„Apple“ sieks padidinti „Apple TV“ pardavimus, pristatytas naujas kanalas

„Apple TV“

Kompanija „Apple“ atnaujino savo internetinę parduotuvę, kurioje dabar skaitmeniniam medijos grotuvui „Apple TV“ suteikta kur kas garbingesnė vieta – šalia kitų pagrindinių kompanijos produktų, rašo „iClarified“.

Iki šiol pagrindinės produktų kategorijos „Apple“ internetinėje parduotuvėje priklausė kompiuteriams „Mac“, išmaniesiems telefonams „iPhone“, planšetiniams kompiuteriams „iPad“ ir muzikos grotuvams „iPod“. Tačiau antradienį šalia jų atsirado ir „Apple TV“.

Toks žingsnis greičiausiai žengtas siekiant padidinti „Apple TV“ pardavimus, suteikti šiam produktui didesnę reikšmę kitų įrenginių kontekste ar pradėti „Apple“ ir televizijos dueto reklamą.

Kartu su pasikeitimais internetinėje parduotuvėje, „Apple“ medijos grotuvo vartotojams visame pasaulyje nuo šiol leis žiūrėti vienu kanalu daugiau – prie jau esamų televizijos programų pridėtas „Red Bull TV“, kuris prieinamas ir Lietuvos vartotojams.

Kiek anksčiau pasklido gandų, kad kovo mėnesį „Apple“ gali atnaujinti „Apple TV“, suteikdama šiam įrenginiui galimybę įrašyti žaidimus ir prijungti išorinius „Bluetooth“ įrenginius.