Naujausiose „Microsoft“ planšetės „Surface“ reklamose pabrėžiami „iPad“ trūkumai

Planšetiniai kompiuteriai „iPad Air“ ir „Surface 2“

Vos tik pasirodžius „Nokia“ reklamai, kurioje šaipomasi iš „iPad“ nesugebėjimo atlikti tam tikrų funkcijų, kompanija „Microsoft“ vienu metu išleido net tris panašias planšetinio kompiuterio „Surface 2“ reklamas.

Pirmoje „Surface 2“ reklamoje pabrėžiama tai, kad „iPad“ neturi kelių vartotojų paskyrų suderinamumo. „Microsoft“ planšetėje įdiegta operacinė sistema „Windows 8“ leidžia tai padaryti.

Antroje reklamoje taikomasi į mėgstančius ruošti maistą. Rodoma, kaip „Surface 2“ reaguoja į kelis mostus ranka skaitant receptą. Deja, „iPad“ ir vėl to nesugeba.

Paskutinėje reklamoje „Microsoft“ rodo, kad jos sukurtoje planšetėje yra kelios USB ir aukštos raiškos kabelio jungtys, kurios leidžia prijungti išorinius įrenginius. Spėkite, kiek jungčių turi „iPad“?

Įdomu tai, kad „Microsoft“ šiuo metu įsigyja „Nokia“, todėl toks reklamų antplūdis prieš „iPad“ gali būti tikslingas ir gerai suplanuotas.

Kviečiame pasižiūrėti reklamas ir išsakyti nuomonę komentaruose.