Naujausia „Amazon Kindle Fire“ reklama nukreipta prieš „iPad Air“

Kadras iš reklamos

Prie „Microsoft“ ir „Nokia“ prisideda ir elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, išleidusi naują elektroninės knygų skaityklės „Kindle Fire“ reklamą, kurioje dėmesio sulaukia ne tik planšetinis kompiuteris „iPad Air“, bet ir „Apple“ vyriausiasis dizaineris Johnas Ive‘as.

Reklamoje atskleidžiama, kad „Kindle Fire“ turi ekraną nei „iPad Air“, yra 20 procentų lengvesnė ir kainuoja 120 JAV dol. mažiau.

Reklamos metu skamba dviejų skirtingų vyrų balsai: „Kindle Fire“ pristatinėja amerikietiško akcento balsas, o „iPad Air“ – britiško. Vyriausiasis „Apple“ dizaineris J.Ive‘as yra britas ir kalba itin panašiai, todėl internautai juokauja, kad būtent jį „Amazon“ siekė pamėgdžioti.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.

Naujausiose „Microsoft“ planšetės „Surface“ reklamose pabrėžiami „iPad“ trūkumai

Planšetiniai kompiuteriai „iPad Air“ ir „Surface 2“

Vos tik pasirodžius „Nokia“ reklamai, kurioje šaipomasi iš „iPad“ nesugebėjimo atlikti tam tikrų funkcijų, kompanija „Microsoft“ vienu metu išleido net tris panašias planšetinio kompiuterio „Surface 2“ reklamas.

Pirmoje „Surface 2“ reklamoje pabrėžiama tai, kad „iPad“ neturi kelių vartotojų paskyrų suderinamumo. „Microsoft“ planšetėje įdiegta operacinė sistema „Windows 8“ leidžia tai padaryti.

Antroje reklamoje taikomasi į mėgstančius ruošti maistą. Rodoma, kaip „Surface 2“ reaguoja į kelis mostus ranka skaitant receptą. Deja, „iPad“ ir vėl to nesugeba.

Paskutinėje reklamoje „Microsoft“ rodo, kad jos sukurtoje planšetėje yra kelios USB ir aukštos raiškos kabelio jungtys, kurios leidžia prijungti išorinius įrenginius. Spėkite, kiek jungčių turi „iPad“?

Įdomu tai, kad „Microsoft“ šiuo metu įsigyja „Nokia“, todėl toks reklamų antplūdis prieš „iPad“ gali būti tikslingas ir gerai suplanuotas.

Kviečiame pasižiūrėti reklamas ir išsakyti nuomonę komentaruose.
 

„Apple“ reklamos biudžetas kur kas mažesnis už „Microsoft“ ir „Samsung“

„Apple“ logotipas „Microsoft“ ir „Nokia“ reklamoje

Nemažai žmonių galvoja, kad kompanijos „Apple“ sėkmės paslaptis yra ne jos kuriamuose produktuose, o reklamoje. Iš dalies jie yra teisūs, tačiau ne ta prasme, kuria jie mano. Nors JAV technologijų milžinės reklama yra veiksminga, ji išleidžia kur kas mažiau pinigų nei „Microsoft“ ar „Samsung“.

Tyrimų bendrovės „Asymco“ analitikas Horace Dediu paviešino diagramą, kurioje vaizduojamos tokių kompanijų, kaip „Apple“, „Microsoft“, „Samsung“, „Dell“, „HP“ ir „Coca-Cola“, išlaidos reklamoms nuo 2009 iki 2013 metų. Įdomiausia yra tai, kad visais metais „Apple“ savo reklamai skyrė mažiau pinigų, nei tą darė „Microsoft“ ir „Samsung“.

Tačiau toks faktas nėra netikėtas. Pasakymas, jog kokybė yra geriau už kiekybę čia, tikriausiai, įgauna tikrąją prasmę. Be to, „Apple“ negali pasigirti tokia produktų gausa kaip abi konkurentės, tad iš dalies sumažėja reklamų poreikis.

Kompanijų reklamos biudžetai pastaraisiais metais

Atskleista, kaip atrodys „Instagram“ rodomos reklamos

„Instagram“

Jau nuo kitos savaitės populiarios nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacijos „Instagram“ vartotojai savo sraute išvys ne tik sekamų žmonių nuotraukas ir filmukus, bet ir reklamas, kurios bus pažymėtos užrašu „Sponsored“ ( liet. – paremta).

Socialiniam tinklui „Facebook“ priklausanti „Instagram“ kitą savaitę dar tik bandys supažindinti su būsimų reklamų formatu. Vieną kartą parodyta reklama susidės iš nuotraukos ir virš jos esančio užrašo „Sponsored“, ant kurio paspaudus vartotojas bus nukreiptas į reklamuojamos prekės interneto puslapį.

Oficialiame „Instagram“ tinklaraštyje aplikacijos kūrėjai atskleidė, kaip atrodys reklama.

„Instagram“ reklama

Naujausią „iPad Air“ reklamą įgarsino populiaraus serialo „Breaking Bad“ žvaigždė

Aktorius Bryan Cranston

Naujausioje planšetinio kompiuterio „iPad Air“ reklamoje „Apple“ jį lygina su pieštuku, pabrėždama abiejų naudingumą ir plonumą. Be to, ši reklama išskirtinė dar ir tuo, kad ją įgarsino populiaraus serialo „Beaking Bad“ pagrindinis aktorius Bryanas Cranstonas.

Reklamoje, kuri pirmą kartą buvo parodyta per „iPad Air“ pristatymą antradienį, vaizduojamas ant stalo padėtas pieštukas įvairioje aplinkoje, pavyzdžiui, laboratorijoje ir bibliotekoje. B.Cranstono balsu skamba tokie žodžiai: „Tai labai paprasta priemonė, kuri taip pat yra labai galinga“.

Tik apie 60 sekundžių trukmės reklamos pabaigoje parodoma „iPad Air“ planšetė, kuri visąlaik buvo padėta už pieštuko. Tai siekta pabrėžti įrenginio korpuso plonumą.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.

„Microsoft“ sukūrė prieš naujuosius „iPhone“ nukreiptas reklamas, tačiau netrukus jas pašalino

microsoft-ces-booth

JAV technologijų milžinė „Microsoft“ penktadienį į populiarią vaizdo įrašų svetainę „YouTube“ įkėlė iš kelių serijų sudarytą reklamą, nukreiptą prieš savaitės pradžioje pristatytus išmaniuosius telefonus „iPhone“.

Neilgai trukus, reklamos buvo pašalintos iš oficialios „Microsoft“ priklausančios paskyros. Manoma, jog to priežastis – „YouTube“ lankytojų nepasitenkinimas.

Reklamoje vaizduojama konferencijų salė, kurioje neva aptarinėjamas naujų „iPhone“ kūrimas. Iš konteksto galima pastebėti, jog „Microsoft“ tiesiogiai šaiposi iš „iPhone 5S“ ir „iPhone 5S“ naujovių.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą.