Vagys iš važiuojančio sunkvežimio pavogė „Apple“ produktų už 95 tūkst. JAV dol.

Planšetinis kompiuteris „iPad“

Vokietijos nusikaltėliai irgi žiūri veiksmo filmus: ketvirtadienį apiplėštas važiuojantis sunkvežimis, kuris gabeno „Apple“ produktus iš Olandijos į Čekiją, skelbia n-tv.de.

Kaip teigia šaltiniai, vagys greičiausiai privažiavo prie sunkvežimio iš galo, su pjaustikliu prapjovė važiuojančio sunkvežimio tentą ir į jį įsibrovę iškrovė „Apple“ įrenginių už 95 tūkst. JAV dolerius (70 tūkst. eurų).

Tarp pavogtų įrenginių buvo 125 planšetiniai kompiuteriai „iPad“, 4 „iPad mini“, 30 išmaniųjų telefonų „iPhone“ ir dvi klaviatūros.

„Apple“ situacijos nekomentuoja. Sunkvežimio vairuotojas teigė nieko nematęs ir nepastebėjęs už savęs jokių įtartinų automobilių.

Naujausia „Nokia“ reklama: „iPad“ privers jus ignoruoti jūsų šunį

„Nokia 2520“

Telekomunikacijų bendrovė „Nokia“ paviešino naują planšetinio kompiuterio „Lumia 2520“ reklamą, kurioje pabrėžia įrenginio privalumus prieš rinkos lyderį „iPad“.

Reklama bandoma atskleisti, kaip „Nokia“ planšete yra patogiau naudotis saulėtą dieną. Teigiama, kad „Lumia 2520“ neatspindi šviesos, todėl ja galima naudotis net ir prieš saulę. Deja, reklamoje „iPad“ to nesugeba.

Tokį savo sukurtos planšetės privalumą „Nokia“ sugebėjo atskleisti labai žaismingai. Animuotoje reklamoje vaizduojama, kaip „iPad“ vartotojai ignoruoja su jais norintį žaisti šunį, nes ieško pavėsio, kad galėtų pasinaudoti įrenginiu – prieš saulę sunku įžiūrėti vaizdą.

Kviečiame pasižiūrėti reklamą. Pasidalinkite savo nuomone komentaruose – ar tikrai „Nokia“ planšetė pranašesnė už „iPad“?

Nuo „iPad mini“ iki „Galaxy Note“: kokią planšetę pasirinkti?

Planšetinis kompiuteris „iPad“: nuo pirmos iki penktos kartos

Ketvirtus metus iš eilės planšetiniai kompiuteriai yra viena populiariausių kalėdinių dovanų. Prieš keletą metų žmonėms išsirinkti planšetę Kalėdoms būdavo lengva – tiesiog rinkdavosi „iPad“.

Tačiau šiais, 2013-aisiais metais situacija yra kiek kitokia. Vartotojai gali rinktis ne tik iš keleto „iPad“ modelių, bet ir iš ne ką mažiau dėmesio vertų alternatyvų. Tad kokią planšetę rinktis?

Portalas Mashable.com sudarė vertikalią diagramą, kuri padės išsirinkti tinkamiausią planšetę. Prieš pradedant naudotis diagrama yra svarbu išsikelti svarbiausius kriterijus, kurie privalo būti jūsų pageidaujamoje planšetėje.

Bene svarbiausi faktoriai renkantis tokio tipo įrenginį yra planšetės dydis ir kaina. Išsiaiškinus šiuos kriterijus reikėtų pasvarstyti, kam naudosite planšetę.

Pateikiame diagramą (angl. k.), pagal kurią, tikimės, pavyks lengviau išsiaiškinti, koks planšetinis kompiuteris jums yra tinkamiausias.

Nuo „iPad mini“ iki „Galaxy Note“: kokią planšetę pasirinkti?

 

B.Obamai saugumo sumetimais draudžiama naudotis telefonu „iPhone“

JAV prezidentas Barackas Obama

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prezidentas Barackas Obama atskleidė, kad siekiant užtikrinti jo saugumą jam nėra leidžiama naudotis išmaniuoju telefonu „iPhone“, praneša „SecurityWeek“. Vietoje to, galingiausios pasaulio valstybės vadovas priverstas naudotis „BlackBerry“.

„Saugumo sumetimais man nėra leidžiama turėti „iPhone“, – sakė B.Obama grupei jaunuolių, kurie lankėsi Baltuosiuose rūmuose per sveikatos apsaugos reformos įstatymo pristatymą. Prezidentas pridūrė, jog jo dukros itin aktyviai naudojasi „iPhone“ telefonais.

Nors „BlackBerry“ telefonų populiarumas smarkiai krito, Vašingtone šio gamintojo mobilieji įrenginiai yra vis dar paklausūs dėl itin didelio saugumo lygio.

Tiesa, nors B.Obama negali naudotis „iPhone“, jis kiekvieną dieną aktyviai naudojasi planšetiniu kompiuteriu „iPad“.

Naujausiose „Microsoft“ planšetės „Surface“ reklamose pabrėžiami „iPad“ trūkumai

Planšetiniai kompiuteriai „iPad Air“ ir „Surface 2“

Vos tik pasirodžius „Nokia“ reklamai, kurioje šaipomasi iš „iPad“ nesugebėjimo atlikti tam tikrų funkcijų, kompanija „Microsoft“ vienu metu išleido net tris panašias planšetinio kompiuterio „Surface 2“ reklamas.

Pirmoje „Surface 2“ reklamoje pabrėžiama tai, kad „iPad“ neturi kelių vartotojų paskyrų suderinamumo. „Microsoft“ planšetėje įdiegta operacinė sistema „Windows 8“ leidžia tai padaryti.

Antroje reklamoje taikomasi į mėgstančius ruošti maistą. Rodoma, kaip „Surface 2“ reaguoja į kelis mostus ranka skaitant receptą. Deja, „iPad“ ir vėl to nesugeba.

Paskutinėje reklamoje „Microsoft“ rodo, kad jos sukurtoje planšetėje yra kelios USB ir aukštos raiškos kabelio jungtys, kurios leidžia prijungti išorinius įrenginius. Spėkite, kiek jungčių turi „iPad“?

Įdomu tai, kad „Microsoft“ šiuo metu įsigyja „Nokia“, todėl toks reklamų antplūdis prieš „iPad“ gali būti tikslingas ir gerai suplanuotas.

Kviečiame pasižiūrėti reklamas ir išsakyti nuomonę komentaruose.
 

Net 100 mln. JAV dol. vertės sandoris su „Samsung“ neprivertė NBA atsisakyti „iPad“

NBA rungtynių teisėjai

Nors spalio pabaigoje technologijų kompanija „Samsung“ ir stipriausia pasaulyje krepšinio lyga NBA pasirašė 100 milijonų JAV dolerių vertės bendradarbiavimo sutartį, kuria lyga įsipareigoja rungtynių metu naudoti „Samsung“ televizorius ir planšetinius kompiuterius, tačiau 28 iš 30 komandų ir toliau naudojasi „Apple“ sukurtomis planšetėmis „iPad“.

Sutartis nurodo, kad ateinančius trejus metus visose arenose, kuriose vyksta NBA rungtynės, rungtynių teisėjai turi naudotis „Samsung“ sukurtais televizoriais ir planšetiniais kompiuteriais. Šį įranga dažniausiai naudojama, kai siekiama išsiaiškinti įtarimų keliančius žaidimų epizodus.

Nors šios sutarties suma siekia 100 mln. JAV dol., Pietų Korėjos kompanijai nepavyko savo įrenginių pritaikyti ir lygoje žaidžiančioms komandoms. Šiuo metu 28 iš 30 NBA komandų treneriai ir žaidėjai turi savo asmeninius „iPad“ kompiuterius. Jie padeda geriau įsisavinti komandos žaidimo planus, analizuoti žaidėjus ir sekti kitų komandų rezultatus.

Skaičiai, kuriais „Apple“ gali didžiuotis

Kompanija „Apple“

Kompanija „Apple“, antradienį pristačiusi šūsnį naujų produktų, paviešino įdomios statistikos apie mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, muzikos transliavimo internetu paslaugą „iTunes Radio“, didžiausią mobiliųjų aplikacijų parduotuvę pasaulyje „App Store“ ir planšetinį kompiuterį „iPad“.

Dar vasaros pradžioje pristatyta, tačiau tik prieš daugiau nei mėnesį viešai prieinama tapusi „iOS 7“ susilaukė itin didelio vartotojų susidomėjimo. Pranešama, kad per pirmas penkias dienas nuo išleidimo naujausią operacinės sistemos versija įdiegta į 200 mln. „iOS“ įrenginių.

Kaip teigė „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas, „iOS 7“ yra greičiausiai auganti „iOS“ versija iki šiol“. Anot jo, „iOS 7“ šiuo metu naudoja 64 procentai kompanijos sukurtų mobiliųjų įrenginių.

Per kiek daugiau nei mėnesį nuo oficialaus išleidimo, „iTunes Radio“ jau turi virš 20 mln. muzikos klausytojų, kurie per daugiau nei 30 dienų perklausė 1 milijardą muzikos kūrinių. Tiesa, šie skaičiai – JAV gyventojų pasiekimas, mat kol kas tik šioje šalyje galima naudotis šia paslauga.

Prieš pristatant planšetinį kompiuterį „iPad Air“, paminėta, kad „Apple“ jau yra pardavusi 170 mln. „iPad“ planšečių. Tai išties geras pasiekimas atsižvelgiant į tai, jog pirmasis „iPad“ pristatytas vos prieš trejus metus, 2010-aisiais.

„Apple“ nepraleido progos nudžiuginti ir mobiliųjų aplikacijų mylėtojus. Pranešama, jog elektroninėje parduotuvėje „App Store“ jau yra virš 1 mln. aplikacijų, iš kurių 475 tūkst. yra skirtos „iPad“. Aplikacijų kūrėjams „Apple“ jau yra išmokėjusi per 13 mlrd. JAV dol.