„Apple Watch“ pardavimai nuo išleidimo krito 90 procentų

„Apple Watch“

Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.

Per pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai pardavė po 200 tūkst. laikrodžio vienetų.

Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Toks rodiklis yra net 90 procentų mažesnis už tą, kuris buvo pirmąją išmaniojo laikrodžio prekybos savaitę.

„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota vos 2 tūkst. vienetų.

Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.

Dizaineris Tomas Fordas pavertė „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu

„Apple Watch“

Garsus amerikiečių drabužių dizaineris Tomas Fordas sukūrė aksesuarą, kuris paverčia išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ kišeniniu laikrodžiu.

Aksesuaras pirmą kartą buvo pastebėtas kaip dalis Tomo Fordo kitų metų pavasario kolekcijos dalis. Vietoje „Apple“ laikrodžio dėvėjimo ant rankos, dizaineris jį grandinėle prisegė prie švarko liemenės.

Dizaineris nusprendė prikabinti „Apple Watch“ prie grandinėlės tiesiog kabliuku ir panardinti jį į specialią liemenės kišenėlę.

Kviečiame pasižiūrėti Tomo Fordo kišeninio „Apple Watch“ sprendimą.

„Apple Watch“

Beveik 60 eurų kainuojančios „Apple Watch Sport“ apyrankės savikaina – vos 2 eurai

„Apple Watch Sport“ apyrankės

Išmaniojo laikrodžio „Apple Watch Sport“ silikoninės apyrankės savikaina nesiekia nė 2 eurų, skelbia technologijų tyrimų įmonė „IHS“.

Anot jos, nei dviejų eurų sumos nesiekia 38 milimetrų dydžio sportinio „Apple Watch“ modelio gamyba. Apyrankė Europos gyventojams oficialiai parduodama už 59 eurus.

„Į prognozuojamą kainą neįeina išlaidos pakavimui ir transportavimui“, – teigia „IHS“ analitikas Kevinas Kelleris.

Šis atvejis yra palyginamas su populiariu rinkoje skustuvo ir skutimosi peiliukų modeliu, kuomet produktas yra parduodamas už kuklesnę kainą, o kur kas didesnis pelnas gaunamas iš aksesuarų pardavimų.

Gandai: „Apple Watch 2“ – su „FaceTime“ kamera, savu „Wi-Fi“ ir tokia pat baterija?

„Apple Watch“

Vos tik išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“ pasiekus fizines „Apple“ parduotuves pasirodė naujų detalių apie naujos kartos „Apple“ dėvimą įrenginį.

Anot portalo 9to5Mac.com šaltinių, „Apple Watch 2“ gali pasižymėti korpuso viršutinėje dalyje įmontuota „FaceTime“ kamera, leisiančia vartotojams atlikti ir priimti „FaceTime“ skambučius tiesiog per laikrodį.

Sekantis naujo laikrodžio modelio atnaujinimas turėtų būti sumažinta priklausomybė nuo „iPhone“. Tai reiškia, kad „Apple Watch 2“ turėtų gebėti pats prisijungti tiesiogiai prie „Wi-Fi“ tinklo ir gauti nedaug užimančią informaciją, pavyzdžiui, žinutes ar elektroninius laiškus. Tačiau „sunkesnė“ informacija vis dar bus perduodama per „iPhone“.

Įdomu yra tai, kad „Apple“, anot šaltinių, neplanuoja didelių atnaujinimų laikrodžio baterijai. Anot kompanijos atlikto tyrimo, vidutiniškai vartotojas dienos pabaigoje vis dar turi 30-40 proc. likusios neišnaudotos laikrodžio baterijos energijos.

Taip pat manoma, kad sekančios kartos „Apple“ išmanusis laikrodis gali siūlyti vartotojams kur kas daugiau modelių, įskaitant ir modelius, pagamintus iš kitokių nei dabar medžiagų, pavyzdžiui, titano, paladžio ar platinos.

Tikimasi, kad „Apple“ naują išmanųjį laikrodį išleis 2016 metais. Iki tol kompanija dar turi daug laiko išsirinkti geriausią variantą iš gausybės prototipų.

„Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų „Apple Watch“ prieš prekybos startą

„Apple Watch“

Oficialios „Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ siuntų prieš oficialią prekybos pradžią parduotuvėse.

Iki šiol „Apple Watch“ oficialiai galima buvo įsigyti tik „Apple“ internetinėje parduotuvėje, o fizinėse parduotuvėse – išklausyti 15 minučių trukmės asmeninį pristatymą.

Kol kas nėra aišku, kada „Apple“ skelbs prekybą parduotuvėse ir ar „Apple Watch“ siuntos pasieks ir kompanijos parduotuves už JAV ribų, tačiau „Apple“ viceprezidentas Jeffas Williamsas dar mėnesio pradžioje sakė, jog tai įvyks birželį.

Kada „Apple Watch“ pasirodys Lietuvoje – taip pat nėra aišku, nors keli pardavėjai šalyje jau buvo pradėję neoficialią prekybą šiuo dėvimu įrenginiu.

10 tūkst. JAV dolerių kainuojantis auksinis „Apple Watch“ – sutraiškytas magnetų

„Apple Watch“

Jeigu manote, kad šaudymas į išmaniuosius telefonus yra kvailiausias būdas veltui išleisti pinigus, vadinasi, dar nematėte brangiausiojo „Apple“ laikrodžio, patekusio tarp dviejų galingų magnetų.

„YouTube“ vartotojas „TechRax“, leidžiantis apžvalgas apie kompiuterinius žaidimus ir technologijas, paviešino naują vaizdo įrašą, kuriame demonstruoja 10 tūkst. JAV dolerių kainuojančio išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ sutraiškymą dviem magnetais.

Vaizdo įraše demonstruojama, kaip du galingi magnetai yra stumiami vienas kito link, o tarp jų yra padėtas „Apple Watch“. Kai magnetai pasiekia ribą, kuomet jų trauka yra per didelė, jie staiga sulimpa ir milžiniška jėga sutraiško paauksuotą „Apple Watch“ modelį.

Anot vaizdo įrašo autoriaus, šių magnetų jėga bendrai siekė beveik 300 kilogramų.

Kviečiame pasižiūrėti neįtikėtino bandymo įrodymą.

„NBA“ žvaigždė LeBronas Jamesas komandos draugams padovanojo po „Apple Watch“

LeBron James ir Eddy Cue

Prieš prasidedant daugelio sporto aistruolių dėmesį kaustančiam krepšinio lygos „NBA“ superfinalui tarp Vašingtono ir Klyvlendo komandų, pastarosios lyderis LeBronas Jamesas nutarė pamaloninti komandos draugus padovanodamas jiems po išmanųjį laikrodį „Apple Watch“.

„Man teko laimė dirbti su keletu šaunių partnerių ir tai, ką aš gaunu, pasidalinu su savo komandos draugais, – žurnalistams savo poelgį komentavo „NBA“ žvaigždė. – Tai tiesiog mano būdas parodyti, kad man rūpi. Tiesiog. Tai ne pirmas kartas ir jis nebus paskutinis.“

L. Jamesas, kuris daugelį metų buvo „Samsung“ reklaminis veidas, yra gana artimas su kompanijos „Beats“ įkūrėjais Jimmy Iovine ir Dr. Dre.

Keturis kartus pripažintas naudingiausiu „NBA“ žaidėju krepšininkas yra pasirodęs „Beats“ reklamose ir praeityje padovanojęs komandos draugams jų kuriamų ausinių.