Populiari aplikacija „Snapchat“ sulaukė milijardinių pasiūlymų iš „Facebook“ ir „Google“

Bendravimo aplikacija „Snapchat“

Itin sparčiai populiarėjanti aplikacija „Snapchat“, leidžianti vartotojams bendrauti siunčiant vieni kitiems nuotraukas, sulaukė didžiųjų technologijų kompanijų dėmesio – „Facebook“ ir „Google“ siekia įsigyti šią aplikaciją už milijardus JAV dolerių.

Dar trečiadienį „The Wall Street Journal“ skelbė, kad „Facebook“ pasiūlymas siekia 3 mlrd. JAV dol. Kitų šaltinių teigimu, ši suma gali siekti pusketvirto milijardo JAV dol.

Teigiama, kad 23 metų „Snapchat“ kūrėjas Evanas Spiegelis bent jau iki kitų metų pradžios neketina svarstyti savo kūrinio pardavimo ar investicijų į jį. Taip esą jis dar labiau sieks padidinti „Snapchat“ vartotojų skaičių, kas darytų aplikaciją kur kas vertingesne.

Jaunasis E.Spiegelis, anot gandų, yra sulaukęs 4 mlrd. JAV dol. pasiūlymo iš „Google“. Tačiau šiek tiek palaukęs, kol dar labiau išaugs „Snapchat“ vartotojų įkeliamų nuotraukų per dieną skaičius (šiuo metu jis siekia 350 mln. nuotraukų per dieną) ir pranoks analogiškus „Facebook“ skaičius (apie 400 mln.), jaunasis verslininkas galės diktuoti sąlygas ir sulaukti kur kas didesnio pasiūlymo, nei 4 mlrd. JAV dol.

Išleista atnaujinta „Facebook“ susirašinėjimo aplikacija „Messenger“

Atnaujinta „Messenger“ aplikacija

Socialinis tinklas „Facebook“ išleido gerokai atnaujintą susirašinėjimo aplikaciją „Messenger“, pritaikytą operacinei sistemai „iOS 7“. Nuo šiol vartotojai aplikacijoje galės siųsti tekstines žinutes ir į mobiliuosius telefonus.

Nors „iOS 7“ oficialiai išleista dar rugsėjį, „Facebook“ tik dabar atnaujino susirašinėjimo aplikaciją ir pritaikė ją naujai operacinei sistemai.

Nuo šiol turėsite galimybę per aplikaciją rašyti kitam asmeniui tiesiai į telefoną, jei jis nėra prisijungęs prie „Facebook“. Be to, aplikacija leis bendrauti tekstinėmis žinutėmis ir su tais, kurie nėra užsiregistravę šiame socialiniame tinkle – tereiks įvesti reikiamo žmogaus telefono numerį.

Be to, „Facebook“ aplikacijoje norėdami įeiti į žinučių skiltį, būsite nuo šiol nukreipiami į „Messenger“.

„Messenger“ galite nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

Atskleista, kaip atrodys „Instagram“ rodomos reklamos

„Instagram“

Jau nuo kitos savaitės populiarios nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacijos „Instagram“ vartotojai savo sraute išvys ne tik sekamų žmonių nuotraukas ir filmukus, bet ir reklamas, kurios bus pažymėtos užrašu „Sponsored“ ( liet. – paremta).

Socialiniam tinklui „Facebook“ priklausanti „Instagram“ kitą savaitę dar tik bandys supažindinti su būsimų reklamų formatu. Vieną kartą parodyta reklama susidės iš nuotraukos ir virš jos esančio užrašo „Sponsored“, ant kurio paspaudus vartotojas bus nukreiptas į reklamuojamos prekės interneto puslapį.

Oficialiame „Instagram“ tinklaraštyje aplikacijos kūrėjai atskleidė, kaip atrodys reklama.

„Instagram“ reklama