Atnaujinta „Instagram“ aplikacija papildyta naujais filtrais ir „Emoji“ žymėmis

Atnaujinta „Instagram“ versija pasižymi trimis naujais filtrais

Pirmadienį populiaraus dalinimosi nuotraukomis tinklo „Instagram“ aplikacija atnaujinta trimis naujais nuotraukų filtrais ir šypsenėlių, dar kitaip – „Emoji“, žymių palaikymu.

Visai neseniai naujų filtrų sulaukusi „Instagram“ pasipildė dar trimis naujais filtrais. Pirmasis, pavadinimu „Lark“, nusodrina raudoną ir paryškina mėlyną bei žalią spalvas. „Reyes“ filtras nuotraukai suteikia vintažinį efektą, o „Juno“ išryškina šiltus atspalvius bei paryškina baltą spalvą.

Naujausia „Instagram“ versija taip pat suteikia galimybę žymėse (angl. – hashtags) naudoti „Emoji“ šypsenėles.

Atnaujintą „Instagram“ versiją galima nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

Nauja internetinio saugumo spraga „kraujuojanti širdis“ pavojinga interneto svetainėms, bet ne „Apple“ vartotojams

Nauja internetinio saugumo spraga „kraujuojanti širdis“

„Apple“ penktadienį išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad neseniai atrasta internetinio saugumo spraga, pavadinimu „kraujuojanti širdis“ (ang. – Heartbleed), nėra pavojinga „Apple“ produkciją naudojantiems žmonėms.

Anot kompanijos, saugiais gali jaustis „OS X“, „iOS“ ir „Apple“ internetinių paslaugų vartotojai.

Teigiama, kad ši spraga leidžia programišiams prisijungti prie bet kokios internetinės svetainės, kurios serveris veikia su nepakankamai apsaugota „OpenSSL“ programine įranga.

Anot tinklaraščio „Cul of Mac“, net ir „Apple“ vartotojai turėtų susirūpinti dėl šios saugumo spragos daugelyje populiarių interneto svetainių ir paslaugų. Štai sąrašas:

  • „Facebook“
  • IFTTT
  • „Instagram“
  • „Pinterest“
  • „Tumblr“
  • „Google“
  • „Yahoo“
  • „Gmail“
  • „Amazon Web Services“
  • „TurboTax“
  • „Dropbox“
  • „OKCupid“
  • „SoundCloud“
  • „GoDaddy“
  • „Minecraft“
  • „WhatsApp“ pasiekė naują rekordą: 64 milijardai žinučių per dieną

    Aplikacija „WhatsApp“

    Populiarios susirašinėjimo aplikacijos „WhatsApp“, skirtos „iOS“ ir „Android“ įrenginiams, kūrėjai trečiadienį socialiniame tinkle „Twitter“ pranešė pasiekę naują rekordą – 64 milijardai išsiųstų ir gautų žinučių per dieną.

    Anot autorių, dieną, kai buvo pasiektas šis rekordas, vartotojai išsiuntė 20 milijardų ir gavo 44 milijardus žinučių.

    Palyginimui, populiari nuotraukų dalinimosi tarnyba „Instagram“ per visą savo gyvavimo laikotarpį yra sulaukusi „vos“ 20 mlrd. vartotojų nuotraukų.

    Beje, visai neseniai „WhatsApp“ už 19 mlrd. JAV dol. įsigijo socialinis tinklas „Facebook“, kuriam priklauso ir „Instagram“.

    „WhatsApp“ galite nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

    Atnaujinta „Instagram“ aplikacija leis dalintis nuotraukomis ir vaizdo įrašais privačiai

    „Instagram“

    Atnaujinta populiari nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacija „Instagram“ nuo šiol leis vartotojams dalintis šiuo turiniu ir privačiai – siųsti tik pasirinktai vartotojų grupei, rašo MacRumors.com.

    Naujausios „Instagram 5.0“ versijos aplikacijos pagrindiniame lange, dešiniajame viršutiniame kampe atsirado nauja piktograma, kurią paspaudus vartotojas turės pasirinkti, kokią nuotrauką ar vaizdo įrašą jis nori siųsti ir kokiam asmeniui ar grupei.

    Gauti ir siųsti turinį galima tiek sekamiems, tiek ir nesekamiems vartotojams.

    Aplikaciją „Instagram“ galima nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

    „Instagram“ savo aplikacijoje gali pristatyti susirašinėjimo funkciją

    „Instagram“Populiari nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacija „Instagram“ gali sulaukti susirašinėjimo funkcijos palaikymo, skelbia „GigaOm“.

    „Patikimi šaltiniai atskleidė, kad kompanija planuoja ypač populiarioje aplikacijoj įdiegti privataus susirašinėjimo tarp vartotojų funkciją. Taip pat teigiama, kad svarstoma grupinio susirašinėjimo galimybė. Naująją funkcija tikimasi išvysti sekančioje „Instagram“ aplikacijos versijoje, kuri turėtų pasirodyti prieš Naujus metus“, – teigiama pranešime.

    Manoma, kad susirašinėjimo galimybė „Instagram“ vartotojams turėtų būti pristatyta iki šių metų pabaigos dėl to, kad Kalėdų laikotarpiu ypač padidėja naujų išmaniųjų telefonų vartotojų skaičius, todėl susirašinėjimo galimybė per „Instagram“ taptų dar vienu svariu argumentu pradėti naudotis šia aplikacija.

    Neseniai buvo skelbta, kad socialinis tinklas „Facebook“, kuriam priklauso „Instagram“, siekia už 3 milijardus JAV dolerių įsigyti populiarią bendravimo aplikaciją „Snapchat“, kuri, spėjama, būtų pagrindinė naujos „Instagram“ funkcijos konkurentė.

    Atskleista, kaip atrodys „Instagram“ rodomos reklamos

    „Instagram“

    Jau nuo kitos savaitės populiarios nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacijos „Instagram“ vartotojai savo sraute išvys ne tik sekamų žmonių nuotraukas ir filmukus, bet ir reklamas, kurios bus pažymėtos užrašu „Sponsored“ ( liet. – paremta).

    Socialiniam tinklui „Facebook“ priklausanti „Instagram“ kitą savaitę dar tik bandys supažindinti su būsimų reklamų formatu. Vieną kartą parodyta reklama susidės iš nuotraukos ir virš jos esančio užrašo „Sponsored“, ant kurio paspaudus vartotojas bus nukreiptas į reklamuojamos prekės interneto puslapį.

    Oficialiame „Instagram“ tinklaraštyje aplikacijos kūrėjai atskleidė, kaip atrodys reklama.

    „Instagram“ reklama