Praėjusį ketvirtį beveik kas trečias „iPhone“ pirkėjas – buvęs „Android“ vartotojas

Per antradienį paviešintus kompanijos finansinius ketvirčio rodiklius, „Apple“ vadovas Timas Cookas taip pat atskleidė, kad 30 procentų „iPhone“ pirkėjų yra buvę „Android“ vartotojai. 

Teigiama, kad paskutinio ketvirčio rodiklis yra didžiausias per visą laiką, kuomet prieš tris metus „Apple“ pradėjo sekti nuo „Android“ prie „iPhone“ pereinančių žmonių kiekį.

Nors „Apple“ neaptarė tokio rodiklio priežasčių, jomis įvardinti galima gana agresyvią „Apple“ veiksmų politiką prieš „Android“ vartotojus. Dar šį pavasarį „Apple“ paskelbė ne jos gamintų telefonų supirkimo programą, o birželį pristatė aplikaciją „Move to iOS“, leidžiančią patogiai perkelti vartotojo duomenis tarp „Android“ ir „iOS“ platformų.

Kalbėdamas apie ateitį, T. Cookas teigė tikintis, kad nuo „Android“ prie „Apple“ telefono pereinančių vartotojų skaičius tik augs.

iTouch.lt primena, kad antradienį paskelbtų „Apple“ ketvirčio finansinių rodiklių metu paaiškėjo, kad kompanija per praėjusį ketvirtį pardavė 48 milijonus telefonų „iPhone“. Prie tokių didelių pardavimų prisidėjo ir ankstyva naujų modelių prekybos pradžia Kinijoje.

„Apple“ paskelbė ir toliau augančius finansinius rodiklius

Kompanija „Apple“ antradienį paskelbė ketvirčio finansinius rezultatus. Per praėjusį ketvirtį JAV technologijų gamintoja sulaukė 51,5 milijardo JAV dolerių pajamų, o uždirbo 11,1 mlrd. JAV dol.

Palyginimui, lygiai prieš metus per tą patį ketvirtį „Apple“ pajamos siekė 42,1 mlrd, JAV dol., o pelnas – 8,5 mlrd. JAV dol.

„Apple“ vadovas Timas Cookas teigia, kad tokie puikūs rezultatai yra pasiekti dėka kuriamų inovatyvių produktų.

„Fiskaliniai 2015 metai yra sėkmingiausi „Apple“ metai, per kuriuos pajamos augo 28 procentais iki 234 mlrd. JAV dol. Ši besitęsianti sėkmė yra rezultatas mūsų kuriamų geriausių, labiausiai inovatyvių produktų žemėje, – teigia T. Cookas. – Mes pasiruošę šventiniam laikotarpiui su mūsų iki šiol stipriausia produktų linija.“

Antradienį JAV kompanija taip pat atskleidė, kiek buvo parduota pagrindinių „Apple“ produktų. Per paskutinį ketvirtį parduota:

  • 48,046 mln. telefonų „iPhone“;
  • 9,883 mln. planšetinių kompiuterių „iPad“;
  • 5,709 mln. kompiuterių „Mac“.

Sekantį „Apple Watch“ išvysime ne anksčiau kitų metų vidurio

„Apple Watch“

Išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ anksčiausiai galime tikėtis išvysti 2016 metų vasarą, teigia „Cowen and Company“. Investicinė bendrovė, remdamasi informacija iš įrenginio surinkėjų, mano, kad antros kartos „Apple“ laikrodis pasižymės plonesniu korpusu ir sklandesniu veikimu.

Bendrovės duomenimis, „Apple“ iki metų galo turėtų būti pardavusi 18 milijonų laikrodžio vienetų, tačiau kitais metais pardavimai gali siekti mažiausiai 45 mln. vienetų ribą. Tiesa, kitų metų prognozės gali būti kiek pesimistiškos, nes „Apple“ taip dar ir nepateikė tikrų „Apple Watch“ pardavimo skaičių.

Teigiama, kad atnaujintas „Apple Watch“ turėtų pasirodyti kitų metų viduryje. Pirmos kartos „Apple“ laikrodis į prekybą buvo išleistas šių metų balandžio 24 dieną.

Ir nors gandų apie taip vadinamą „Apple Watch 2“ dar nespėta daug priskleisti, bene laukiamiausia laikrodžio naujove yra laikoma „FaceTime“ kamera.

Per pirmąjį prekybos savaitgalį „Apple“ pardavė 13 mln. naujųjų „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“

how-iphone-6s-stacks-up-against-android-rivals-image-cultofandroidcomwp-contentuploads201509Screen-Shot-2015-09-09-at-203842-780x384

Per pirmas tris išmaniųjų telefonų „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ mažmeninės prekybos dienas kompanija „Apple“ skelbia pardavusi 13 mln. šių telefonų.

„iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ pardavimai fenomenalūs, viršiję visus ankstesnius pirmojo savaitgalio pardavimus „Apple“ istorijoje“, – teigia „Apple“ vadovas Timas Cookas.

Telefonas „iPhone 6S“ yra vertinamas dėl savo naujosios „3D Touch“ funkcijos, leidžiančios ekranui nustatyti vartotojo paspaudimo stiprumą. Ši funkcija yra laikoma didžiausiu „Apple“ pranašumu prieš konkurentus.

„Apple“ spalio 9 dieną planuoja pradėti prekybą „iPhone 6S“ ir „iPhone 6S Plus“ dar 40 šalių, o iki metų galo šie telefonai bus prieinami iš viso 130 šalių.

Tiesa, verta paminėti, kad prie šių metų pirmojo savaitgalio pardavimų prisidėjo ir prekyba Kinijoje, kuri praėjusiais metais dar nebuvo prasidėjusi nuo pat pirmų naujų modelių prekybos pradžios.

„Apple Watch“ jau valdo apie 75 procentus išmaniųjų laikrodžių rinkos

Apple Watch

Išmaniųjų laikrodžių pardavimai per pastaruosius metus išaugo net 457 procentais, o iki metų galo net 75 proc. šių pardavimų bus susišlavęs „Apple“ išmanusis laikrodis „Apple Watch“, skelbia „Strategy Analytics“.

Anot tyrimų bendrovės, išmaniųjų laikrodžių pardavimai šį ketvirtį turėtų pasiekti 5 milijonų ribą, iš kurių net trys ketvirtadaliai priklausys „Apple“.

Antroje vietoje pagal pardavimus rikiuojasi „Samsung“ – didžiausia „Apple“ konkurentė, kuri gali pasigirti 0,4 mln. savo išmaniųjų laikrodžių pardavimais. Tuo tarpu „Apple“ šio ketvirčio pabaigoje bus pardavusi 4 mln. laikrodžių.

Ir nors „Apple“ su „Samsung“ kartu globaliai parduoda 8 iš 10 parduodamų išmaniųjų laikrodžių, Pietų Korėjos kompanijai, regis, ne taip gerai sekasi. Žinoma, „Apple“ ne vienintelė konkurentė. Statistika rodo, kad 17 proc. išmaniųjų laikrodžių rinkos užima kiti gamintojai, pavyzdžiui, „LG“.

„Apple Watch“ pardavimai nuo išleidimo krito 90 procentų

„Apple Watch“

Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.

Per pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai pardavė po 200 tūkst. laikrodžio vienetų.

Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Toks rodiklis yra net 90 procentų mažesnis už tą, kuris buvo pirmąją išmaniojo laikrodžio prekybos savaitę.

„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota vos 2 tūkst. vienetų.

Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.

„Apple Watch“ į Lietuvą atkeliaus dar negreit

„Apple Watch“

„Apple“ vadovas Timas Cookas atskleidė, kad išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ prekybą į papildomas šalis ketinama praplėsti ne anksčiau kaip birželio pabaigoje.

Šiuo metu „Apple Watch“ oficialiai galima įsigyti tik internetu ir tik devyniose šalyse, tai: Australija, Kanada, Kinija, Prancūzija, Vokietija, Honkongas, Japonija, D. Britanija ir JAV.

Per ketvirčio finansinių rezultatų skelbimą T. Cookas pažymėjo, kad per praėjusį savaitgalį kompanija sugebėjo pristatyti daugiau „Apple Watch“ užsakymų nei tikėjosi.

„Apple“ vadovas taip pat pabrėžė, kad kompanija akylai stebi, kurių modelių trūkumas yra didžiausias ir žada, kad birželio pabaigoje, kai prekyba laikrodžiu prasidės kitose šalyse, šių modelių netrūks.

„Kažkuriuo metu birželio pabaigoje mes tikimės būti pasiruošę, kad galėtume prekiauti „Apple Watch“ papildomose šalyse. Tai mūsų dabartinis planas“, – teigia T. Cookas.

Plačiau apie „Apple“ ketvirčio finansinius rezultatus skaitykite čia.