„Apple“ paskelbė „USB-C“ įkrovimo kabelių keitimo programą

Kompanija „Apple“ penktadienį paskelbė „USB-C“ įkrovimo kabelių keitimo programą. Šie kabeliai buvo parduoti iki 2015 metų birželio mėnesio kartu su 12 colių „Retina“ ekraną turinčiais nešiojamaisiais kompiuteriais „MacBook“.

„Apple“ teigia, kad naudojantis defektuotais kabeliais, dėl jų dizaino kompiuteriai gali būti neįkraunami arba įkraunami nepastoviai.

Siekiant išsiaiškinti, ar naudojamas kabelis yra defektuotas, reikia patikrinti ant kabelio esantį užrašą. Toliau pateikiame informaciją, kaip atrodo šis užrašas ant defektuoto ir tinkamo kabelių.

Defektuotas kabelis

„USB-C“ įkrovimo kabelių keitimo programą
Taip atrodo užrašas ant defektuoto kabelio, kurį reikia pakeisti. / Apple nuotr.

Tinkamas kabelis

„USB-C“ įkrovimo kabelių keitimo programa
Taip atrodo užrašas ant kabelio, kuris yra tinkamas ir jo keisti nereikia. / Apple nuotr.

Keitimo procedūra

Jei manote, kad jūsų turimas kabelis patenka į „USB-C“ keitimo programą, kreipkitės į artimiausią autorizuotą „Apple“ serviso centrą. Kartu su kabeliu bus reikalaujama pateikti ir kompiuterio serijinį numerį.

Ši keitimo programa galioja iki 2018 metų birželio 8 dienos.

„Apple“ dėl su vaizdu susijusių problemų paskelbė „Mac Pro“ taisymo programą

Kompanija „Apple“ penktadienį patyliukais paskelbė 2013 metų pabaigos „Mac Pro“ kompiuterių taisymo programą, kuriems yra pasireiškusios su vaizdu susijusios problemos, skelbia „MacRumors“.

Pranešama, kad „Apple“ nustatė, jog kai kurios 2013 metų pabaigos „Mac Pro“ modeliuose esančios vaizdo plokštės, pagamintos tarp 2015 vasario 8 dienos ir 2015 balandžio 11 dienos gali sukelti iškraipytą vaizdą, vaizdo nerodymą, nepatikimą sistemos darbą, strigimus, išsijungimus ir persikrovimus arba gali neleisti užsikrauti kompiuteriui.

„Apple“ ar „Apple“ autorizuoti paslaugų teikėjai nemokamai sutaisys programai tinkamus „Mac Pro“ modelius, kuriems pasireiškusios vaizdo problemos. Vartotojai gali kreiptis į „Genius Bar“ ar autorizuotus „Apple“ serviso centrus nustatyti, ar jų „Mac Pro“ yra tinkamas šiai programai.

Tačiau priešingai nei prieš savaitę paskelbtas viešas „Apple“ sieninių kištukų atšaukimas, šios taisymo programos nesiruošia plačiai reklamuoti ir patalpinti į „Apple“ palaikymo tarnybos puslapyje esančios taisymo programų sąrašą.

„Apple“ atšaukia dalį sieninių įkroviklių kištukų

Kompanija „Apple“ paskelbė atšaukianti sieninių įkroviklių dviejų šakučių kištukus-adapterius, skirtus Argentinai, Australijai, Brazilijai, Naujajai Zelandijai, Pietų Korėjai ir žemyninės Europos valstybėms, įskaitant Lietuvą.

„Apple“ teigia nustačiusi, kad labai retais atvejais paveikti dviejų šakučių kištukai-adapteriai gali lūžti ir sukelti riziką elektros smūgiui, kai adapteris yra priliečiamas.

Skelbiama, kad šie adapteriai buvo parduodami kartu su kompiuteriais „Mac“ ir dalimi „iOS“ įrenginių nuo 2003 iki 2015 metų bei buvo parduodami su įkroviklių rinkiniu „Apple World Travel Adapter Kit“. Iki šiol kompanijai yra žinoma 12 incidentų, susijusių su šiais adapteriais.

Šis atšaukimas neliečia kitoms šalims skirtų įkroviklių adapterių ar USB įkroviklių.

Defektuoti adapteriai pasižymi 4-5 simbolių kodu vidinėje adapterio dalyje, kuri jungiasi su įkrovikliu, arba išvis neturi jokio identifikacinio kodo nurodytoje vietoje. Nauji, nedefektuoti adapteriai toje pačioje vietoje turi regiono, kuriam yra skirti, kodo trumpinį, pavyzdžiui, „EUR“.

„Apple“ teigia, kad dėl defektuoto kištuko-adapterio keitimo reikia kreiptis į įgaliotą „Apple“ klientų aptarnavimo centrą, prieš tai išsiaiškinus, ar turimas kištukas-adapteris yra defektuotas bei susižinojus įrenginio, su kuriuo jis yra eksploatuojamas, serijinį numerį.

Dėl platesnės šio atšaukimo vykdymo instrukcijos skaitykite oficialiame „Apple“ palaikymo puslapyje.

Adapterių atšaukimas

„Apple“ paskelbė „iPhone 6 Plus“ kameros keitimo programą

„iPhone 6 Plus“

Kompanija „Apple“ nustatė, kad maža dalis išmaniųjų telefonų „iPhone 6 Plus“ gali susidurti su galinės fotokameros „iSight“ problemomis, kai su ja padarytos nuotraukos gali būti išblukusios. Tokie įrenginiai buvo parduodami nuo 2014 metų rugsėjo iki 2015 metų sausio.

„Apple“ teigia, kad jei jūsų įrenginys susiduria su tokia problema ir jo serijinis numeris patenka į programos galimų įrenginių serijinių numerių sąrašą, „iSight“ kamera bus pakeista į naują nemokamai.

Norėdami sužinoti, ar jūsų įrenginys patenka į programą, apsilankykite oficialiame kameros keitimo programos puslapyje ir suveskite įrenginio serijinį numerį į tam skirtą laukelį.

Lietuvoje oficialiai „iPhone 6 Plus“ kameros keitimo programą aptarnaus autorizuotas „Apple“ paslaugų teikėjas „iDeal“.

„Apple“ paskelbė 27 colių „iMac“ 3 terabaitų kietųjų diskų keitimo programą

Kompiuteris „iMac“

Kompanija „Apple“ nustatė, kad labai mažas 3 terabaitų (TB) talpos standžiųjų diskų kiekis, naudojamas 27 colių „iMac“ kompiuteriuose, tam tikromis sąlygomis gali sugesti. Todėl „Apple“ ar įgaliotas „Apple“ paslaugų teikėjas nemokamai pakeis tokius standžiuosius diskus.

Į keitimo programą patenkantys kompiuteriai buvo parduoti nuo 2012 m. gruodžio mėnesio iki 2013 m. rugsėjo mėn. Jei turite „iMac“ su 3TB talpos standžiuoju disku ir jį įsigijote nurodytu laikotarpiu, pasitikrinti, ar jis patenka į keitimo programą galite čia. Tam reikalingas tik serijinis kompiuterio numeris.

„Apple“ rekomenduoja kuo skubiau pakeisti netinkamus standžiuosius diskus. Lietuvoje tai galima padaryti kreipiantis į autorizuotą „Apple“ paslaugų teikėją, „Premium“ statusą turintį „iDeal“ servisą.

Prieš kreipiantis dėl keitimo, „Apple“ rekomenduoja pasidaryti atsarginę duomenų kopiją. Apie tai daugiau informacijos galite rasti čia.

Jei manote, kad už taisymą arba pakeitimą, susijusį su šia problema, jau sumokėjote, susisiekite su „Apple“ dėl pinigų grąžinimo.

Ši visame pasaulyje vykdoma „Apple“ programa nepratęs įprasto garantinio „iMac“ termino.

Programa bus taikoma paveiktiems „iMac“ modeliams iki 2015 m. gruodžio 19 d. arba tris metus nuo pradinės pardavimo datos, atsižvelgiant į tai, kuris laikotarpis ilgesnis.

„iDeal“ priims jūsų seną „Apple“ įrenginį ir suteiks nuolaidą naujam

Įgaliotas „Apple“ produktų pardavėjas ir paslaugų teikėjas „iDeal“ nuo antradienio pradeda siūlyti naują paslaugą – seno „Apple“ produkto keitimą į nuolaidą naujam produktui.

Ši paslauga suteiks galimybę į bet kurį „iDeal“ saloną pristačius savo seną „iPhone“ ar „iPad“ įrenginį gauti nuolaidą naujo įsigijimui. Tai reiškia, kad atnešę seną „iPhone“, nuolaidą gausite naujam „iPhone“.

Nuolaidos dydis naujo produkto įsigijimui priklausys nuo to, kokios būklės bus pristatytas įrenginys. Ją įvertins „iDeal“ konsultantai.

O štai norint gauti nuolaidą kompiuteriui „Mac“, savo senąjį „Mac“ reikės siųsti į „iDeal“ servisą. Tiesa, toks būdas bus privalomas norint sužinoti tikslią jo vertę. Preliminarią „Mac“ vertę galima sužinoti ir elektroniniu paštu keitimas@ideal.lt arba užpildžius specialią formą.

Išsamios informacijos apie šią keitimo procedūrą ieškokite visuose „iDeal“ salonuose.

„Apple“ paskelbė kai kurių „MacBook Pro“ taisymo programą

„MacBook Pro“

Ketvirtadienį kompanija „Apple“ paskelbė nešiojamųjų kompiuterių „MacBook Pro“, kurie susiduria su vaizdo problemomis, taisymo programą. Programa bus taikoma „MacBook Pro“ modeliams, kurie buvo parduoti nuo 2011 metų vasario mėn. iki 2013 metų gruodžio mėn.

„Apple“ nustatė, kad nedideliame skaičiuje „MacBook Pro“ sistemų vaizdas gali būti iškreiptas ar nerodomas arba sistema gali būti netikėtai paleista iš naujo. Šios „MacBook Pro“ sistemos parduotos nuo 2011 m. vasario mėn. iki 2013 m. gruodžio mėn.“, – teigiama oficialiame programos puslapyje.

Kaip skelbia „Apple“, įgaliotasis techninės priežiūros paslaugų teikėjas nemokamai pataisys paveiktas „MacBook Pro“ sistemas. Netinkamą „MacBook Pro“ veikimą parodo vienas ar daugiau iš nurodytų požymių:

  • kompiuterio ekrane rodomas iškreiptas arba užšifruotas vaizdas;
  • kompiuterio arba išoriniame ekrane nerodomas vaizdas, net kai kompiuteris įjungtas;
  • kompiuteris netikėtai paleidžiamas iš naujo.

Pasitikrinti, ar Jūsų modelis įeina į taisymo programą, galite su specialiu „Apple“ palaikymo puslapyje esančiu įrankiu. Jame tereikia įvesti kompiuterio serijinį numerį.

Pranešama, kad nuo 2015 m. vasario 20 d. remonto paslaugos bus prieinamos JAV ir Kanadoje. Kitose šalyse šios paslaugos bus prieinamos nuo 2015 m. vasario 27 d.