„iPhone 6s“ reklamai „Apple“ ir vėl pasitelkė nuotraukas

Kompanija „Apple“ išleido naują išmaniojo telefono „iPhone 6s“ reklamos kampaniją „Shot on iPhone“ (liet. – fotografuota su „iPhone“), kurioje demonstruojamos 53 nuotraukos, sukurtos mėgėjų ir profesionalių fotografų, praneša „Time“.

Pažymima, kad šįkart reklamos kampanijoje „Apple“ sutelkė dėmesį į žmonių portretus, daugiausiai kasdieniame gyvenime.

Kaip „Time“ teigė fotografė Erina Brooks, užsiimanti tuo mėgėjiškai, „Apple“ su ja susisiekė po to, kai savo „Instagram“ paskyroje paskelbė dukros nuotrauką. „Aš nuoširdžiai negalėjau patikėti, kad jie susisiekė su manimi“, – teigė moteris, daugelį nuotraukų kurianti su telefonu „iPhone 6s Plus“.

Nuotraukos nuo pirmadienio pradedamos rodyti lauko reklamose 85 miestuose, 26 šalyse.

Kviečiame pasižiūrėti dalį nuotraukų, fotografuotų su „iPhone“.

Norite pasidalinti savo su „Apple“ įrenginiu kurtomis nuotraukomis ar išvysti tokių? Prisijunkite prie projekto „iFotografija“!

Reklamos agentūra maldauja „Apple“, kad ši atsisakytų „iPhone 6S“ pavadinimo

iPhone 6S

Viena amerikiečių reklamos agentūra viešai prašo kompanijos „Apple“ nepavadinti savo sekančio išmaniojo telefono „iPhone 6S“ pavadinimu. O priežastis to labai paprasta – agentūra vadinasi „6S Marketing“.

Agentūra išleido reklaminė kampaniją, kuria bando priversti persigalvoti Kupertine įsikūrusią kompaniją dėl jau visai netrukus pasirodysiančio savo naujausio produkto pavadinimo. „Apple“ yra išsiųstas ir oficialus laiškas, „Times Square“ aikštėje iškabinti reklaminiai skydai.

Be to, šalia garsiosios „Apple“ parduotuvės Penktojoje Aveniu yra pastatytas gana nemažas sunkvežimis, ant kurio taip pat yra užrašytas prašymas „Apple“.

„Mes nepykstame, – teigia „6S Marketing“ įkūrėjas ir prezidentas Chrisas Breikssas. – Mūsų prekės ženklas nebuvo sugriautas todėl, kad aš abejoju, jog kas nors sumaišys išmaniųjų telefonų gamintoją su reklamos agentūra, tačiau mūsų prekės ženklas šiek tiek prarado žavesio.“

Breikssas teigia, kad kompaniją pavadino „6S“ dėl to, kad tai skamba panašiai į žodį „sėkmė“ (angl. – success). Tačiau kai „Apple“ pradėjo ruoštis išleisti „iPhone“ su tokiu pačiu pavadinimu, tai gerokai pakeitė agentūros padėtį paieškos sistemos „Google“ rezultatuose.

„iPhone 6S“, tikimasi, bus pristatytas per rugsėjo 9 dieną San Franciske, JAV vyksiantį „Apple“ pristatymą.

„Samsung“ naujoje reklamoje vėl pašiepė „iPhone“, šįkart – dėl negalėjimo įsikrauti bevieliu ryšiu

„Samasung Galaxy S6“ bevielis įkrovimas

Kompanija „Samsung“ paskelbė naują išmaniojo telefono „Samsung Galaxy S6“ reklamą, kurioje pašiepia „iPhone“ vartotojus, vis dar turinčius įkišti įkrovimo laidą į jų naudojamą telefoną.

Šaipymasis iš visiems įprasto telefono įkrovimo būdo atrodytų keistas, jei ne „Galaxy S6“ modeliuose naudojama bevielio įkrovimo technologija, leidžianti įkrauti telefoną be jokių į jį įkišamų laidų – tiesiog padedant ant specialaus pado.

Naujausių „Samsung“ flagmanų savininkai padą turi įsigyti atskirai, tačiau toks įrenginys visiškai išlaisvina iš laidų šūsnies. Tereikia padą prijungti prie elektros ir bet kada padėti telefoną ant jo. Įkrovimas prasideda iškart.

Ar „Apple“ ketina pristatyti tokią galimybę artimiausiuose „iPhone“ modeliuose, kol kas nėra aišku.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.

https://www.youtube.com/watch?v=kvDOosa8PEo

„iOS 9“ leis programuotojams kurti reklamos blokavimo įrankius „Safari“ naršyklei

„iPhone 6“

Reklamos blokavimo įrankiai kompiuteriams „Mac“ skirtoje naršyklėje „Safari“ yra galimi jau daugelį metų, tačiau „iOS“ vartotojai yra labiau limituoti. Su „iOS 9“ kompanija „Apple“ pristatė naują galimybę programuotojams kurti reklamos blokavimo įrankius.

„iOS 9“ kuriamos aplikacijos dabar gali pasižymėti specialia turinio blokavimo funkcija, kuri neleidžia užsikrauti tam tikram turiniui naršyklėje „Safari“, pavyzdžiui, paveikslėliams ar skriptams. Tad pirmą kartą yra suteikiama galimybė programuotojams sukurti reklamą blokuojančius įrankius.

Tokios funkcijos įtraukimas į „iOS“ ekosistemą būtent dabar yra įdomus „Apple“ žingsnis, nes kompanija kartu su naujausia „iOS 9“ versija pristatė atskirą naujienų aplikaciją, kurioje taip pat bus rodomas reklamos. Tiesa, reklamos blokavimo įrankiai pastarųjų neblokuos, nes jų funkcionalumas apsiribos tik „Safari“.

Manoma, kad tokių įrankių atsiradimas „iOS“ sistemoje ženkliai paveiktų kompaniją „Google“, kuri pastaruoju metu itin nusitaikiusi į pajamas, gaunamas iš mobiliuosiuose įrenginiuose rodomų reklamų.

Bet kol kas nėra aišku, kaip „Apple“ išspręs teisinius klausimus dėl reklamų blokavimo ir ar programuotojų kuriami įrankiai atitiks „Apple“ reikalavimus.

„Samsung Galaxy S6“ reklama labai primena „Apple Watch“ reklamą

Reklamų palyginimas: „Apple“ ir „Samsung“

Kompanija „Samsung“ penktadienį išleido naują išmaniojo telefono „Samsung Galaxy S6“ reklamą, kurią patalpino „YouTube“ ir kurioje demonstruoja įrenginio ir jo komponentų gamybą. Tačiau ši reklama itin panaši į vieno „Apple“ kūrinio reklamą.

Tai – „Apple Watch“. Kovo pradžioje „Apple“ pristatymo metu buvo pademonstruota, kaip yra gaminami išmanieji laikrodžiai „Apple Watch“, tame tarpe – ir brangusis „Apple Watch Edition“, kurio kaina siekia dešimtį tūkstančių JAV dol.

Brangiausio „Apple“ laikrodžio gamybos vaizdo įraše rodomas išlydytas auksas, kuriuo yra papuoštas „Apple Watch Edition“. Būtent tokiu pačiu principu yra vaizduojama „Samsung Galaxy S6“ panaudotas metalas, kurį Samsung“ taip pat nusprendė parodyti lydymo procese. Tačiau tai ne vienintelė reklamos dalis, kuri yra labai panaši į „Apple“ versiją.

Įdomu ir tai, kad „Samsung“ jau teko priimti kaltinimus dėl „Galaxy S6“ telefone panaudotų dizaino elementų, kuriais pasižymi „Apple“ išmanusis telefonas „iPhone 6“. Dabar, regis, „Samsung“ nusprendė sukelti abejonių ir su reklamomis.

Kviečiame pasižiūrėti abi reklamas.

[youtube id=“IlUPM7s_7_8″ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

[youtube id=“dDAP9OWtQro“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

„Microsoft“ reklamose ir toliau šaiposi iš „Siri (video)

Nusikaltėlis klausė „Siri“, kur paslėpti aukos kūną

„Microsoft“ ir vėl išleido dvi reklamas, kuriose bando pasišaipyti iš „Apple“ virtualaus balso asistento „Siri“, siūlydama savo alternatyvą, pavadinimu „Cortana“.

Reklamose vaizduojama, kaip „Cortana“ gali išsamiai atsakyti š vieną ar kitą vartotojo klausimą, o „Siir“ tuo tarpu nesugeba tinkamai sureaguoti.

Tai ne pirmas kartas, kai „Microsoft“, panašiai kaip ir „Samsung“, išleidžia prieš „Apple“produktus ir paslaugas nukreiptas reklamas. Vienos paskutiniųjų – „iPad“ ir „Surface“ planšečių palyginimas.

Kviečiame pasižiūrėti abi reklamas.

[youtube id=“DIdf99noLJk“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

[youtube id=“vfozrCjKHus“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

Naujausioje reklamoje „Samsung“ šaiposi iš „iPhone“ baterijos (video)

„Samsung“ ir toliau tęsia prieš „Apple“ nukreiptų reklamų seriją. Šįkart Pietų Korėjos technologijų kompanijai neįtiko išmaniajame telefone „iPhone“ esanti baterija.

Reklamoje vaizduojama, kaip oro uoste gausybė „iPhone“ vartotojų įkrauna savo išmaniuosius telefonus prie kiekvienos laisvos elektros jungties, kai, tuo tarpu, „Samsung“ išmaniųjų telefonų „Galaxy“ serijos vartotojai giriasi ilgai veikiančia baterija.

Ne paslaptis, kad „iPhone 5S“ įmontuota baterija yra 1560 miliampervalandžių (mAh) talpos, o, pavyzdžiui, didesnį korpusą turintis „Galaxy S5“ pasižymi 2800 mAh talpos baterija.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.

[youtube id=“mzMUTrTYD9s“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]