Pagrindinė „Apple“ „Wi-Fi“ modulių gamintoja traukiasi iš šio verslo

Kompiuteriams „Mac“, telefonams „iPhone“, planšetėms „iPad“ ir muzikos grotuvams „iPod“ bevielio ryšio „Wi-Fi“ modelius kurianti bendrovė „Broadcom“ mažina šio komponento gamybos apsukas ir po truputį traukiasi iš šio verslo, skelbia „DigiTimes“.

Tokį žingsnį amerikiečių kompanija žengia dėl darbo jėgos optimizavimo ir produktų linijos pertvarkymo po to, kai ją įsigijo „Arago Technologies“.

Tai reiškia, kad „Apple“ gali tekti ieškotis naujo šio komponento tiekėjo. Tiesa, tai negali būti sunki užduotis, nes „Broadcom“ pati niekada negamino „Wi-Fi“ modulių, o juos tik kūrė.

Visą gamybos procesą atlikdavo pagrindinė „Apple“ produktų surinkėja TSMC, kuri, spėjama, gali perimti šio komponento tolimesnį kūrimą ir gamybą.

„Fiat“ vadovas siūlo „Apple“ pačiai nekurti automobilio

Italų automobilių gamintojo „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne siūlo kompanijai „Apple“ jos planus kurti elektromobilį įgyvendinti į pačiai, o į pagalbą pasitelkiant kurį nors automobilių gamintoją.

„Jei jie turi potraukį kurti automobilį, patarčiau jiems prigulti ir palaukti, kol šitas noras praeis“, – pesimistiškai „Apple“ planus kurti savo automobilį apibūdino „Fiat“ vadovas.

Ženevos automobilių parodos metu duoto interviu metu S. Marchionne pridūrė, kad automobilių gamyba – kompleksinis verslas, o automobilių gamintojų rinkoje yra pakankamai gamintojų, kurie pajėgtų įvykdyti „Apple“ reikalavimus.

Kiek anksčiau buvo skelbta, kad Timas Cookas ir kiti aukšto rango „Apple“ vadovai dar 2014 metais apsilankė automobilio „BMW i3“ gamykloje Vokietijoje aptarti šio modelio kėbulo panaudojimą savo kuriamam automobiliui.

Tuo tarpu „Apple“ savo planų kurti automobilį, regis, neišsižada. Trečiadienį pasirodė pranešimų, kad kompanija išsinuomojo didžiules buvusias „Pepsi“ patalpas netoli „Apple“ būstinės Kalifornijoje, JAV. Manoma, kad šios patalpos bus skirtos automobilio kūrimo komandai.

„Apple“ produktų surinkėja „Foxconn“ planuoja įsigyti „Sharp“

Praėjusį mėnesį pasirodė gandų, kad „Apple“ produktus surenkanti taivaniečių kompanija „Foxconn“ planuoja įsigyti ekranų gamintoją „Sharp“. Naujausi pranešimai skelbia, kad „Sharp“ palaimino įsigijimą už 6,2 mlrd. JAV dol.

Tiesa, „The Wall Street Journal“ praneša, kad susitarimas kol kas nėra užbaigtas, nes „Foxconn“ siekia išsiaiškinti visus finansinius sunkumus, su kuriais „Sharp“ susidūrė per pastaruosius kelis metus.

Nors pradžioje sandorio suma buvo įvardinta 5,3 mlrd. JAV dol. verte, regis, „Sharp“ pavyko išsiderėti didesnę sumą. Manoma, kad dalis jos turėtų būti skirta padengti praeityje sėkmingai veikusios ir kelių kategorijų produktus kūrusios kompanijos skolas.

Nėra žinoma, ar „Apple“ yra prisidėjusi prie šio planuojamo įsigijimo, tačiau tai JAV technologijų kompanijai būtų gana naudingas pirkinys. Šiuo metu telefonų „iPhone“ ekranus gamina „Sharp“, „Samsung“ ir „LG“, o „Foxconn“ atsakinga už visų dalių surinkimą.

Spėjama, kad toks įsigijimas padėtų „Apple“ išvengti nemalonumų ateityje, jei pasitrauktų kuris nors ekranų gamintojas ir iškiltų grėsmė dalių tiekimui.

Gandai: „Apple“ atsisako „Samsung“ procesorių gamybos

Sekančios kartos išmaniojo telefono „iPhone“ procesorius greičiausiai gamins jau tik viena kompanija – taivaniečių TSMC, skelbia „The Electronic Times“.

Tai reikštų, kad „Apple“ atsisako vienos didžiausių savo mobiliųjų įrenginių procesorių gamintojos „Samsung“ paslaugų kuriant naujos kartos procesorių „A10“.

Spėjama, kad TSMC iš po „Samsung“ nosies kontraktą su „Apple“ nugvelbė dėl to, kad pirmoji sugebėjo procesoriuose panaudoti 10 nanometrų technologiją, suteikiančią spartos, mažesnes išlaidas bei energijos sąnaudas.

Jei šis gandas yra teisingas, tai didžiulė sėkmė TSMC. Anot neoficialios statistikos, „Samsung“ gamina apie 70 proc. šiuo metu naujausio „Apple“ procesoriaus „A9“, tačiau santykiai tarp šių dviejų technologijų milžinių nėra geri dėl to, kad „Samsung“ tenka dėmesio skirti savo kuriamiems telefonams bei minti teismų slenksčius dėl patentų ginčų.

„The Electronic Times“ taip pat pažymi, kad TSMC birželio mėnesį pradės vykdyti „A10“ procesorių užsakymą. Tiesa, toks metas atrodo gana vėlokas, turint omenyje, kad visų laukiamas „iPhone 7“ turėtų pasirodyti jau rugsėjo mėnesį.

„iPad Air 3“ – su 4K ekranu ir 4GB operatyviąja atmintimi?

Dvi Taivane ekranus gaminančios kompanijos dalinsis kovo mėnesį planuojamo išleisti planšetinio kompiuterio „iPad Air 3“ 4K raiškos ekrano gamybos užsakymus, skelbia „DigiTimes“, remiantis šaltiniais Kinijos gamintojų tarpe.

Tie patys šaltiniai skelbia, kad be aukštos raiškos 4K ekrano, naujoji kompanijos „Apple“ planšetė pasižymės iki 4 gigabaitų operatyviąja atmintimi ir pagerinta baterijos veikimo trukme. Planuojama įrenginio masinės gamybos pradžia – antrasis šių metų ketvirtis.

Ir nors anksčiau jau buvo pasirodę pranešimų, kad „iPad Air 3“ neturės telefonuose „iPhone 6s“ ir „iPhone 6s Plus“ esančios „3D Touch“ funkcijos, teigiama, kad šios dvi kompanijos laukia užsakymų iš „Apple“ būtent šia, paspaudimo stiprumą nustatančia technologija pasižymintiems ekranams.

Anot „KGI Securities“ analitiko Ming-Chi Kuo, kuris dažnai yra labai tikslus nuspėjant „Apple“ planus, mano, kad JAV technologijų kompanija planšetę išleis šių metų pirmoje pusėje. Spėjama, kad „iPad Air 3“ gali būti pristatyta kovo mėnesį vyksiančio pristatymo metu, kartu su 4 colių įstrižainės „iPhone“ ir „Apple Watch“ atnaujinimais.

„Mercedes“ netaps „Apple“ automobilio gamintoja

Mercedes_F_015-780x438

Nors Steve’as Jobsas ir vairavo „Mercedes-Benz SL55 AMG“ automobilį, kuris neturėjo jokio valstybinio numerio, neverta manyti, kad automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“ gali tapti gandais apipinto „Apple“ elektromobilio surinkėja.

Bent jau taip teigia kompanijos „Daimler“, gaminančios „Mercedes“ automobilius, vadovas Dieteris Zetsche, pasisakęs šią savaitę vykstančios tarptautinės automobilių parodos Frankfurte metu. „Mes neplanuojame tapti „Foxconn“ (didžiausia „Apple“ produktų surinkėja – red.past.)“, – savo nuomonę išdėstė D. Zetsche.

Kaip skelbia „New York Times“, Frankfurto parodos metu didžiausias dėmesys ir yra skiriamas „Apple“ elektromobiliui bei žmogaus nevaldomam „Google“ automobiliui, nepaisant to, kad nei vienas gamintojas dar negali pasiūlyti automobilio su šiomis sistemomis.

Tai jau ne pirmas kartas, kai „Mercedes-Benz“ meta šešėlį ant „Apple“ elektromobilio planų. Kiek anksčiau šiais metais „Daimler“ vadovas teigė, kad jis nerimauja dėl „Apple“ automobilio tiek pat, kiek „Apple“ turėtų nerimauti dėl „Mercedes-Benz“ išmaniojo telefono. Be to, „Apple“ visai neseniai nuviliojo dirbti prie paslaptingo projekto vieną svarbesnių „Mercedes“ inžinierių Johanną Jungwirthą.

Jau kurį laiką sklinda kalbos, kad „Apple“ savo elektromobilio projekte į partnerių gretas gali priimti „BMW“, kurios modelis „i3“ gali tapti technologijų kompanijos naujojo kūrinio pagrindu.

„iPad Pro“ šiemet pasirodys tik su „Sharp“ ir „Samsung“ pagalba

„iPad Pro“ konceptas

Kompanija „Apple“ kartu su savo ilgamete partnere „Sharp“ ir ilgamete konkurente „Samsung“ bando sukurti 12,9 colių ekraną gandais apipintam planšetiniam kompiuteriui „iPad Pro“, skelbia naujausi pranešimai.

Teigiama, kad „Sharp“ birželio mėnesį „Apple“ pristatė pirmuosius ekranus, pasižyminčius 264 pikseliais viename colyje ir 2732×2048 ekrano rezoliucija.

Tačiau panašią užduotį – sukurti ekraną aukštus reikalavimus keliančiai „Apple“ – gavo ir „Samsung“, kuri laikoma atsarginiu variantu, jei „Apple“ neįtiktų tolesni „Sharp“ ekranų prototipai.

Sklinda gandai, kad gaminti ekranus didesnei „Apple“ planšetei pasisiūlė ir „LG“, tačiau dėl finansinių priežasčių jei neteikiamas prioritetas tiekti ekranus.

Tikimasi, kad „Apple“ naujausią savo planšetę su didesnės įstrižainės ekranu pristatys šių metų pabaigoje arba 2016 metų pradžioje – šiek tiek vėliau nei įprasta.