ siuntos pasieks ir kompanijos parduotuves už JAV ribų, tačiau „Apple“ viceprezidentas Jeffas Williamsas dar mėnesio pradžioje sakė, jog tai įvyks birželį.

Kada „Apple Watch“ pasirodys Lietuvoje – taip pat nėra aišku, nors keli pardavėjai šalyje jau buvo pradėję neoficialią prekybą šiuo dėvimu įrenginiu.